Stránka 1 z 2

čidlo otáček

Napsal: 03 led 2007, 11:28
od Zdenek 9
Asi kuna mi přetrhla kabel asi od snímače otáček. Otáčkoměr neukazuje a při volnoběhu lítají otáčky, jinak to celkem jede, jel jsem jen kousek. Bohužel nemůžu teď být moc bez auta. Můžu s tím takhle jezdit? Na co je čidlo do ŘJ ještě využívané? Mám X17 DTL. :(
Díky. :?

Napsal: 03 led 2007, 21:18
od Pipóch
Co nejdříve vyměnit čidlo otáček. Při vyřazení čidla otáček klikového hřídele jednotka používá náhradní signál s pal. čerpadla.

Napsal: 03 led 2007, 21:34
od Zdenek 9
to Pipoch:
Díky, bohužel v Brne čidlo nemají, ale objednají. :(
Můžeš pro příště poradit schopného opraváře na Opel v našem okolí?
Díky :wink:

Napsal: 03 led 2007, 21:36
od Trdlo
Nechci se hádat, ale myslím, že buď využívá info z otáček kliky, nebo z vačky. :oops: Proto je snímač otáček vačky (pod krytem rozvodů, u řemenice vačky) a snímač kliky ( téměř na spodku u řemenice kliky směrem k altíku) :wink:

Napsal: 03 led 2007, 21:46
od Zdenek 9
Trdlo píše:Nechci se hádat, ale myslím, že buď využívá info z otáček kliky, nebo z vačky. :oops: Proto je snímač otáček vačky (pod krytem rozvodů, u řemenice vačky) a snímač kliky ( téměř na spodku u řemenice kliky směrem k altíku) :wink:
A které čidlo se používá k čemu? Přestal mi fungovat otáčkoměr a čidlo je spíše dole asi tedy u kliky. To jsem nevěděl, že tam jsou čidla dvě.

Napsal: 03 led 2007, 21:54
od Pipóch
Kde jsi se ptal v Brně????????

Napsal: 03 led 2007, 22:00
od Pipóch
Trdlo píše:Nechci se hádat, ale myslím, že buď využívá info z otáček kliky, nebo z vačky. :oops: Proto je snímač otáček vačky (pod krytem rozvodů, u řemenice vačky) a snímač kliky ( téměř na spodku u řemenice kliky směrem k altíku) :wink:
Je to motor X17DTL

Napsal: 03 led 2007, 22:00
od Zdenek 9
V Asku

Napsal: 03 led 2007, 22:04
od Pipóch
Zítra se zeptám v BS, pak ti napíši zda-li je
mají. Ať tam nemusíš jezdit.

Napsal: 03 led 2007, 22:07
od Zdenek 9
to Pipoch:
Díky :)

Napsal: 03 led 2007, 22:34
od Trdlo
Pipóch píše:
Je to motor X17DTL
Sorry, nevšiml jsem si. :oops:

Napsal: 04 led 2007, 16:18
od Saša
Mě by spíše zajímalo co tě potkalo s autem a proč do motoru nesahat když má přes 200.000km. :shock:

Napsal: 04 led 2007, 17:15
od Happy
STAN.CHAD píše:Mě by spíše zajímalo co tě potkalo s autem a proč do motoru nesahat když má přes 200.000km. :shock:
některým bych doporučil do motoru nesahat ať už má auto najeto kolik chce :D

Napsal: 04 led 2007, 18:34
od Trdlo
STAN.CHAD píše:Mě by spíše zajímalo co tě potkalo s autem a proč do motoru nesahat když má přes 200.000km. :shock:
Tak si to přečti:
https://www.astra-g.cz/forum/viewtopic.php?t=2111

Napsal: 04 led 2007, 21:00
od Saša
Díky už jsem v obraze.Taky mám problémy s blikajícím bleskem a spotrebou oleje a přemyšlel jsem o GO,cena až 60.000.Pak mě známí poradili opraváře který mi nabizel hned 2 motory jeden 100.000km a druhý112.000km za 15.000kč,mimochodem jezdí rally M.R. s Oplem Astra G. Jsou z bouraček, obě ty Astry jsem viděl a je jakási zaruka že mají natočeno to co je na tachoši,o tom svém to nemohu tvrdit.Ale jinak auto jezdí bez problémů .