Stránka 1 z 1

intercoler pro 2.0 di 60kw ?

Napsal: 12 bře 2014, 21:41
od koudelka07
zdravím nevíte jaký je rozdíl mezi motory di 60 kw a dti 74 kw.a jestli je rozdíl jen třeba v dávce nafty nb celym čerpadle? Já mám astru di 60kw a přemýšlím o tom že bych do ní zastavěl intercoler a zaslepil egr... chtěl bych dostat o něco větší výkon... :-) a na pohled ty motory jsou přece stejný tak na čem to je uškrcený...? :-D díky za odpovědi.

Re: intercoler pro 2.0 di 60kw ?

Napsal: 12 bře 2014, 21:48
od jerry mouse
Turbo, vstreky, čerpadlo a IC.

Re: intercoler pro 2.0 di 60kw ?

Napsal: 12 bře 2014, 22:04
od erico
cerpadla su rovnake sa mi zda :roll: ine je turbo , vstreky , je tam este chladic , cize ti treba aj to potrubie

Re: intercoler pro 2.0 di 60kw ?

Napsal: 12 bře 2014, 22:07
od jerry mouse
erico píše:cerpadla su rovnake sa mi zda :roll:
Mechanicky možno, ale je tam ina elektronika! 8) :wink:

Re: intercoler pro 2.0 di 60kw ?

Napsal: 12 bře 2014, 22:11
od erico
neviem , ja ked som to robil tak som menil aj cerpadlo , lebo to moje povodne islo papa :roll:

Re: intercoler pro 2.0 di 60kw ?

Napsal: 21 bře 2014, 12:30
od Ďuri
jerry mouse píše:
erico píše:cerpadla su rovnake sa mi zda :roll:
Mechanicky možno, ale je tam ina elektronika! 8) :wink:

Toto by som az tak netvrdil... Ja mam na DI cerpadlo z DTI a jazdi to f pohode a nebol problem ani pri vymene. :)

Re: intercoler pro 2.0 di 60kw ?

Napsal: 22 bře 2014, 01:48
od matozippi
mal to jeden chlapik na slovenskom fore, myslim dikard sa vola, skus jeho
aleho hladaj :)

Re: intercoler pro 2.0 di 60kw ?

Napsal: 22 bře 2014, 09:25
od Troodon
ja som dorabal na DI cko intecooler ale ze by som badatelne zaznamenal nejaky rozdiel nemozem povedat - pomoct to moze napriklad v dlhom stupani a jazde na vyssich otackach, ked zvysit vykon tak potom zacat od turba, vstrekov, upravit mapy v RJ alebo z toho spravit regulerne 74kW DTI.

Re: intercoler pro 2.0 di 60kw ?

Napsal: 22 bře 2014, 21:18
od Ďuri
Interkuuler som mal nejaku dobu aj ja.zapojeny, ale zmena to bola skorej k horsiemu, lebo DI turbo v spojeni s proklate dlouhym vedenim vzduchu je smrtelna kombinacia... ;) Mam vymyslene aj kratsie vedenie, ale neni casu na realizaciu. Na svojej Astre mam prevodovku s DTI a nejaky ten konik by bodol... ;)