Stránka 1 z 3

Problem pri studenom starte

Napsal: 17 úno 2008, 09:03
od Juraj30
Ahojte, chcel by som vas poprosit o radu. Mam problem pri studenom starte. Konkretne pri starte ked je vonku teplota pod nulou. Mam Astru 2.0 DTL.
Tyka sa to toho prveho startovania. Starter sa trapi a ma problémy roztocit motor, ale v baterke to nie je. Skusal som vymenit druhu novu baterku a bolo to to iste. Zaujmave je, ze ked ho konecne nastartujem a necham ho pobezat cca 1 min a vypnem ho, nemam problem ho potom nastartovat. potom startuje ako gula. Len ten prvy je problemovy. Mne to pripada ako keby tam nieco stuhlo a potom to je problem pri prvom starte roztocit.

Dakujem za rady

Napsal: 18 úno 2008, 05:30
od RomanK
Vyměň kroužky mezi vstřiky a rampou. Padá nafta.

Napsal: 18 úno 2008, 13:24
od Gofe
Podle toho co píše:---Ahojte, chcel by som vas poprosit o radu. Mam problem pri studenom starte. Konkretne pri starte ked je vonku teplota pod nulou. Mam Astru 2.0 DTL. ---Bych padání nafty vyloučil,protože ta by padala i při teplotách nad nulou a pokud mu to jindy startuje normálně(nicméně to můžeš zkusit ráno nastartovat přes rychlost,pokud to chytne hned nafta nepadá...Má to řetěz tak se neboj,ale pomalu pouštěj spojku) šel bych po žhavení...Zkus odpojit čidlo teploty chlad kapaliny(roztočí se ti větráky a bude to žhavit max možnou dobu)Pokud to chytne je problém ve žhavení... Jestli ti motor točí líně změř si o kolik klesne napětí na baterce při pokusu o start. Nesmí to být pod 9,5V Protože to už neotevře čerpadlo a motor nenastartuješ.Hlavně to musíš měřit,když ti to ráno nejde natočit,protože jak to jednou nastartuje,už nic nezjistíš.Pokud to klesne pod těch 9,5V šel bych po baterce(já měl půjčenou novou z obchodu a ráno to stejně nenatočil protože nebyla pořádně nabitá),nebo startéru(může být přidřený a má velký odběr),nebo dobíjení(mělo by to dávat asi 14,5V... Mluvím z vlastní zkušenosti,protože tohle jsem řešil před koncem roku a nakonec to bylo vadným akumulátorem......

Napsal: 19 úno 2008, 18:24
od Sršeň
X20DTL ma celkovo problem so štartovanim okolo 0°C. Ale u teba to bude asi naozaj tými žhavičmi.

Napsal: 20 říj 2008, 18:28
od Juraj30
Ahojte, opet sa k tomu vratim. Zacalo sa schladzovat a problem sa mi vratil. Opet mam problem pri startovani. Len sa mi jedna vec nezda. Dnes rano bolo 0° a vobec sa mi nepustilo zhavenie. Moze to byt nejakym tym snimacom teploty, ktory vyhodnocuje ci ma spustit zhavenie alebi nie? zhavit mi zacne az okolo -3°. Nemyslite, ze to je dost neskoro?

Dakujem za pomoc

Napsal: 21 říj 2008, 01:07
od Radoš 92
Mám pocit, že i v příručce je uvedeno, že žhavení se pouští až při -3°C.

Napsal: 26 říj 2008, 17:08
od Juraj30
Ahojte,
vcera rano som nahodil novy akumulator. Myslel som si, ze problem pri studenom (prvom) starte bude prave v baterke. Ale dnes som startoval asi zhruba po 24 hod. odstupe od posledneho startovania a opet som mal problem. Starter dlho pretacal motorom, az mi zacalo blinkat kontrolkou ABS. Potom to len tak tak naskocilo. Skutocne netusim cim to moze byt, ked ani novy akumulator mi nepohol. Uz ten druhy start, kratko po prvom, studeny je bezproblemovy a to stale je motor studeny. Moze to byt starterom?

Dakujem za pomoc

Napsal: 26 říj 2008, 18:25
od Pico
Starterom to nemôže byť, keď točí.

Napsal: 29 říj 2008, 16:14
od Lups
mě to začíná žhavit pod 5 stupňů nad nulou:-), taky s tím mám problém, teď to dávám do opravy

Napsal: 29 říj 2008, 16:46
od spermin
Lups píše:mě to začíná žhavit pod 5 stupňů nad nulou:-),
to je dost nízko

Napsal: 30 říj 2008, 10:22
od Lups
kolik to má bejt? nevím, to je můj první dýzl :cry:

Napsal: 30 říj 2008, 10:52
od spermin
si typnu cca 15°C :?

Napsal: 30 říj 2008, 11:52
od Lups
jojo, to bude v normě 8)

Napsal: 30 říj 2008, 12:50
od spermin
Krátce. Ve firmě máme dyzly, které žhaví i při 20 °C. (Partnera a ten žhaví pořád a nemá problém se STARTEM)
Toto dělal i blbý MULTICAR. :? Na ropu opravdu nejsem odborník, ale snad upřesní i jiní ASTRÁCI. je dobré hledat
krátce a rychle i jinde.
leda že by opláci byly vyjímka, tak teda nevím :? :?

http://www.opelastra.cz/forum/read.php?3,56403,56440
http://www.feliciaklub.cz/forum/viewtop ... 794b878f46

Napsal: 30 říj 2008, 13:55
od Lups
možná budou oplíci výjimkou, jezdil jsem s lecčims, taky mi to bylo divný, myslel jsem, že každý dýzl žhaví pořád, ale v auto steiger mi říkali, že to funguje až u nižších teplot :shock: