Stránka 1 z 2

Astra G nestartuje - Y22DTR

Napsal: 17 kvě 2006, 23:48
od JardaB
Tak už mám auto 3,5 měsíce. Zítra jsem byl na osmou ráno objednán na šedesátitisícovou prohlídku. Bohužel ten můj stroj se rozhodl, že se mu tam chce už o den dříve. To jedu takhle koupit nějaké zboží, přijedu, vypnu motor, vylezu z auta, zamknu, nakoupím, odemknu, nenastartuju motor, volám Auto Staiger, oni volají odtahovku, no a já i s nepojízdnou Astrou jsem za necelé tři hodinky (a za 1600,- Kč) v servisu. To jen tak ve zkratce.
V servisu jsme několikrát a dlouho točili motorem, kdyby to byla spadlá nafta. Přijímací technik, o několik pikosekund později, hlásí medovým hlasem: "Čerpadlo", to asi, aby mě připravil na nejhorší. S cenou čerpadla se netají, prý cca. 80 tisíc. Byl velmi udiven, když se mi to po 2,25 roce, co je autíko na světě, nelíbilo. No, a jelikož jsem po zadání SPZ technikem do PC zahlédl nějaké zakázkové listy, tak jsem ho požádal o to, zda-li mohu nahlédnout. Zjistili jsme, že auto už má závadu s podobnými příznaky za sebou. Oprava byla provedena 16.11.2005. Byla vyměněna 1 žhavící svíčka a těsnění kolem střiků (vstřiků?), zkrátka, že si to přisávalo vzduch. Technik začíná mluvit o repasích čerpadel firmou IVECO, snižuje na 30 tisíc Kč. V tom přijíždí kolega na bílém koni (sranda - bílé Berlingo) a přiváží mi servisní knížku a takové desky, kde stojí "Záruka Auto Staiger". Otvírám desky, vyjímám tři listy, na kterých je napsáno 3 roky CarGuarantee a výslovně napsáno, že záruka se vztahuje na čerpadla, motory, turbodmychadla, apod. Technik už na jistotu ví, že to jsou vážně jenom ty těsnění a opět slevuje. Jelikož těsnění podléhá opotřebení, na které se nevztahuje záruka, tak je to jenom za 6.

Pokud to budou jenom ty kroužky, to budu jezdit na výměnu každých půl roku??? Mám si každých půl roku připravit bratru osmičku, abych mohl jezdit??? Na to, že je to 2 a kus roku staré auto, to není malá závada.

Nevím, co si o tom mám myslet.

Jsem plný emocí, a hlavně na hranici infarktu.

Je to u tohoto motoru normální ???


PS: Zítra bych to napsal lépe, klidný a i s určitou nadsázkou, ale raději jsem to napsal hned. To kdyby mi dal nějakou užitečnou radu, jestli si na něco mám dát pozor, apod. Úplně to ve mě vře. Kvůli tomu, aby se podobné věci neděly, jsem si koupil skoro nové auto. Naivně jsem si myslel, že budu měnit akorát oleje a filtry a dolejvat naftu. Ještě jednou se omlouvám za tón tohoto příspěvku a předem děkuji za jakoukoliv radu.

Re: Astra G nestartuje - Y22DTR

Napsal: 18 kvě 2006, 09:05
od Návštěvník
Nazdar smolaři asi Tě zklamu IVECO jsou italové a lepší dýzli dělá ISUZU a ty snad dělej DTI2,0 16V, jen vím že ISUZU má DTI vychytaný a jsou lepší.
Tak se drž a napiš co toje jsem zvědavej.

Napsal: 18 kvě 2006, 09:09
od Vojta
isuzu dělá 1,7;


2.0 i 2.2 sou téměř shodný motory a vyvýjel je výhradně GM/opel

Napsal: 18 kvě 2006, 09:37
od JardaB
Vojta píše:isuzu dělá 1,7;


2.0 i 2.2 sou téměř shodný motory a vyvýjel je výhradně GM/opel
Přesně tohle jsem už někde četl. Staiger používá IVECO jenom na repase, páč to nejspíš sami neumí. Na druhou stranu alespoň se snaží. 30 tis. za repasi je příjemnějších, než 80 tis. za nové čerpadlo.

Napsal: 18 kvě 2006, 09:47
od Princ William
JardaB píše:Přesně tohle jsem už někde četl. Staiger používá IVECO jenom na repase, páč to nejspíš sami neumí. Na druhou stranu alespoň se snaží. 30 tis. za repasi je příjemnějších, než 80 tis. za nové čerpadlo.
ale stejne je to mrda jak svine. to je pulka astry (tech 80)

Napsal: 18 kvě 2006, 19:42
od JardaB
V Auto Staigeru se vytáhli. Auto už mám doma, opravené, vyleštěné zvenku i zevnitř, mám i umytý motor.

Následuje seznam položek faktury (včetně prohlídky 60000 km, včetně výměny kuláku ;-)

Obj. č. Název Množství Cena celkem bez DPH


Materiál:

D000281 Shell Helix Plus 6,00 l 1709,22 Kč
5650319 Filtr oleje 1 ks 220,09 Kč
0835627 Vložka čis 1 ks 336,99 Kč
5818509 Filtr paliva 1 ks 326,03 Kč
D00131 PHM Nafta 0,5 l 14,00 Kč
6808606 Mikrofiltr Delphi 1 ks 405,49 Kč
A08901087 Čistič 1 ks 175,70 Kč
1603542 Kulový čep SP T 1 ks 889,44 Kč
0821091 O-RING 4 ks 54,05 Kč
0821093 Těs. kroužek 4 ks 781,24 Kč
0819763 Spojka 3 ks 242,85 Kč
0850678 Těsnění 1 ks 20,06 Kč
0849521 Těsnění 1 ks 72,00 Kč
1503295 Hmota těsn. 1 ks 146,83 Kč
0545708 Kroužek tě. 1 ks 70,60 Kč
5607442 Těsnění 1 ks 563,31 Kč
D0002 Náplň ostřik 1 l 28,70 Kč


Práce:

W100000 Vozidlo připravit pro servis/opravu 2 aw 102,00 Kč
S140000 Prohlídka 30. 60. 90000 km 20 aw 1020,00 Kč
H003020 Čištění a seř. brzd 16 aw 816,00 Kč
H905500 Výměna brzd.kap.+odvzdušnění 7 aw 357,00 Kč
J494250 Výměna přepadových hadiček 6 aw 306,00 Kč
J496410 Výměna těsnění vstřikovačů 49 aw 2499,00 Kč
J496411 Kontrola nastavení rozvodů 15 aw 765,00 Kč
E103400 Výměna kul.čepu 6 aw 306,00 Kč
E306500 Proměření vozu geom. 10 aw 510,00 Kč
E301510 Seřízení přední sbíhavosti 4 aw 204,00 Kč
W110000 Zkušební jízda 2 aw 102,00 Kč
P000500 Mytí motoru 2 aw 102,00 Kč

-----------------------------------------------------------------------------------

Podtrženo, sečteno bez DPH 13509,20 Kč
DPH 2566,80 Kč
-----------------------------------------------------------------------------------
Celkem s DPH 16076,00


Jsem spokojen. Na to, že je to i tím kulákem + prohlídkou, která sama přijde na 8-10 tis, je to slušný.

Myslím, že už není co dodat. Vojto zamkni to. Díky

Napsal: 18 kvě 2006, 21:49
od Vojta
by mě zajímalo kam se vešlo 6 litrů oleje.....

Napsal: 18 kvě 2006, 21:53
od JardaB
Vojta píše:by mě zajímalo kam se vešlo 6 litrů oleje.....
To jsme dva.

Jo, mimochodem. Prý ta chyba vznikla, že jsem se pokoušel nastartovat, když auto stálo čumákem do kopce. Že si to jako přisálo vzduch. Když to v servisu dali čumákem dolů, tak to prý za hodinu nastartovali. Prý to kouřilo jako kráva, ale nastartovali to.

Asi už jsem z toho jelen.

Napsal: 19 kvě 2006, 05:21
od Marky
Tak ja autem s cumakem naharu parkuji pomerne pravidelne, protoze mam prikry najezd do garaze. Vsiml jsem si, ze obcas to ma snahu tezceji startovat, ale zatim jsem vzdy nastartoval.

Kdyz jsem se ptal u Autodobrovolny, tak servisni prohlidka u meho vozu pry vyjde cca kolem 6t Kc, pokud samozrejme nebude neco dalsiho.

Nestartuje

Napsal: 29 říj 2006, 18:44
od Radek
Zdravím Vás všechny,
Mám také problém se startováním u 2,0DTL 2001, nechtěl jsem načínat nové téma tak to píši sem tak doufám, že to nevadí.
Jak jsem zde četl tak příčina nestartování může být i to, že auto stálo čumákem do kopce. Stál jsem tak totiž pár hodin (2-3hod) u baráku a chudinka pak nechtěla chytnout po dlouhém přemlouvání začala kuckat a naskočila s doprovodným dýmem za autem, od té doby vždy když někde stojí, většinou dýl jak 6hodin tak se ji do startování moc(nebo spíš vůbec) nechce(žhavení zapíná), nakonec stejně naskočí, ale je mi jí hrozně líto když ji tak trápím. Prosím poradtě co stím může být a jakým způsobem by tohle šlo odstranit.

Re: Nestartuje

Napsal: 29 říj 2006, 19:27
od AstraDTI
Radek píše:Zdravím Vás všechny,
Mám také problém se startováním u 2,0DTL 2001, nechtěl jsem načínat nové téma tak to píši sem tak doufám, že to nevadí.
Jak jsem zde četl tak příčina nestartování může být i to, že auto stálo čumákem do kopce. Stál jsem tak totiž pár hodin (2-3hod) u baráku a chudinka pak nechtěla chytnout po dlouhém přemlouvání začala kuckat a naskočila s doprovodným dýmem za autem, od té doby vždy když někde stojí, většinou dýl jak 6hodin tak se ji do startování moc(nebo spíš vůbec) nechce(žhavení zapíná), nakonec stejně naskočí, ale je mi jí hrozně líto když ji tak trápím. Prosím poradtě co stím může být a jakým způsobem by tohle šlo odstranit.
Jestli to takhle po delsim stani chyta az po nekolika sekundach toceni a jinak na drc, tak nejspis pada nafta. Nekde bude nejaka netesnost - tesneni pod vstrikem, hadicky, ... Zkusil bych to vizuelne prekontrolovat a jinak pak servis. :roll: :(

Napsal: 29 říj 2006, 19:55
od Radek
Mě to přijde taky na problem s padani nafty, ale po všech těch přispěvcich tady se docela bojim a do servisu se mi s tim moc nechce, když jsem slyšel ty cifry :roll:
Myslíš teda že čerpadlo to nemůže byt? To bych chtěl z tohoto problemu vyřadit první...60tis se mě nechce dávat za nový :cry:

Napsal: 29 říj 2006, 20:05
od AstraDTI
Radek píše:Mě to přijde taky na problem s padani nafty, ale po všech těch přispěvcich tady se docela bojim a do servisu se mi s tim moc nechce, když jsem slyšel ty cifry :roll:
Myslíš teda že čerpadlo to nemůže byt? To bych chtěl z tohoto problemu vyřadit první...60tis se mě nechce dávat za nový :cry:
Me to delalo neco podobnyho a bylo to tesneni pod vstrikem. Jestli to jinak chyta dobre (kdyz to nestoji dlouho), tak bych rek ze cerpadlo by melo byt v poradku. Ale nejsem technik ... takze to ber s rezervou.

Napsal: 29 říj 2006, 20:05
od pepca
Radek píše:Mě to přijde taky na problem s padani nafty, ale po všech těch přispěvcich tady se docela bojim a do servisu se mi s tim moc nechce, když jsem slyšel ty cifry :roll:
Myslíš teda že čerpadlo to nemůže byt? To bych chtěl z tohoto problemu vyřadit první...60tis se mě nechce dávat za nový :cry:
:wink: zkus najít kde ti to netěsní,kde se ti to zavzdušnuje,nebo proč ti nafta spadává,začni u palivového filtru,vedení,spoje,stačí povolený spoj a je zle,čerpadlo až to poslední 8)

Napsal: 29 říj 2006, 22:36
od Radek
Snad to nebude nic vážnyho. Když to nestojí dlouho tak to naskočí na drc. No uvidíme, zítra se na to mrknu tak dám vědět jak jsem dopadl, jinak zatím díky.