Stránka 1 z 1

motor 2.0 dti

Napsal: 08 čer 2008, 01:49
od kapusta
zdravým vas všechny

mam prozbu dnes sem nastartoval astru a vubec nesla do otacek tzv otackomer vubec nejde a motor se jen tak tak drzi aby se nevypl.
Sviti mi servisni klic ale motor blesk ne. Pri zeslapnuti plynu se motoru nejak moc nechce ale turbo se rozjede mate nekdo zkusenost? moc dekuji je to rok 2000 :roll: :roll: :roll: :roll:

Napsal: 08 čer 2008, 10:29
od kapusta
tak dnes sem nastartoval a chvili bezel normalne ale za chvili zas jakoby jel jen na 3 valce otackomer nejde a sviti servisni klic ale kontrolka blesku ani po otoceni klicu nesviti

muze to byti pal filtr? ze nedostava dostatek pro chod motoru? ze by pro to nesel otackomer? dik za odpoved

Napsal: 08 čer 2008, 11:58
od spermin
kapusta píše:tak dnes sem nastartoval a chvili bezel normalne ale za chvili zas jakoby jel jen na 3 valce otackomer nejde a sviti servisni klic ale kontrolka blesku ani po otoceni klicu nesviti

muze to byti pal filtr? ze nedostava dostatek pro chod motoru? ze by pro to nesel otackomer? dik za odpoved
je vhodné dát vědět co máš, zda diesel nebo benzín.
sorrry máš to v záhlaví, ja bych typnul na vstřiky,

Napsal: 10 čer 2008, 01:40
od kapusta
takze sem vymnenil pal. filter ale stale jeste zlobi ale vim dalsi vec ze kdyz se trochu ohreje motor okamzite naskoci vse jak ma a chci se zeptat na 2 otazky:
1: kde je cidlo otacek? pokud jeste mate foto rad bych zkouk
duvod je ten ze mi vubec po startu nejdou otacky jen sem tam nejakej impuls jako by odchazelo prave tohle cidlo
2: ma cidlo otacek neco spolecneho s cidlem teploty motoru neboli teploty vody? ze kdyz se zahreje vse funguje moc dekuji

tak i tak pojedu k adamovy ale treba to sou jen kontakty na cidlech oxidace atd.

auto po vymene cerpadla blbo startuje

Napsal: 20 čer 2008, 18:13
od rasto352
ahoj chalani mam astru-g 2 dti mam po vymene vstrekovacieho cerpadla a mam problem so startovaním, myslel som ze pada nafta ale je to tak ze rano nastartujem v pohode ale po jazde ked vypnem motor zhruba na hodinku tak točí strasne dlho, niekedy na dva až try krat, potom zamnou velky biely dym. čo stym poradte

Napsal: 20 čer 2008, 22:44
od AstraMan
Tento problém jsem měl na motoru X20DTL, ale s tím startováním jsem to měl naopak... První starty byly nejhorší a pak v pohodě :wink: Pomohla tomu výměna přepadových hadiček :idea: Tak snad to pomůže i tobě

Napsal: 21 čer 2008, 17:49
od rasto352
diky ale prepadove hadicky som menil minule leto to bolo este vsetko v poriadku. niekto mi hovoril niečo o startovacej davke, teplotne čidlo vody nejaky magneticky snimac na cerpadle co ja viem co este. som v koncoch

Napsal: 21 čer 2008, 18:19
od AstraMan
rasto352 píše:niekto mi hovoril niečo o startovacej davke
Asi bych se zaměřil na toto, pokud to není tedy těmi přepadovými hadičkami... Ale třeba Tě někdo navede na jinou cestu, kterou napravil ten dým po nastartování ( mě pomohlo to co jsem psal )...

Napsal: 21 čer 2008, 19:32
od RomanK
kapusta píše:tak dnes sem nastartoval a chvili bezel normalne ale za chvili zas jakoby jel jen na 3 valce otackomer nejde a sviti servisni klic ale kontrolka blesku ani po otoceni klicu nesviti

muze to byti pal filtr? ze nedostava dostatek pro chod motoru? ze by pro to nesel otackomer? dik za odpoved
Na diagnostice zjisti chybu. Hádal bych to na čidlo otáček klikového hřídele (nejde otáčkoměr).

Napsal: 21 čer 2008, 19:34
od kapusta
jj cidlo to je uz sem ho objednal a pristi tyden oprava sice 4000 kc ale bude ok jeste to psalo cosi z cerpadlem ale rek ze to muze delat to cidlo vymazal mi chyby a od te doby zadny problem tak nevim no ale cidlo vymnenim :)

cidlo

Napsal: 09 črc 2008, 11:41
od kapusta
Tak čidlo vymněněno a vše ok sem spokojen děkuji za rady