motor 2.0 dti
motor 2.0 dti
zdravým vas všechny
mam prozbu dnes sem nastartoval astru a vubec nesla do otacek tzv otackomer vubec nejde a motor se jen tak tak drzi aby se nevypl.
Sviti mi servisni klic ale motor blesk ne. Pri zeslapnuti plynu se motoru nejak moc nechce ale turbo se rozjede mate nekdo zkusenost? moc dekuji je to rok 2000 :roll: :roll: :roll: :roll:
mam prozbu dnes sem nastartoval astru a vubec nesla do otacek tzv otackomer vubec nejde a motor se jen tak tak drzi aby se nevypl.
Sviti mi servisni klic ale motor blesk ne. Pri zeslapnuti plynu se motoru nejak moc nechce ale turbo se rozjede mate nekdo zkusenost? moc dekuji je to rok 2000 :roll: :roll: :roll: :roll:
- Reklama
je vhodné dát vědět co máš, zda diesel nebo benzín.kapusta píše:tak dnes sem nastartoval a chvili bezel normalne ale za chvili zas jakoby jel jen na 3 valce otackomer nejde a sviti servisni klic ale kontrolka blesku ani po otoceni klicu nesviti
muze to byti pal filtr? ze nedostava dostatek pro chod motoru? ze by pro to nesel otackomer? dik za odpoved
sorrry máš to v záhlaví, ja bych typnul na vstřiky,
spermin = hermin dříve X16XEL EDICE 100
od 15.10.2007- upravený AGR
nyní Civic
od 15.10.2007- upravený AGR
nyní Civic
takze sem vymnenil pal. filter ale stale jeste zlobi ale vim dalsi vec ze kdyz se trochu ohreje motor okamzite naskoci vse jak ma a chci se zeptat na 2 otazky:
1: kde je cidlo otacek? pokud jeste mate foto rad bych zkouk
duvod je ten ze mi vubec po startu nejdou otacky jen sem tam nejakej impuls jako by odchazelo prave tohle cidlo
2: ma cidlo otacek neco spolecneho s cidlem teploty motoru neboli teploty vody? ze kdyz se zahreje vse funguje moc dekuji
tak i tak pojedu k adamovy ale treba to sou jen kontakty na cidlech oxidace atd.
1: kde je cidlo otacek? pokud jeste mate foto rad bych zkouk
duvod je ten ze mi vubec po startu nejdou otacky jen sem tam nejakej impuls jako by odchazelo prave tohle cidlo
2: ma cidlo otacek neco spolecneho s cidlem teploty motoru neboli teploty vody? ze kdyz se zahreje vse funguje moc dekuji
tak i tak pojedu k adamovy ale treba to sou jen kontakty na cidlech oxidace atd.
auto po vymene cerpadla blbo startuje
ahoj chalani mam astru-g 2 dti mam po vymene vstrekovacieho cerpadla a mam problem so startovaním, myslel som ze pada nafta ale je to tak ze rano nastartujem v pohode ale po jazde ked vypnem motor zhruba na hodinku tak točí strasne dlho, niekedy na dva až try krat, potom zamnou velky biely dym. čo stym poradte
Tento problém jsem měl na motoru X20DTL, ale s tím startováním jsem to měl naopak... První starty byly nejhorší a pak v pohodě Pomohla tomu výměna přepadových hadiček Tak snad to pomůže i tobě
My new car ( Opel Meriva A ) :arrow: AstraMan's blue scorpion - Z17DTH, 5DV.
My ex-car ( Opel Astra G ) :arrow: AstraMan's silver dragon - X20DTL, 5DV.
My motto :arrow: Činy jsou více, než slova !!!
My ex-car ( Opel Astra G ) :arrow: AstraMan's silver dragon - X20DTL, 5DV.
My motto :arrow: Činy jsou více, než slova !!!
Asi bych se zaměřil na toto, pokud to není tedy těmi přepadovými hadičkami... Ale třeba Tě někdo navede na jinou cestu, kterou napravil ten dým po nastartování ( mě pomohlo to co jsem psal )...rasto352 píše:niekto mi hovoril niečo o startovacej davke
My new car ( Opel Meriva A ) :arrow: AstraMan's blue scorpion - Z17DTH, 5DV.
My ex-car ( Opel Astra G ) :arrow: AstraMan's silver dragon - X20DTL, 5DV.
My motto :arrow: Činy jsou více, než slova !!!
My ex-car ( Opel Astra G ) :arrow: AstraMan's silver dragon - X20DTL, 5DV.
My motto :arrow: Činy jsou více, než slova !!!
Na diagnostice zjisti chybu. Hádal bych to na čidlo otáček klikového hřídele (nejde otáčkoměr).kapusta píše:tak dnes sem nastartoval a chvili bezel normalne ale za chvili zas jakoby jel jen na 3 valce otackomer nejde a sviti servisni klic ale kontrolka blesku ani po otoceni klicu nesviti
muze to byti pal filtr? ze nedostava dostatek pro chod motoru? ze by pro to nesel otackomer? dik za odpoved
Astra 1.7 CDTI Caravan 2003 OPC line
Diagnostika TECH 2 a GM MDI, programování a resetování řídících jednotek, zjišťování security kódů k jednotkám
http://www.carteam.cz tel: 777620300 nebo 777620301[/color]
Diagnostika TECH 2 a GM MDI, programování a resetování řídících jednotek, zjišťování security kódů k jednotkám
http://www.carteam.cz tel: 777620300 nebo 777620301[/color]