Stránka 1 z 1
Nestartuje motor - Astra 1.7 DTi - ISUZU
Napsal: 20 lis 2007, 21:42
od kamil šíma
Při dálkové jízdě mi na benzínce nešel nastartovat motor, cca po 4 min naskočil,rozsvítila se žlutá kontrolka chlazení /svítí stále/,po dojezdu do cíle a vypnutí motoru jsem na druhý den nenastartoval.Motor točí,pal.filtr nový, kontrolka počítače na palubovce nesvítí......................poraďte, auto mi stojí 300 km od domova...kontrolka chlazení semi již v létě objevila vícekrát, šlo však o ventilátorek klimatizace.[/b]
Napsal: 22 lis 2007, 15:07
od kamil šíma
Tak počítač nic neukazuje. Žádná závada.
Napsal: 22 lis 2007, 16:09
od Okura
tady začíná prává diagnostika,
sežen si někoho kdo má osciloskop a měřící sondy.
v origo servisu to nemají.
mrknul bych se na snímč kliky, bývá dosti problematický, na oscilu to ztístí hnedka
Napsal: 22 lis 2007, 16:58
od Piškót
Já bych první zdělal dekl a mrknul na rozvody,mohly by to být i rozvody ikdyž je to divné
to by psalo chybu snímače otáček,ale ty rozvody to asi nebudou i když kdo ví přeskočit může kdykoliv
Napsal: 27 lis 2007, 10:55
od kamil šíma
Auto jsem dotáhl na vozíku domů, kluci z OPLA to napíchli znovu na "štekr" a nic, auto bez závady. Nakonec vytáhli startovací spray a auto v poho naskočilo.Teď je v OPLU na pozorování, že prý to bude nějaká prkotina, tak čekám na výsledek....
Napsal: 27 lis 2007, 21:55
od kamil šíma
Tak auto dnes v Oplu nastartovali až po 2 minutách, diagnostika nic neukazuje.Zkusí ještě vyměnit řídící jednotku, pokud to nastartuje,je to řídící jednotka.Jinak už nevím...a opláci si taky neví rady.
Napsal: 04 pro 2007, 13:45
od kamil šíma
Porucha nalezena - vadný elektromagnetický ventil přívodu paliva na čerpadle, cena v oplu cca 10.000,-Kč.Prosím, nevíte, kde se dá sehnat levněji?
Napsal: 04 pro 2007, 14:14
od Stand
Zkusil bych zavolat některým předním dodavatelům neorig. dílů a optat se, mam dobrou zkušenost s autobenex plzeň, většinou když díl nemají tak poradí jestli je vůbec k sehnání jinde než u aut. prodejce.
Napsal: 05 pro 2007, 09:23
od kamil šíma
Tak jsem obvolal, co se dalo,nejlevněji cca 9.000,- aut.zástupce DENSO - čerpadla, jinak vždy plus marže, někde dokonce ventil vůbec prodat nechtějí, cpou rovnou celé čerpadlo. V témže městě jeden OPEL prodá levně ventil a druhý OPEL tvrdí, že ten ventil vůbec neznají, že to nejde a že se musí vyměnit celé čerpadlo.Jde jen o to, na koho natrefíš a jak tě chce oškubat.Já natrefil na profíka a zítra bych měl mít auto hotovo!
Napsal: 07 pro 2007, 16:34
od kamil šíma
Opláci zdravím
Tedˇjsem přijel z opla a miláček vrčí spokojenosti.Ventil vyměněný,stálo to po známosti 11.000Kč.Jak jsem již psal,není servis jako servis.Po rozhovoru s mým známým mechanikem jsem zjistil,že jsem skončil relativně dobře,neboť kdyby mi odšla řídící jednotka čerpadla,tak ta stojí 47.000Kč,ale dá se taky opravit za podstatně nižší cenu.Proto svěřme ty naše milačky do správných rukou a ne nějakým packalům,co si hrajou na mechaniky.
Kamil
Napsal: 28 pro 2007, 23:01
od Hany
procházím si tu příspěvky, které se tu nakupili za mé nepřítomnosti a jen žasnu, myslel jsem že jsem jedinný s problémem startu, ale jak vidím.......DENSO čerpadla problém....málo kdo to u nás v republice dělá, viz můj příspěvek tu na fóru.
https://www.astra-g.cz/forum/viewtopic.p ... nestartuje
Napsal: 29 pro 2007, 10:02
od Marky
Zlate stare diesly bez elektroniky, moje stara predkomurkova astra s isuzu 60kW (uz ve vlastnictvi kolegy) ma pres 250t km bez jedineho zasahu na motoru a tlaky ma lepsi nez maji byt u noveho auta
.
Nejaky cenik veci na motor pro 1.7DTI
http://www.autobenex.cz/dokumenty/nabid ... -isuzu.xls