Stránka 1 z 2
Nemá výkon: 2.0 DTI
Napsal: 10 říj 2012, 18:31
od david1983
zdravím pánové,
tak s emi potvrdilo to čeho jsme se bál
((
moje astra g 2.0 DTI r.v. 2000 mi nejede.
Jede,ale nema výkon, nejde za plynem, sem tam jakoby se probudi a jede,ale pak zase nema vykon, dam tam dvojku a plnej a strasne dlouho to trva nez vyskoci otacky a jede.
Mam tam i meric tlaku na turbu, ze zacatku to ukazuje 0,8 - 1 Baru ( myslim ze to jsou bary) ale treba jak s eto zahreje nebo zkusim to parkrat za sebou tak nic
(( jakoby nema vykon. Kamarad to ted projizdel a potvrdil mi to.
Nevite co s tim??
Re: Nemá výkon: 2.0 DTI
Napsal: 10 říj 2012, 18:42
od marwi
Pravdepodobne nefunguje turbo. Chyby mozu byt v jeho podtlakovom ovladani - hadicky, solenoidy ...
Re: Nemá výkon: 2.0 DTI
Napsal: 10 říj 2012, 18:50
od david1983
Hadicky jsem koukal a ty jsou ok.
Solenoidy jsme mezi sebou prohazeli a bylo to stejny ale to jsme delali tak 3/4 roku zpatky jak uz jsme mel pocit ze to netahne .-((((,pak uz asi zbyva jedine to turbo?
Re: Nemá výkon: 2.0 DTI
Napsal: 10 říj 2012, 19:05
od david1983
jeste napisu ze zadna kontrolka nic se mi nerozsviti
Re: Nemá výkon: 2.0 DTI
Napsal: 10 říj 2012, 20:11
od denny
To,že přeházíš EP ventily mezi sebou nic neřeší.Stačí,že jeden bude vadný a ať ho dáš kamkoli,tak system to nezkousne.
To,že zkontroluješ hadičky okem je pěkné,ale de facto na nic.
Musíš změřit podtlakový system,jestli v něm je podtlak -0.7až-0.9atm.Jestli ne,tak vyřazovací metodou po kousku dojdeš k vadné součástce.Netrvá to déle než hodinu.
Dá se i odkontrolovat zběžně system tak,že použiješ ještě jednoho člověka,který ti nastartuje auto.
Nahneš se dozadu za motor,abys viděl na táhlo od turba ke kovové dóze,kolega nastartuje a táhlo se musí okamžitě přitáhnout k podtlakové kovové dóze a pevně držet.I malinká pulzace značí problém v podlakovém vedení.
Re: Nemá výkon: 2.0 DTI
Napsal: 10 říj 2012, 20:25
od david1983
čau Denny: Díky za info, ted jsme tady asi 2h procetl problemy ostatnich, jetsli se ten muj tomu nejak podoba a myslim si, ze by mohlo byt spatne ten solenoid nebo ten regulator turba co tam prave za neco taha v tom turbu.
Kdyz je auto studene, nebo i lehce zahrate tak mi ukazuje barometr nebo ten budik tlaku 0,8 - 1bar, ale pak po zahrati nebo nekdy se stane, ze prislapnu plnej plyn a nejde to ani do 0,5 baru (za jizdy).
a taky na volnobeh to nejd euplne za plynem,jako kdyz prislapnu tak ty otacky nevyleti uplne nahoru rychle, jakoby se to ze zacatku dusilo a pak to vyskoci.
Re: Nemá výkon: 2.0 DTI
Napsal: 10 říj 2012, 20:27
od Alzafir
Už jsem ti psal na mejl, tak to zkontroluj. Ale je to to samé , co píše Denny, jen se víc rozkecal
Re: Nemá výkon: 2.0 DTI
Napsal: 12 říj 2012, 11:35
od david1983
čau chlapy,
takže nový poznatek.
Včera jsem mel cestu tak jsem se zastavil u jednoho mechanika a chvili jsme to koumali a asi jsme na to prisli.
Zkouseli jsme podtlaky, hlavne ten solenoid u turba jak taha za to tahlu v turbu. Pri nastartovani zatahlo,ale nevedeli jsm eo kolik ma zatahnout,ale tahalo, pak jsme to odpojili a zapojily, zatahlo stylem trosku dozadu a lehce dopredu, coz je SPATNE.
Chvili jsm eto zkouseli a problem s etsale opakoval.
Pak jsme odpojili hadicky od toho solenoidu u turba s spojli jsme kolinka k sobe, a ejhle, tahlo od turba zatahlo min. 3x tolik nez pres solenoid a drzelo a ani se nehnulo.
Zkusili jsme to parkrat jeste jednou.
Chteli jsme to pak napojit natvrdo bez toho solenodiu,ale nevedeli jsme jetsli to nevyhodi nejakou tu chybu, tak radeji ne.
O vikendu zkusim poprehazet solenoidy a uvidi se,ale na 80% to vypada na tuhle zavadu.
Tahlo nedostatecne pritahuje neco co je v tom turbu a nejde tam vzduch a auto jde pomalu do otacek.
Re: Nemá výkon: 2.0 DTI
Napsal: 12 říj 2012, 13:55
od Alzafir
david1983 píše:
Tahlo nedostatecne pritahuje neco co je v tom turbu a nejde tam vzduch a auto jde pomalu do otacek.
Máš recht, ale k tomu chlapíkovi už nejezdi
, pár nesmyslů jsem ti už vysvětlil
Když budeš přehazovat solenoidy, tak podle toho, z které části motoru ten solenoid vytáhneš, nezapomeň tu část podtlaku zacpat. To že přehodíš solenoid jinam, pokud je špatný, zase ti podtlaky rozhodí.
Vyndej jiný solenoid, zapoj k turbu a zbytek podtlaku , co vede z vakuové pumpy směrem k baterce zaslep. Tím budeš mít podtlak jen na turbo, můžeš takto postupně otestovat všechny 3 solenoidy na jednom místě.
Zbytek už jsme probrali telefónem
Re: Nemá výkon: 2.0 DTI
Napsal: 04 lis 2012, 21:29
od david1983
Re: Nemá výkon: 2.0 DTI
Napsal: 05 lis 2012, 07:53
od Alzafir
Nemáš zač
A nezapomeň na vakuovou pumpu.
Pro zajímavost jsem ji rozebral, je po smrti. Plná oleje a vyrytá drážka....
Re: Nemá výkon: 2.0 DTI
Napsal: 05 lis 2012, 17:43
od david1983
Re: Nemá výkon: 2.0 DTI
Napsal: 16 dub 2013, 20:15
od david1983
tak kamaradi, jeste jsem vymenil MAP senzor a auto jede ted jeste mnohem lip
)))
takze vymena vahy vzduchu, vykuova pumpa a MAP senzor.
Re: Nemá výkon: 2.0 DTI
Napsal: 17 úno 2015, 12:37
od Ajw
nech zbytočne nezakladám novú tému, v nedelu som išiel po dialnici cca 110 z východu na západ celých 300km bolo všetko v pohode auto ťahalo žiadny problém, ale ked som vyšiel v žiline znovu na dialnicu po zrýchlení z 90 na 110 sa rozsvietila kontrolka motora a auto stratilo výkon prešiel som asi 2km, zastavil vypol motor chvílu počkal znovu naštartoval a kontrola zhasla...celú cestu domov asi 60km sa nič neudialo auto ťahalo tak ako som bol zvyknutý, bohužial mi to dnes spravilo znova, no po vypnutí a zapnutí motora už neťahalo tak ako predtým ale akoby oneskorene predtým okolo 2000ot/m teraz tak 2800-3000ot/m a až po pridaní nad 100km/h sa rozvieti kontrolka motora...diagnostika neukázala žiadnu chybu ani pri rozvietenej kontrolke...
otázka znie: stretol sa stým niekto? na čo sa zamerať? podtlaky?hadičky?turbo?
Re: Nemá výkon: 2.0 DTI
Napsal: 17 úno 2015, 18:21
od Alzafir
Všechno co jsi vyjmenoval, plus kvantum dalších věcí. Čím jste to diagnostikovali? Opcomem?
Jestli jo, pak je divné, že to nehlásí žádnou chybu.