Astra G nestartuje - Y22DTR
Napsal: 17 kvě 2006, 23:48
Tak už mám auto 3,5 měsíce. Zítra jsem byl na osmou ráno objednán na šedesátitisícovou prohlídku. Bohužel ten můj stroj se rozhodl, že se mu tam chce už o den dříve. To jedu takhle koupit nějaké zboží, přijedu, vypnu motor, vylezu z auta, zamknu, nakoupím, odemknu, nenastartuju motor, volám Auto Staiger, oni volají odtahovku, no a já i s nepojízdnou Astrou jsem za necelé tři hodinky (a za 1600,- Kč) v servisu. To jen tak ve zkratce.
V servisu jsme několikrát a dlouho točili motorem, kdyby to byla spadlá nafta. Přijímací technik, o několik pikosekund později, hlásí medovým hlasem: "Čerpadlo", to asi, aby mě připravil na nejhorší. S cenou čerpadla se netají, prý cca. 80 tisíc. Byl velmi udiven, když se mi to po 2,25 roce, co je autíko na světě, nelíbilo. No, a jelikož jsem po zadání SPZ technikem do PC zahlédl nějaké zakázkové listy, tak jsem ho požádal o to, zda-li mohu nahlédnout. Zjistili jsme, že auto už má závadu s podobnými příznaky za sebou. Oprava byla provedena 16.11.2005. Byla vyměněna 1 žhavící svíčka a těsnění kolem střiků (vstřiků?), zkrátka, že si to přisávalo vzduch. Technik začíná mluvit o repasích čerpadel firmou IVECO, snižuje na 30 tisíc Kč. V tom přijíždí kolega na bílém koni (sranda - bílé Berlingo) a přiváží mi servisní knížku a takové desky, kde stojí "Záruka Auto Staiger". Otvírám desky, vyjímám tři listy, na kterých je napsáno 3 roky CarGuarantee a výslovně napsáno, že záruka se vztahuje na čerpadla, motory, turbodmychadla, apod. Technik už na jistotu ví, že to jsou vážně jenom ty těsnění a opět slevuje. Jelikož těsnění podléhá opotřebení, na které se nevztahuje záruka, tak je to jenom za 6.
Pokud to budou jenom ty kroužky, to budu jezdit na výměnu každých půl roku??? Mám si každých půl roku připravit bratru osmičku, abych mohl jezdit??? Na to, že je to 2 a kus roku staré auto, to není malá závada.
Nevím, co si o tom mám myslet.
Jsem plný emocí, a hlavně na hranici infarktu.
Je to u tohoto motoru normální ???
PS: Zítra bych to napsal lépe, klidný a i s určitou nadsázkou, ale raději jsem to napsal hned. To kdyby mi dal nějakou užitečnou radu, jestli si na něco mám dát pozor, apod. Úplně to ve mě vře. Kvůli tomu, aby se podobné věci neděly, jsem si koupil skoro nové auto. Naivně jsem si myslel, že budu měnit akorát oleje a filtry a dolejvat naftu. Ještě jednou se omlouvám za tón tohoto příspěvku a předem děkuji za jakoukoliv radu.
V servisu jsme několikrát a dlouho točili motorem, kdyby to byla spadlá nafta. Přijímací technik, o několik pikosekund později, hlásí medovým hlasem: "Čerpadlo", to asi, aby mě připravil na nejhorší. S cenou čerpadla se netají, prý cca. 80 tisíc. Byl velmi udiven, když se mi to po 2,25 roce, co je autíko na světě, nelíbilo. No, a jelikož jsem po zadání SPZ technikem do PC zahlédl nějaké zakázkové listy, tak jsem ho požádal o to, zda-li mohu nahlédnout. Zjistili jsme, že auto už má závadu s podobnými příznaky za sebou. Oprava byla provedena 16.11.2005. Byla vyměněna 1 žhavící svíčka a těsnění kolem střiků (vstřiků?), zkrátka, že si to přisávalo vzduch. Technik začíná mluvit o repasích čerpadel firmou IVECO, snižuje na 30 tisíc Kč. V tom přijíždí kolega na bílém koni (sranda - bílé Berlingo) a přiváží mi servisní knížku a takové desky, kde stojí "Záruka Auto Staiger". Otvírám desky, vyjímám tři listy, na kterých je napsáno 3 roky CarGuarantee a výslovně napsáno, že záruka se vztahuje na čerpadla, motory, turbodmychadla, apod. Technik už na jistotu ví, že to jsou vážně jenom ty těsnění a opět slevuje. Jelikož těsnění podléhá opotřebení, na které se nevztahuje záruka, tak je to jenom za 6.
Pokud to budou jenom ty kroužky, to budu jezdit na výměnu každých půl roku??? Mám si každých půl roku připravit bratru osmičku, abych mohl jezdit??? Na to, že je to 2 a kus roku staré auto, to není malá závada.
Nevím, co si o tom mám myslet.
Jsem plný emocí, a hlavně na hranici infarktu.
Je to u tohoto motoru normální ???
PS: Zítra bych to napsal lépe, klidný a i s určitou nadsázkou, ale raději jsem to napsal hned. To kdyby mi dal nějakou užitečnou radu, jestli si na něco mám dát pozor, apod. Úplně to ve mě vře. Kvůli tomu, aby se podobné věci neděly, jsem si koupil skoro nové auto. Naivně jsem si myslel, že budu měnit akorát oleje a filtry a dolejvat naftu. Ještě jednou se omlouvám za tón tohoto příspěvku a předem děkuji za jakoukoliv radu.