Stránka 1 z 6

Vstřikovací čerpadlo 2.0DTI 16V, 74Kw

Napsal: 03 čer 2007, 09:10
od Lysek Vladimír
Máte někdo zkušenost s poruchou vstřikovacího čerpadla u motoru 2.0 DTI 16V 74Kw? Tento týden mi klekla Astra a údajně je to porucha v čerpadle. Diagnostika neukázala nic a nové stojí 93.450,- Kč v Oplu a repas 43.000,- Kč. Mám najeto pouhých 115 000 km. U Bosche mi sdělili, že ta čerpadla u těchto typů motorů mají životnost tak 150 000. Jestli někdo o něčem víte, tak to hoďte sem a poraďte. Nechce se mi dávat tolik peněz za opravu. Díky Laďa

Napsal: 03 čer 2007, 09:16
od maxim
me odeslo taky, sehnal jsem za 22tis. nove, jeste zkus zavolat do Bosch service v Zabřehu na Moravě, tam je totiz svazi a opravuji, cena by mela byt se vsim vsudy do 30tis.
Byl jsem z toho taky spatnej ,ale lepsi nez koupit nejake na vrakaci a cekat ,kdy ti zase odejde

Napsal: 03 čer 2007, 09:27
od Marky
Tech 150tkm je otazka u opelu mi rikali, ze tam maji auta s tim motorem a 250tkm bez problemu. Asi zalezi kus od kusu, tankovanemu palivu, cistote palivouve soustavy atd. Jinak zkus se kouknout foru ww.opelclubrenbau.cz
Treba tady je kontat na nekoho z Brna http://www.opelclubrenbau.cz/e107_plugi ... post_75751

Jinak souhlasim z maximem z vrakace bych tuto soucastku neriskoval to riziko je tam dost velke.

čerpadlo

Napsal: 03 čer 2007, 09:28
od Lysek Vladimír
Tady blízko nás ve Frýdku Místku mi to nabídli výměnným způsobem za 25.000,- Kč, ale pořád se mi to zdá hodně peněz, vzhledem k tomu, že tam asi odešel nějaký procesor.

Napsal: 03 čer 2007, 10:06
od Marky
Za tu cenu to ber, to uz vypada slusne. Jinak vsechna elektronika je v autech kur.vsky draha a ta kvalita rozhodne te cene neodpovida :( . Jsou to proste zmetci co na nas motoristech rejzuji misto, aby to udelali kvalitne nebo alespon za prijatelnou cenu.

Na srazu v Brne kluci rikali, ze u 1.7 zase odchazi ridici jednotka motoru a opel misto jeji slevneni ji zdrazil z 30 na 50t Kc a proto se dost krade :( .

čerpadlo

Napsal: 03 čer 2007, 10:12
od Lysek Vladimír
Vzhledem k tomu jak málo najedu se (jak říkal Vojta) v mém případě vyplatí benzín. Asi to odstavím a později prodám na náhradní díly a za peníze koupím jiné auto. Dosti mě Opel zklamal, a to měním olej po 8 tisících a dávám tomu nadstandart. Za tři roky jsem naje 20.000 km a teď taková závada. Před Astrou jsem měl Vectru 1.7D a za dva roky jsem najel 180 000 km a absolutně bez závad. Nevím co si mám teďo Astrách myslet. JSEM ZKLAMANÝ A MOC!!!!

Napsal: 03 čer 2007, 10:24
od Marky
6500km za rok je na diesel opravdu dost malo, to se neda nez souhlasit, tam ta rentabilita jde do minusu v pripade poruchy jako ted u Tebe :( . Pokud jsi opravdu nastvany a rozhodnuty prodat, tak bych to spis nechal opravit (nemel bych to rikat, ale treba tim cerpadlem z vrakace) a buchnul to, nez to zkouset prodavat po dilech

čerpadlo

Napsal: 03 čer 2007, 10:34
od Lysek Vladimír
No já myslel prodat celou. Je jako nová!! Problém je v tom, že ji mám na leasing a ještě dva roky budu platit. Asi to ale udělám jak jsem říkal. Postavím to pod přístřešek a počkám a pak to prodám. Je to hnus, když všude v servisech i v orig. u Oplu dávají tomu čerpadlu životnost jen 150 000 km. Nikdy jsem do toho nenalem nějakou špatnou naftu a vše servisoval s velkým předstihem. Mám už za život 6 auto a poslední 4 naftové. Ale žádné mě nezklamalo až Astra. Proto jsem byl tvrdý zastánce dieselu i když teď v současné době tak málo s ní najezdím. Na takovéto běžné ježdění mám Mazdu 323 20 let starou (benzín) a ta mě nikdy nezklamala!

Napsal: 03 čer 2007, 11:17
od Marky
Ted na to znovu koukam, pises ze to je asi ridici jednotkou (pises procesor), tak jestli se nepletu, tak by jsi tam mohl mit jeste cerpadlo s RJ PSG5 a tam je ta ridici jednotka zvlast, takze by stacilo mozna jen jeji vymena.

čerpadlo

Napsal: 03 čer 2007, 11:52
od Lysek Vladimír
Řídící jednotka je v pohodě, já myslel tím procesorem elektronickou součástku přímo v čerpadle. Aspoň tak mi to říkal mechanik od Bosche.

Napsal: 03 čer 2007, 12:01
od maxim
http://www.edb.cz/detail.aspx?l=cz&sml=7000580372000
BOSCH Diesel servis
Opravy vstřikovacích čerpadel Bosch,
Stanadyne, Delphi, Denso:
-Josef Bednář, vedoucí střediska Bosch
Diesel servis
tel.:583499303, 602531012
-záruční i pozáruční opravy čerpadel
rotačních a řadových
-opravy vstřikování Common Rail CP1, CP3
a čerpadel VP 29/30, VP 44

tady ty cerpadla opravuji, ale cena byla jak za to nove co jsem sehnal , cca25tis, podle mych informaci, sem svazeji cerpadla z cele CR
jinak pod 20tis, nepujdes s opravou, bohuzel...

čerpadlo

Napsal: 03 čer 2007, 12:09
od Lysek Vladimír
Tak to mají ti Opláci dobře vymyšlené s tím čerpadlem. Životnost 150 000 a pak se majitelé mohou z té ceny posrat! Je to dosti nefér a je mi z toho k zblití!!!!

Napsal: 03 čer 2007, 13:19
od Marky
Nevim co mas porad s tema 150t km. Hele, ze se to nekomu v te dobe pos.re je smutne, ale musi to vydrzi rozhodne vic nez jen tech 150t km. Tady treba 228t km http://moje.auto.cz/Dragon-001/stingray.html , ja jsem taky uz slusne za tou hranici a max. spokojenost (tuk,tuk,tuk).

Mel jsi u toho servisku, ze vis na tuty ze mas jen 115t km, jinak mi to prijde dost malo nebo jsi slapnul na extra vadny kousek, jo to vis bosch jsou pekni smejdi a bude hur :( .

Jinak to cerpadlo nedaval jen opel, ale i audi, ford, saab, john deer atd.

Tvoje rozmrzeni samozrejme chapu, take by me to dost stvalo, ale abych se priznal, tak pokud to bude do te cenove hranice co se pise, tak to zkousnu a budu mit jiz klid. Hlavne co by me nejvic vadilo, ze bych byl delsi dobu nepojizdy, bo nemame zatim jiny povoz.

čerpadlo

Napsal: 03 čer 2007, 13:46
od Lysek Vladimír
Má to servisní knížku. Já ji mám už tři roky a najel jsem 20 000 km. Koupil jsem ji jako zkončený leasing a dal jsem protiúčtem moji zlatou Vectru v domění, že si polepším. Asi mám smůlu, ale ten mechanik v Boschi mi řekl, že tento týden už měnili 4 čerpadla se stejným problémem, jako mám já. Údajně to může být i špatnou naftou. Já naštěstí druhý povoz mám, takže první našetřím a pak to budu asi řešit.

Re: čerpadlo

Napsal: 03 čer 2007, 15:00
od Marky
Lysek Vladimír píše:Před Astrou jsem měl Vectru 1.7D a za dva roky jsem najel 180 000 km a absolutně bez závad
S tim s Tebou maximalne souhlasim, stejny motor jsem mel v predchozi astre a za 4roky jsem na nej ani nesahl, krome sterele hadicky k turbu. Ted kdyz vzpomenu co jsem do toho vsechno lil za naftu temer vzdy to nejlevnejsi vcetne bionafty. Ted s tim pres rok jezdi muj kolega a je maximalne spokojeny, spolehlive, levne a uz to auto ma pres 200t km a nemuze si to vynachvalit.