slaby tah 2.0 DTH X20DTH
slaby tah 2.0 DTH X20DTH
mam tento motor 2.0 16v DTH 74kw 205Nm rv99. mam subjektivny dojem ze ma motor slaby tah, par ludi ktori sa v tom viezlo malo ten isty pocit, skusal som uz vsetko mozne, niekolkokrat som skusal inu vahu,m kontroloval podtlakove hadicky, cerpadlo... 4. a 5. rychlost je uplna slobota, max rychlost 170-180, no hlavne te slaby zatah pri predbiehani... Stalo ma to uz dost usilia tak chem vediet ci vobec ma zmysel stracat cas nadalej.... Nemate niekto podobny motor a podobnu skusenost idealne i radu??? Je to ok, ci nie?
Vopred vdaka.
Vopred vdaka.
- Reklama
No pokud to treba srovnas s TDI PD 74kW nebo nejakym CR, tak zatah musi byt znatelne slabsi. Co se tyce rychlosti, tak tech 180km/h je IMHO odpovidajici tomu co je to schopny v beznejch podminkach dosahnout, opet se to blbe srovnava treba s koncernovejma autama, kde daleko vic promerujou rychlomery.
slaby tah
ahoj, mam ten isty motor, teda moj je 2003 tak neviem ci uz ma ten vyssi krutak, alebo nie, ale kazdopadne je to auto pomalsie ako konkurencia, to je proste poznat, takze auto mas asi v pohode. mame vo firme octaviu ktora ma sice 77kw a 270Nm, ale je to uplne o nieco inom.... no je to asi tou kontrukciou motra, ale podla mna to nie je zase az take zle... nie je to sice nic oslnive, ale ani nic pomale...
Astra Caravan 2.0 DTI, r.v.2003, xenony, 16" disky,
...teraz sa pozeram spetne ja som to sem pisal automaticky a ani si neuvedomil ze tento server patri astre, ja mam vectru, tymto sa ospravedlnujem, ale kedze sa jedna o ten isty motor snad to tolko nevadi...
k tomu zrychleniu: ked ma moje auto s hmotnostou 1450kg zrychlenie z 0-100, 14s tak podla vzorcov:
F = m.a, a = dv/dt
by auto o 100 resp 200kg lahsie (astra ma 1250kg) malo mat zrychlenie 12s - co vlastne sedi..
a = F/m --> F/m = 100/14
F/1450 = 100/14 --> F = 100/14*1450 = 10357
a ked tato ista sila posobi na auto o 100kg lahsie --> t=(1350*100)/10357 = 13s
a ked tato ista sila posobi na auto o 200kg lahsie --> t=(1250*100)/10357 = 12s
co maximalna rychlost? tam by na hmotnosti nemalo zalezat.. ja som dosiahol max 185 a to mi uz trosku trvalo....
k tomu zrychleniu: ked ma moje auto s hmotnostou 1450kg zrychlenie z 0-100, 14s tak podla vzorcov:
F = m.a, a = dv/dt
by auto o 100 resp 200kg lahsie (astra ma 1250kg) malo mat zrychlenie 12s - co vlastne sedi..
a = F/m --> F/m = 100/14
F/1450 = 100/14 --> F = 100/14*1450 = 10357
a ked tato ista sila posobi na auto o 100kg lahsie --> t=(1350*100)/10357 = 13s
a ked tato ista sila posobi na auto o 200kg lahsie --> t=(1250*100)/10357 = 12s
co maximalna rychlost? tam by na hmotnosti nemalo zalezat.. ja som dosiahol max 185 a to mi uz trosku trvalo....
Je to modifikace VP44, je tam jina a integrovana ridici jednotka a vyssi vstrikovaci tlaky. Krom toho tam bylo jeste par dalsich drobnych uprav kolem motoru, kvuli padani nafty, jiny remen, jina skrtici klapka, nova vaha vzduchu a laserove honovani kvuli snizeni spotreby oleje.
http://download.astra4ever.cz/diesel.pdf
http://download.astra4ever.cz/diesel.pdf
Ja mam ties DTI 2.0 aj ked je to Y20DTH. Neviem aky je presny rozdiel oproti X20DTH ale mam subjektivny pocit ze odkedy som auto kupil (cca 3 mesiace) kontinualne mu klesa vykon a mierne rastie spotreba. Niekedy sa mi dokonca zda ze ide lepsie inokedy horsie. Ja som zatial nemenil nic ani necistil, tak skusim palivovy filter, potom hadicky a vycistit EGR. Dufam ze pomoze. Vie niekto aky je medzi tymi dvoma typmi rozdiel?