Stránka 1 z 3

Chci vyměnit 1.6 16V za diesel, poraďte prosím...

Napsal: 23 led 2007, 07:08
od Broky
Zdravím
Mám teď astru 1.6 16V ale chtěl bych úspornější auto. Přemýšlím jí vyměnit za stejnou ale v dieselu. Můžete mi poradit jestli 1.7 TD, 1,7 TDi nebo 2.0 TDi (72kW) nebo jsem i viděl diesel 2.0 16V (60kW)...

Cena za povinné ručení už není rozhodující jako celkové náklady a provoz. Díky... Byla mi doporučena ta 1.7 TDi ale zdá se mi to dost slabé na to jak je auto těžké a nyní mám benzínových 74kW a zdá se mi to tak akorát...

Napsal: 23 led 2007, 07:35
od Sršeň
Ja keby som teraz kupoval diesel tak buď 2.0 DTI, alebo 2.2 DTI

Napsal: 23 led 2007, 07:46
od medva1
Já mám jako služební auto 1,7DTi a nemůžu mu nic vytknout...v otáčkách zabírá pěkně od spodu, že zabere turbo neni skoro znát a plně naloženej jsem s ním jel 180 a bez problemů...... to je můj tip.....

Napsal: 23 led 2007, 07:47
od Broky
Super. díky... tedn dvoulitr se mi zdál nejlepší a určitě budu hledat TDi. Jen by mě ještě zajímalo, kolik děr na kolové šrouby mají, 5x100 nebo 4x100? mám na tom mém origo alu ale jsou pěkné a je mi jich líto když už budu měnit to samé auto...

Napsal: 23 led 2007, 08:05
od Broky
Opel si pěkně vymášlí když udělá z TDi DTi... :)
Tak to je blbí s tou roztečí, tak to si kola nenechám :(

Napsal: 23 led 2007, 08:17
od Broky
Jasný... uvidím...
Právě koukám na parametry 2.0 a 1.7 DTi a vypá to líp pro tu 1.7 55kW, udávaná spotřeba je 6,2 / 4,1 / 4,9 a u dvoulitru je to 9,0 / 5,6 / 6,9 a to je dost rozdíl... uvidím ještě, ale myslím že vyhraje ta 1.7... hold oželím zrychlení a dám přednost úspoře

Napsal: 23 led 2007, 10:02
od AstraDTI
Zigi píše: To souhlas, ale 2.2DTI se pohybuje v relaci jeste dost pres 200t Kc (cca od 230 000Kc) a nemyslim si, ze tech 125PS bude nejak extra uspornych.Rekl bych prumer tak kolem 6l...
Grrr a uz je to tu zas. Pod 6 se dostat da, nicmene motor je tak zivej ze se clovek neudrzi a ja i po 3 letech mam casto plyn na podlaze ... a i tak mam ted po 400km najejch na nadrzi 6.1l/100km (50 procent velkomesto, 50 procent primestskej rovoz).

Napsal: 23 led 2007, 11:46
od Luky
No ja nevim, me neprijde 6,1l na sto jako naka prehnana spotreba, kdyz to prohani. Navic s 2.2 motorem.

Napsal: 23 led 2007, 12:25
od Luky
Zigi píše:Me to taky neprijde jako dost, ale jestli chce Broky jezdit usporneji, nema cenu kupovat 2.2DTI :wink:
To ne, ale ten dvoulitr mi prijde jako dobrej kompromis.
Povinny je stejny jako u 1.7 a naky koniky navic to taky ma.

Napsal: 23 led 2007, 12:28
od Luky
A jo, mas recht, ja zapomnel, ze to tam deli jeste osmnactistovka.

Napsal: 23 led 2007, 12:29
od AstraDTI
Jestli to neni problem co se tyce rozpoctu, tak bych zvolil r.v. 2003 a vyssi. Nemelo by to uz zrat olej.

Napsal: 23 led 2007, 13:14
od Vojta
AstraDTI píše:Jestli to neni problem co se tyce rozpoctu, tak bych zvolil r.v. 2003 a vyssi. Nemelo by to uz zrat olej.
potvrzuju, nežere, mam najeto 146500 a za 8000km ani kapku

Napsal: 23 led 2007, 13:58
od manli2
Vojta píše:
AstraDTI píše:Jestli to neni problem co se tyce rozpoctu, tak bych zvolil r.v. 2003 a vyssi. Nemelo by to uz zrat olej.
potvrzuju, nežere, mam najeto 146500 a za 8000km ani kapku
tak to máš nekde chybu... bo každej motor díky své konstrukci nějaký olej spotřebuje :wink:

Napsal: 23 led 2007, 14:00
od Vojta
tak asi mi de vo voleje voda nebo nafta :wink:

Napsal: 23 led 2007, 14:08
od Vojta
ještě k původním dotazům doplním že 4x100 maj 1,7 a 5x110 maj 2,0 a 2,2 (vše v dieslu), vyjímku má 2,0di 60kw bez ABS, to má 4 díry

jinak co se týče spotřeby tak ted mam 6,5 (90% město) a upozorňuju že to vůůbec nešetřim, vono to totiž nejde, strašně to svádí jezdit jako hovado, když tam kopneš trojku a vono to vod 1500 táhne jako ku*va, kor ve 3dv když jedu sám, v léťě počítám tak 6-6,2 že bude