vstřikovací čerpadlo VP30 pro Astru G 1,7 TD
Napsal: 01 bře 2008, 22:30
Chtěl bych tímto reagovat na problémy vstřik.čerpadel BOSCH s integrovanou řídící jednotkou. Popis čerpadla VP44 byl poměrně výstižný a potvrdil mou teorii o nadhodnocení těchto komponentů, ať už nových od různých prodejců, nebo repasů.
Měl jsem minulý týden to štěstí, že jsem sehnal snad jedno z posledních " nových" čerpadel VP30 na našem trhu za 21000,-Kč. Sháněl jsem ho po všech možných koutech naší republiky a musím potvrdit to, že kdybych mohl vyrazit do Německa přišlo by výměnným způsobem na necelých 15000,-Kč.
Mám jen jeden dotaz, nezná snad někdo z Vás šikovného autoelektrikáře, který by dokázal opravit řídící jednotku na popisovaném čerpadle??? Přece zlaté české ručičky ještě musí fungovat!!! Mechanické části čerpadel jsou zpravidla zcela funkční jen elektronika je v mnoha případech v hajzlu.
Čerpadlo jsem si měnil sám a největším oříškem bylo odvzdušnění paliv.soustavy. Doporučuji nedojíždět nádrž, mohlo by se to šeredně vymstít.
Jen na okraj, čerpadlo mi kleklo na 225 000 km bezproblémového provozu, prý co bych chtěl víc, citát mechanika, který mi nabízel repas za 24000,-Kč.
Měl jsem minulý týden to štěstí, že jsem sehnal snad jedno z posledních " nových" čerpadel VP30 na našem trhu za 21000,-Kč. Sháněl jsem ho po všech možných koutech naší republiky a musím potvrdit to, že kdybych mohl vyrazit do Německa přišlo by výměnným způsobem na necelých 15000,-Kč.
Mám jen jeden dotaz, nezná snad někdo z Vás šikovného autoelektrikáře, který by dokázal opravit řídící jednotku na popisovaném čerpadle??? Přece zlaté české ručičky ještě musí fungovat!!! Mechanické části čerpadel jsou zpravidla zcela funkční jen elektronika je v mnoha případech v hajzlu.
Čerpadlo jsem si měnil sám a největším oříškem bylo odvzdušnění paliv.soustavy. Doporučuji nedojíždět nádrž, mohlo by se to šeredně vymstít.
Jen na okraj, čerpadlo mi kleklo na 225 000 km bezproblémového provozu, prý co bych chtěl víc, citát mechanika, který mi nabízel repas za 24000,-Kč.