Po výměně O kroužků na ventilu radiatoru topení.
Napsal: 17 pro 2015, 23:37
Ahoj všem, moc vás všechny prosím o radu. Po výměně čtyř O kroužků a spon na ventilu radiátoru topení mechanik nalil chladící kapalinu, nastartoval motor, nechal ho ohřát na necelých 80 stupňů, což není provozní teplota a potom otevřel nádržku chladící kapaliny asi na 2 minuty a zase jí zavřel. Asi dva dny jsem jezdil a pak jsem si přečetl, že by se měl správně chladící systém odvzdušnit takto-nastartovat motor, pustit topení na plný výkon pak otevřít nádržku chladící kapaliny, a nechat auto ohřát na provozní teplotu, pak vypnout motor zavřít nádržku a hotovo. To vše jsem dodatečně po čtyřech dnech udělal podle tohoto návodu. Pak jsem ještě několikrát, ale vždy po pár dnech po jízdě při teplé chladící kapalině otevřel nádržku a nechal z ní odfouknout vzduch, ale teď asi po třech týdnech jsem zkontroloval hladinu chladící kapaliny a ubylo mi asi 3 cm pod rysku. Mechanik jí po nalití a při ohřátém motoru na 80 stupňů měl mírně nad rysku. Je ten 3 cm úbytek chladící kapaliny po třech týdnech normální, mohlo by to být tím, že se postupně po těch třech týdnech chladící systém a radiátor postupně odvzdušnil ? Předem vám všem děkuji za vaše rady a názory 
