Stránka 1 z 1

astra g zly tah

Napsal: 23 zář 2014, 06:08
od Fulo3
Ahoj takže ďalší problém na stole auto ide celkom dobre až na to ze asi pri 1700 otáčkach ako keby stopne pridavnie plynu a to ho mám na podlahe plyn a po pár sekundách asi 5 sekúnd a až potom auto začne pridavat ako keby sa niečo odopcha,a je jedno aku mám rýchlosť či 2,3,4,5 rozmýšľal som či to nerobí váha vzduchu ale kupovať ju nebudem za 100 eur len tak aby som to skúsil čo poviete na to vi?Ďakujem

Re: astra g zly tah

Napsal: 23 zář 2014, 07:59
od p.somik
pokud máš podezření na váhu, dost napoví live data z jízdy. Takže diagnostika :?:
Ale může to být i třeba netěsnost a další ...

Re: astra g zly tah

Napsal: 23 zář 2014, 10:33
od Fulo3
Mam diagnostiku scanmyopel aj torque co presne by som mal pozriet?To enable loging znamena ze zacne ukladat livedata?

Re: astra g zly tah

Napsal: 23 zář 2014, 14:23
od p.somik
když hodíš live data na opcomu, můžeš pak sledovat práci lambd sond, váhy vzduchu atd.. hodnoty během jízdy
Co všechno umí ta tvá, nevím, nikdy jsem ji neviděl.
Zkus nahrát co se dá a hoď to tady.

Re: astra g zly tah

Napsal: 23 zář 2014, 18:26
od Alzafir
Vidím, že s tím pořád zápasíš.....měl jsi tenkrát přijet na to těsnění, livedata bych ti udělal a na potenciální problémy tě upozornil. :lol:

Re: astra g zly tah

Napsal: 24 zář 2014, 09:27
od jerry mouse
Fulo3 píše: co presne by som mal pozriet?
... v googli cestu do Ostravy!!! 8) :lol:

Re: astra g zly tah

Napsal: 28 zář 2014, 08:50
od Fulo3
Alzafir píše:Vidím, že s tím pořád zápasíš.....měl jsi tenkrát přijet na to těsnění, livedata bych ti udělal a na potenciální problémy tě upozornil. :lol:
Alzafir bud rad ze som vtedy nepriesil pozri co ma cakalo za prekvapenie vsetky 4 vstreky niekto znicil kliestami respektive tie zavity Obrázek

Re: astra g zly tah

Napsal: 28 zář 2014, 10:42
od Alzafir
Ufffff :shock: :shock:
To snad není možné, za to věšet na stromy do průvanu :!:
Jestli ten scanopel ukazuje reálně, bohužel nevím, to jsem v ruce neměl, ale koukni na data z váhy, napiš, kolik dává na volnoběhu, pár vteřin po pustění nohy z plynu, pak asi po 30 vteřinách volnoběhu, kdy se otevře EGR a pak kolik ukazuje v zátahu.
Dá se ještě vložit do váhy, pře ní, např papírový kroužek, kdy se tím vlastní průřez tubusu zmenší asi o 2-3mm, tím zvedneš hodnotu průtoku na váze. Uvidíš, jestli je změna jak měřitelná, jestli se změní chování auta.