Stránka 1 z 1

Místama se mi stráci voda z expansky

Napsal: 29 kvě 2013, 21:26
od zdenekurban218
Může mi prosím někdo poradit,když se mi místy strácí voda s expansky?Má se také tlakovat?Děkuji za odpovědi jedná se o motor 1.7TD 50KW

Re: Místama se mi stráci voda z expansky

Napsal: 30 kvě 2013, 07:02
od p.somik
Jestli ti jde tlak do nádobky a ztrácí se voda, viděl bych to na těsnění pod hlavou

Re: Místama se mi stráci voda z expansky

Napsal: 30 kvě 2013, 12:59
od Stock
Tipoval bych to spíš na těsnění u radiátoru :P.

Re: Místama se mi stráci voda z expansky

Napsal: 30 kvě 2013, 13:08
od Luboš X17DTL
:o Pokud se mu to tlakuje :o

Re: Místama se mi stráci voda z expansky

Napsal: 30 kvě 2013, 14:00
od Stock
Mno ta netěstnost je tam občas. Hrkne to pod nohy a pak je to ok, mě to tak dělalo ....

Re: Místama se mi stráci voda z expansky

Napsal: 30 kvě 2013, 16:37
od Defender
Taky může mít prostřelenej chladič malým kamínkem a kape mu to pod tlakem, taky jsem to měl a zjistit to jde jen po příjezdu že udělal loužičku, po 5 min. už nic nekapalo. Pomohlo na to tenkrát ten přípravek na utěsnění chladičůco jsem koupil na pumpě (už si nepamatuju jak se to jmenovalo) ale v tomhle počasí to stejně asi nejde ujistit 8)

Re: Místama se mi stráci voda z expansky

Napsal: 30 kvě 2013, 16:47
od Vectra11
:D :D :D
Já bych to tipoval na.....COKOLIV. Pokud nejsi schopen sám zjistit kde to teče,tak klasika - servis.

Re: Místama se mi stráci voda z expansky

Napsal: 30 kvě 2013, 17:11
od zdenekurban218
Děkuji za rady.Jenže loužičku pod autem žádnou nemám,tak chladič si myslím je v pořádku.Myslíte těsnění pod hlavou? :? to by se mělo projevit bílím kouřem né?a ten zatím nemám.

Re: Místama se mi stráci voda z expansky

Napsal: 30 kvě 2013, 17:36
od Luboš X17DTL
Ptal ses, jestli má nádobka tlakovat. Ano má, ale tak, aby šly pomačkat hadice do chladiče při zahřátém a běžícím motoru. Pokud nejdou zmáčknout, máš v (l) hlavu nebo těsnění pod ní.
Pokud ne, hledej, kam se voda objevuje. Klasika mokrý koberec pod nohama vepředu je problém na straně topení.
Taky u německých dieselů může hlava prasknout i směrem ven a tam únik nenajdeš. Ale to se dá zjistit natlakováním soustavy.