Stránka 1 z 2
špatné starty za studena u 2,0di 16v
Napsal: 05 dub 2006, 10:55
od Ytall
nazdar lidi může mi nekdo poradit mám problém se startováním za studena u 2,0di 16v při vetší zimě to chytá hned ale na 3 válce a za 10 vteřin se to rozeběhne na 4 a když je 5c nad nulou tak to chytá na 4 ale dlouho točí než chytne čekam na rady dík Ytall.
Re: špatné starty za studena u 2,0di 16v
Napsal: 05 dub 2006, 10:56
od Vojta
Ytall píše:nazdar lidi může mi nekdo poradit mám problém se startováním za studena u 2,0di 16v při vetší zimě to chytá hned ale na 3 válce a za 10 vteřin se to rozeběhne na 4 a když je 5c nad nulou tak to chytá na 4 ale dlouho točí než chytne čekam na rady dík Ytall.
žhavící svíčky + palivový filtr -> vyměnit
Napsal: 05 dub 2006, 12:19
od pepek
Nazdar,
ja mam podobny problem ale len pri teplotach nad 5C. Vymenil som zhavice a tak ked mrzne, tak to nakopne krasne, ale teraz ked je teplejsie a zhavice sa nezapinaju tak to tosi aj 5-6x kým to naskocí. Cím to môze byt?
P.
Napsal: 06 dub 2006, 13:31
od Kvizak
Ja som mal rovnaky problem ale len ked som odstavil auto na nejaky kopcek hore predom a musel som dlho tocit kym mi chytilo.
Vymeil som palivovy filter a bolo po probleme.
Napsal: 06 dub 2006, 13:35
od pepek
ja som palivovy filter menil asi pred pol rokom. Ma nabehane nieco menej ako 15tis.
Nemoze to byt voda v nafte? Teda vo filtri?
Napsal: 06 dub 2006, 15:38
od Vojta
pepek píše:ja som palivovy filter menil asi pred pol rokom. Ma nabehane nieco menej ako 15tis.
Nemoze to byt voda v nafte? Teda vo filtri?
no za tak trátkou dobu asi ne ale můžeš si ho ventilkem zespod filtru odvodnit
Gary
Napsal: 06 dub 2006, 16:01
od Gary
Podle mě ti padá nafta.Motory 2di to dělají často.Zkus vyměnit přepadové hadičky na vstřikách.Je to otázka 100kč.Už jsem to dělal u dvou aster a pomohlo to.
Napsal: 06 dub 2006, 17:23
od Zdeněk Lbc
Tyto motory mají slabinu v řídící jednotce žhavení, které probíhá až při cca -10°. Takže při teplotě okolo 0 se musí déle točit při startu. Lze eliminovat předřazeným odporem - snížení teploty pro řídící jednotku žhavení. Podmínkou jsou správný tlaky, palivová soustava a vstřikovače.
Napsal: 06 dub 2006, 17:28
od pepek
Skusim odvodniť ten filter (aj keď, robili ste to už niekto? Ja som sa to pokúšal povoliť, ale takmer som si zlomil ruku a nepohol som s tým. Samozrejme som si najskôr povolil skrutku).
Ta prepadova hadička a zavzdušňovanie sa mi zdaju byť celkom racionalne dôvody. Skusim to cele prebehnuť.
Dikes za radu.
P.
Re: špatné starty za studena u 2,0di 16v
Napsal: 07 dub 2006, 06:18
od Sršeň
Vojta píše:Ytall píše:nazdar lidi může mi nekdo poradit mám problém se startováním za studena u 2,0di 16v při vetší zimě to chytá hned ale na 3 válce a za 10 vteřin se to rozeběhne na 4 a když je 5c nad nulou tak to chytá na 4 ale dlouho točí než chytne čekam na rady dík Ytall.
žhavící svíčky + palivový filtr -> vyměnit
Ten problém som mal aj ja, teda ho aj mám. Vamenil som aj žhaviče a aj pal.filter, ale stále je to to isté. I keď mne chytne dá sa povedať ihneď či je teplo alebo zima, a keď je zima tak akoby iba na tri válce a veľmi kolíšu otáčky. Ale našťastie iba tak na 5 sekúnd. Premýšľal som ešte o tryskách.
Napsal: 12 dub 2006, 15:47
od pepek
Ahojte, tak som sa trochu pohral s tym zlym startom a zistil som, ze to bola taka banalnost.
Povolil som skrutku na filtry a nejak to tam zasycalo. Bol tam bud podtlak alebo pretlak.
Teraz sa to zda byt uz v poho.
Re: špatné starty za studena u 2,0di 16v
Napsal: 20 dub 2006, 06:25
od Sršeň
Vojta píše:Ytall píše:nazdar lidi může mi nekdo poradit mám problém se startováním za studena u 2,0di 16v při vetší zimě to chytá hned ale na 3 válce a za 10 vteřin se to rozeběhne na 4 a když je 5c nad nulou tak to chytá na 4 ale dlouho točí než chytne čekam na rady dík Ytall.
žhavící svíčky + palivový filtr -> vyměnit
Zbieral som informácie čo by to ešte mohlo byť, niektorí sa prikláňali k strate tlaku jedného válca. Ma s tým niekto skúsenosti? Ja si myslím že ten motor musí vydržať.
koris
Napsal: 02 čer 2006, 22:07
od koris
Měl jsem něco podobného.První start se žhavením na drc, další starty na druhý, třetí pokus s velkými problémy. odvodnil jsem palivový filtr a startuju zcela bez jakýchkoliv problémů
Napsal: 02 čer 2006, 22:54
od maxim
no ja koukal ze na pal. filtru ma byt ten vespod odvzus. sroub, ale ja ho tam nemam.. normalne mi tam chybi, nevim jak je to mozne, kdyz tam sahnu tak tam strcim prst..ze by byl zalomeny ?
palivovy filtr
Napsal: 23 dub 2007, 11:01
od honza_prodava
vymontovat trva mene jak 2 minuty.
Vypojite hadicky privod a odvod pozor maji zobacku i dole.
vypojite ohrivani- elektriku
a strcite sroubovak z boku mezi drzak a filtr; je tam jenom nasunuty. Vypacite jej hladce ven.
Venku povolite sroubek, vylijete vodu (ze ja blbec jsem jednou nacepoval u hypernovy!!!) az zacne teci nafta. Jinak filtr samozrejme otevreme povolenim sroubku s hvezdickou nahore. Potom muzeme vymenit ci zkontrolovat.
celkem ne vice jak 20 minut. a jiste 500 kc v servisu.