Y17DT netáhne a nebrzdí
Napsal: 19 úno 2015, 22:32
Ahoj,
nevím jestli tady podobný problém je, ale já ho nenašel. Na nic se neptám - problém jsem už vyřešil, tak Vám chci jen napsat o co jde, aby jste když tak věděli o co jde.
Můj problém začal asi před 1,5 rokem. Auto začalo z ničeho nic míň táhnout a zároveň míň brzdit - pedál měl měkký chod a auto méně brzdilo. Přitom správně je spíš tužší - lépe se reguluje brzdná síla. Turbo zabíralo, ale tak nějak míň. Občas se to vzpamatovalo - v tom případě oboje naráz - brzdy i tah.
Absolvoval jsem neuvěřitelnou tirádu po všemožných servisech - kontrolu brzd, výměnu brzdovky, prohazování váhy vzduchu, kontrolu podtlakového vedení, prohození altíku (je na něm podtlaková pumpa). Nakonec jsem byl i u RomanaK v servisu - napichnuti na diagnostiku nic neukazalo, tak jsem tam auto nechal - bylo mi řečeno, že je auto v pořádku - brzdí i jede dobře a že jsem měl zanesený snímač tlaku v sání - ten, že by to mohl případně způsobovat, tak že jej vyčistili.
Nakonec se problém projevil naplno asi před dvěma měsíci. Chtěl jsem zastavit u domu a zastavil až o dva domy dál. Výsledek = z podtlakové pumpy tekl olej do posilovače brzd, kde něco "prožral". Tudy unikal podtlak, takže auto pořádně nebrzdilo a nejelo. Byl jej tam plný kelímek od solviny. Po výměně posilovače a zpětného ventilu na podtlakovém vedení jede auto jak má a brzdí "jako za mlada".
Tak snad to někomu pomůže. Pro mě to byla neuveřitelná a záhadná závada - o to horší, že zhoršení tahu a brzdného účinku bylo jen částečné a víceméně konstantní, bez nějaké chyby na diagnostice, takže tomu kolikrát ani mechanici nevěřili.
nevím jestli tady podobný problém je, ale já ho nenašel. Na nic se neptám - problém jsem už vyřešil, tak Vám chci jen napsat o co jde, aby jste když tak věděli o co jde.
Můj problém začal asi před 1,5 rokem. Auto začalo z ničeho nic míň táhnout a zároveň míň brzdit - pedál měl měkký chod a auto méně brzdilo. Přitom správně je spíš tužší - lépe se reguluje brzdná síla. Turbo zabíralo, ale tak nějak míň. Občas se to vzpamatovalo - v tom případě oboje naráz - brzdy i tah.
Absolvoval jsem neuvěřitelnou tirádu po všemožných servisech - kontrolu brzd, výměnu brzdovky, prohazování váhy vzduchu, kontrolu podtlakového vedení, prohození altíku (je na něm podtlaková pumpa). Nakonec jsem byl i u RomanaK v servisu - napichnuti na diagnostiku nic neukazalo, tak jsem tam auto nechal - bylo mi řečeno, že je auto v pořádku - brzdí i jede dobře a že jsem měl zanesený snímač tlaku v sání - ten, že by to mohl případně způsobovat, tak že jej vyčistili.
Nakonec se problém projevil naplno asi před dvěma měsíci. Chtěl jsem zastavit u domu a zastavil až o dva domy dál. Výsledek = z podtlakové pumpy tekl olej do posilovače brzd, kde něco "prožral". Tudy unikal podtlak, takže auto pořádně nebrzdilo a nejelo. Byl jej tam plný kelímek od solviny. Po výměně posilovače a zpětného ventilu na podtlakovém vedení jede auto jak má a brzdí "jako za mlada".
Tak snad to někomu pomůže. Pro mě to byla neuveřitelná a záhadná závada - o to horší, že zhoršení tahu a brzdného účinku bylo jen částečné a víceméně konstantní, bez nějaké chyby na diagnostice, takže tomu kolikrát ani mechanici nevěřili.