zámena motora X20DTL za Y20DTH
zámena motora X20DTL za Y20DTH
Dobrý deň, ahojte
robíme zámenu motora v Astre G (r.v. 2000) s motorom X20DTL na motor z Vauxhall-u (r.v. 2004) Y20DTH
myslíme si, že je potrebné urobiť tieto zmeny:
- zameniť kabeláž v motorovej časti
- prerobiť kábel na motor stieračov a kontrolu hladiny brzdovej kvapaliny,
- prehodiť čítačku na Imobilizér
Chcem Vás touto cestou poprosiť o akékoľvek rady a odporúčania k tejto realizovanej zámene motorov.
Ďakujem za pomoc!
robíme zámenu motora v Astre G (r.v. 2000) s motorom X20DTL na motor z Vauxhall-u (r.v. 2004) Y20DTH
myslíme si, že je potrebné urobiť tieto zmeny:
- zameniť kabeláž v motorovej časti
- prerobiť kábel na motor stieračov a kontrolu hladiny brzdovej kvapaliny,
- prehodiť čítačku na Imobilizér
Chcem Vás touto cestou poprosiť o akékoľvek rady a odporúčania k tejto realizovanej zámene motorov.
Ďakujem za pomoc!
Astra G - edition 100, 2.0D, 5.dv, r.v. 2000 ... IRMSCHER ...
- Reklama
-
- Příspěvky: 3559
- Registrován: 01 srp 2009, 13:55
- Bydliště: červenomodrá TOTALITA. PO Vychod.
Re: zámena motora X20DTL za Y20DTH
Nie si ty ten človek z NR od Trodona? Skontroluj si osadenie pinov na kablovačke medzi motorom a motorovym priestorom, myslim hlavne tie hranate konektory, v tom velkom okruhlom nad baterkou to bude na beton sedieť! Jednotka je na čerpadle a toto sú len komunikačne kable na ifo do kabiny!
ZA-22dtr mt6-f40 Silver Elegance m03 (aktuálne 393tkm) No-Kat No-EGR.Alzaf 285tkm,bolo AstraF-1,6 8V combi. Pokiaľ nie som tu tak, som určite niekde inde.. ešte sa nestalo, že by som nebol absolútne nikde.. Alfamobil +421 948 833 957 alebo Pevný 0905 833 957
Re: zámena motora X20DTL za Y20DTH
prosim ta nepustaj sa do toho lebo potrebujes europske auto a ne anglicke. potrebujes vsetko co je v motorovom priestore. motor,prevodovku, cerpadlo,celu kabelaz od svetiel az po interierovu kabelaz co je pod palubovkou. roboty tak na tyzden v kuse a vysledok neisty.
jednoduchsie bude predat a kupit 2004. zase nejsu take drahe.
iba holy motor (hlava blok vana) je na pohlad identicky ale ten novsi ma vo vani vyvazovacie hriadele a ten stary ich nema. ci to ma nejaky vplyv neviem ti povedat.
howk
EDIT: a ako v kazdom pripade je to nelegalne. ked budes chcet auto v buducnosti predat tak strati na hodnote lebo 98% ludi sa bude bat takeho auta. viem co hovorim robim z oplami uz dost dlho a videl som toho uz dost
jednoduchsie bude predat a kupit 2004. zase nejsu take drahe.
iba holy motor (hlava blok vana) je na pohlad identicky ale ten novsi ma vo vani vyvazovacie hriadele a ten stary ich nema. ci to ma nejaky vplyv neviem ti povedat.
howk
EDIT: a ako v kazdom pripade je to nelegalne. ked budes chcet auto v buducnosti predat tak strati na hodnote lebo 98% ludi sa bude bat takeho auta. viem co hovorim robim z oplami uz dost dlho a videl som toho uz dost
VB Z18XE EX
AH Car Z14XEP EX
AG Coupe Z20LET :) EX
VB X20DTH EX
VC GTS Y22DTR EX
VC Car Y22DTR EX
VC Car Z19DT EX
Signum Y22DTR EX
AG Coupe Y22DTR EX
ZA OPC Line Y22DTR EX
VC Car Z19DT
ZA OPC Line Y22DTR EX
AG OPC II Z20LET EX
VC GTS Y22DTR
AG OPC II Z20LET Arden Blau
AH Car Z14XEP EX
AG Coupe Z20LET :) EX
VB X20DTH EX
VC GTS Y22DTR EX
VC Car Y22DTR EX
VC Car Z19DT EX
Signum Y22DTR EX
AG Coupe Y22DTR EX
ZA OPC Line Y22DTR EX
VC Car Z19DT
ZA OPC Line Y22DTR EX
AG OPC II Z20LET EX
VC GTS Y22DTR
AG OPC II Z20LET Arden Blau
-
- Příspěvky: 3559
- Registrován: 01 srp 2009, 13:55
- Bydliště: červenomodrá TOTALITA. PO Vychod.
Re: zámena motora X20DTL za Y20DTH
Ty vieš povzbudiť človeka , ja zase fandim takym to projektom!
ZA-22dtr mt6-f40 Silver Elegance m03 (aktuálne 393tkm) No-Kat No-EGR.Alzaf 285tkm,bolo AstraF-1,6 8V combi. Pokiaľ nie som tu tak, som určite niekde inde.. ešte sa nestalo, že by som nebol absolútne nikde.. Alfamobil +421 948 833 957 alebo Pevný 0905 833 957
Re: zámena motora X20DTL za Y20DTH
jerry mouse - áno ja som kamoš Trodona, idem porovnať rozdiely na tom hlavnom konektore
brian29 - projekt je už spustený, celý kabeláž v motorovej časti je vymenený, komplet motor tam ide s prevodovkou, ďakujem za pripomienky
brian29 - projekt je už spustený, celý kabeláž v motorovej časti je vymenený, komplet motor tam ide s prevodovkou, ďakujem za pripomienky
Astra G - edition 100, 2.0D, 5.dv, r.v. 2000 ... IRMSCHER ...
Re: zámena motora X20DTL za Y20DTH
ja len doplnim , ze ked sa uz do toho pustis tak pri tom motore Y20DTH bude urcite este jedna riadiaca jednota viacej ako pri Y20DTL , neviem na co je tam dobra , ale urcite tam je , za dalsie ma DTH riadiacu jednotku na vstrekovacom cerpadle , kedze je to novsi rocnik (od 7/2001) pokial viem tak to bolo robene inak , do cerpadla mu idu tri kable , pricom na DTL idu iba dva , a este jedna vecicka ze budes musiet upravit aj vnutornu kabelaz , pripadne ju prehodit z ineho auta , su odlisne , a este si zozen plynovy pedal znacky Hella , ten co tam je teraz (Bosch) ti nebude pasovat ..... takze tolko co ja viem o tom , ak sa v niecom mylim tak ma poopravte
Re: zámena motora X20DTL za Y20DTH
Ty to nejak moc prezivas... Mas predstavu kolko beha DI verzii so zapisanym vykonom 74kw?brian29 píše:... potrebujes vsetko co je v motorovom priestore. motor,prevodovku, cerpadlo,celu kabelaz...
EDIT: a ako v kazdom pripade je to nelegalne. ked budes chcet auto v buducnosti predat tak strati na hodnote lebo 98% ludi sa bude bat takeho auta. viem co hovorim robim z oplami uz dost dlho a videl som toho uz dost
Prevodovku vie pouzit povodnu akurat to bude silne s kopou otacok, cerpadlo s trochou stastia vie pouzit tiez povodne akurat kabelaz bude asi ina kvoli angl. verzii.
erico: naco by tam bola este jedna RJ?
Kto má peniaze, kúpi si auto, kto ich nemá zomrie ináč.
Re: zámena motora X20DTL za Y20DTH
neviem naco tam je , ale idu do nej dva kable z plynoveho pedalu a z nej ide jeden do cerpadla a samozrejme kopa dalsich kablov...
Re: zámena motora X20DTL za Y20DTH
Hm.. Hadat sa nebudem, ale mal som Astru z DTI, zrovna rok 2000 a ziadna dalsia RJ tam nebola..
Kto má peniaze, kúpi si auto, kto ich nemá zomrie ináč.
Re: zámena motora X20DTL za Y20DTH
chlapci chlapci....
on tam ide vymienat motor z jednostekrovym cerpadlom za motor z dvojstekrovym cerpadlom..... to znamena ze bude potrebovat vsetky kabelaze ale z europskeho auta lebo anglicke ma koncovku do interieru na druhej strane kedze je anglicke a potom aj interierovu kabelaz co je pod palubovkou.
potom sa pri skladani nezlaknite ze 2004 uz nema RJ motora samostatne ale ju uz ma na cerpadle.
a este jedna skromna poznamka co si si vsimol. Motor z vyvazovakmi vo vani je viacej nachylny na zlomenie klukoveho hriadela. Videl som uz minimalne 7 pripadov ked bola zlomena kluka na novsom motore ale na starom som o tom este nepocul.
este budes potrebovat citacku imobilizeru a cip z kluca. ked nebudes mat citacku alebo cip tak budes musiet nakodovat imobilizer. budes potrebovat Security code z povodneho anglickeho auta. A samotne kodovanie daj spravit niekomu kdo to uz robil lebo poznam minimalne troch ludi co si povedali ze to nedaju do oplu lebo je to drahe a robil im to nejaky garazmajster a ked to doviezli k nam tak to zle naprogramovali a zakaznik musel kupovat druhe carpadlo. takze ho to vyslo dva krat drahsie.
on tam ide vymienat motor z jednostekrovym cerpadlom za motor z dvojstekrovym cerpadlom..... to znamena ze bude potrebovat vsetky kabelaze ale z europskeho auta lebo anglicke ma koncovku do interieru na druhej strane kedze je anglicke a potom aj interierovu kabelaz co je pod palubovkou.
potom sa pri skladani nezlaknite ze 2004 uz nema RJ motora samostatne ale ju uz ma na cerpadle.
a este jedna skromna poznamka co si si vsimol. Motor z vyvazovakmi vo vani je viacej nachylny na zlomenie klukoveho hriadela. Videl som uz minimalne 7 pripadov ked bola zlomena kluka na novsom motore ale na starom som o tom este nepocul.
este budes potrebovat citacku imobilizeru a cip z kluca. ked nebudes mat citacku alebo cip tak budes musiet nakodovat imobilizer. budes potrebovat Security code z povodneho anglickeho auta. A samotne kodovanie daj spravit niekomu kdo to uz robil lebo poznam minimalne troch ludi co si povedali ze to nedaju do oplu lebo je to drahe a robil im to nejaky garazmajster a ked to doviezli k nam tak to zle naprogramovali a zakaznik musel kupovat druhe carpadlo. takze ho to vyslo dva krat drahsie.
VB Z18XE EX
AH Car Z14XEP EX
AG Coupe Z20LET :) EX
VB X20DTH EX
VC GTS Y22DTR EX
VC Car Y22DTR EX
VC Car Z19DT EX
Signum Y22DTR EX
AG Coupe Y22DTR EX
ZA OPC Line Y22DTR EX
VC Car Z19DT
ZA OPC Line Y22DTR EX
AG OPC II Z20LET EX
VC GTS Y22DTR
AG OPC II Z20LET Arden Blau
AH Car Z14XEP EX
AG Coupe Z20LET :) EX
VB X20DTH EX
VC GTS Y22DTR EX
VC Car Y22DTR EX
VC Car Z19DT EX
Signum Y22DTR EX
AG Coupe Y22DTR EX
ZA OPC Line Y22DTR EX
VC Car Z19DT
ZA OPC Line Y22DTR EX
AG OPC II Z20LET EX
VC GTS Y22DTR
AG OPC II Z20LET Arden Blau
Re: zámena motora X20DTL za Y20DTH
A hrome! To, ze je Anglan 2004 som si vsimol az teraz!... mea culpa... :/
Kto má peniaze, kúpi si auto, kto ich nemá zomrie ináč.
Re: zámena motora X20DTL za Y20DTH
páni takže projekt sa pohol, motor aj s kabelážom vymenený / upravený, starý kabeláž v kabíne som upravil podľa motoru, bola veľká makačka (prekontroloval som každý PIN v konektore X2, nebolo veľa rozdiel) ale včera motor sme už naštertovali, už len prekontrolovať ostatné a skompletizovať.
Astra G - edition 100, 2.0D, 5.dv, r.v. 2000 ... IRMSCHER ...
-
- Příspěvky: 3559
- Registrován: 01 srp 2009, 13:55
- Bydliště: červenomodrá TOTALITA. PO Vychod.
Re: zámena motora X20DTL za Y20DTH
No super, som rád že už to mate za sebou, zakladne veci sú vždy na rovnakom mieste v konektore X2 rozdiel je len v doplnkovej vybave!
ZA-22dtr mt6-f40 Silver Elegance m03 (aktuálne 393tkm) No-Kat No-EGR.Alzaf 285tkm,bolo AstraF-1,6 8V combi. Pokiaľ nie som tu tak, som určite niekde inde.. ešte sa nestalo, že by som nebol absolútne nikde.. Alfamobil +421 948 833 957 alebo Pevný 0905 833 957
-
- Příspěvky: 3559
- Registrován: 01 srp 2009, 13:55
- Bydliště: červenomodrá TOTALITA. PO Vychod.
Re: zámena motora X20DTL za Y20DTH
Neni to náhodou tym že novší ma 74kw a starý trocha menej 60kw, narast vykonu o viac ako 20 percent si asi zapytal svoju dan, alebo ten starši bol kvalitnejši, tomu asi moc neverim, ale potešilo by ma ak by tomu tak bolo!brian29 píše:
... a ešte jedna skromna poznamka čo som si všimol. Motor z vyvazovakmi vo vani je viacej nachylny na zlomenie kľukoveho hriadela. Videl som už minimalne 7 pripadov ked bola zlomena kľuka na novšom motore ale na starom som o tom ešte nepočul.
ZA-22dtr mt6-f40 Silver Elegance m03 (aktuálne 393tkm) No-Kat No-EGR.Alzaf 285tkm,bolo AstraF-1,6 8V combi. Pokiaľ nie som tu tak, som určite niekde inde.. ešte sa nestalo, že by som nebol absolútne nikde.. Alfamobil +421 948 833 957 alebo Pevný 0905 833 957
Re: zámena motora X20DTL za Y20DTH
jerry , aj stare boli 74 kw