Stránka 1 z 1

Problém žhavenia 1.7 DTI isuzu

Napsal: 10 bře 2008, 21:01
od jozo
Má niekto zistené ako presne pracujú žhaviče na 1.7 DTI ISUZU.Mne sa to správa následovne: Vonku bolo asi +2 stupne celzia.Na kábel žhaviča som napojil voltmeter.Po zapnuti zapaľovania tam prišlo napätie 12V na dobu asi 8-10 sek.Natočil som motor a opäť tam prišlo napätie 12 V,ale prerušované /ako keby impulzné/ na dou asi 4km. jazdy.Po tejto dobe napätie vypne.Pri zohriatom motore už žhaviče asi nežhavia.Pýtam sa preto,lebo už mám starši akumulátor a pri krátkych jazdách sa my nestiha dobijať.Počas doby žhavenia nameram len 12,5-13,5V,záleži od otáčok motora.Čo myslite,mám problém v riadeni žhavenia,alebo je to OK?

Napsal: 10 bře 2008, 21:21
od Frydex
Myslím že je to ok. Proto že se mi zdá, že by to odpovídalo tomu, co to dělá mi. Já mám asi žhaviče v hájí, protože se mi vždycky po nastartování rozsvítí kontrolka elektroniky a než se motor trochu zahřeje, tak 4-5 km, tak svítí a pak zhasne. Na diagnostice jsem koukal a v paměti mám uloženo, chyba žhavičů... Takže to tak jak popisuješ, bude ok... :wink:

žhaveni

Napsal: 12 bře 2008, 15:12
od Šmudla
fridexi tobě to blbne?
U opla mi kamoš řikal že to žhavi pořad takže tam asi by mělo bejt stale to napěti a jak se to zahřeje tak to vypne žhavení

Napsal: 12 bře 2008, 17:12
od Frydex
Nejsem fridex a ty o tom víš prd :wink: