Stránka 1 z 1

Kód chyby P0400 a P1660

Napsal: 17 pro 2011, 13:44
od csala
Ahojte.
Včera syn natankoval cca 3 l nafty do zbytku v nádrži cca 10 litrov a po kilometri sa mu rozsvietila kontrolka motora. Prvé, čo ma napadlo, že natankoval benzín, ale že nie, dokonca som videl aj bločik z benzinky a je to fakt diesel. Po telefóne som mu radil, nech vypne a znovu naštartuje motor, kontrolka sa mu znovu rozsvietila až po cca 10 sekundách behu motora. Pri vyšších otáčkach motora na druhom prevodovom stupni kontrolka zhasínala. Na chod motora že to nemalo žiadny vplyv, že nejaký núdzový režim alebo znížený výkon motora nepocítil, ale som mu radšej radil ísť domov.
Dnes sme vyčítali chyby P0400 a P1660. Kontrolka sa dnes už nerozsvietila. Chyby som odmazal.
Čo predstavujú tieto chyby?
Díky.

Re: Kód chyby P0400 a P1660

Napsal: 17 pro 2011, 14:24
od csala
Zatiaľ som k tomu našiel toto:
P1660 Rozpojený obvod elektromagnetu uzavírání přívodu paliva
P1660 Nesprávná funkce elektromagnet. ventilu uzavírání přívodu paliva
P1660 Obvod elektromagnetického ventilu uzavírání přívodu paliva, vysoká vstupní úroveň
P1660 Obvod elektromagnetického ventilu uzavírání přívodu paliva, nízká vstupní úroveň
P1660 Elektromagnet uzavírání přívodu paliva vždy aktivní
P1660 Nesprávná funkce elektromagnetu uzavírání přívodu paliva

Re: Kód chyby P0400 a P1660

Napsal: 17 pro 2011, 15:04
od mirda2908

Re: Kód chyby P0400 a P1660

Napsal: 17 pro 2011, 17:24
od denny
K chybě P1660

Zkrat proti napětí mezi:
K70 Řídicí jednotka - vznětový motor
Konektor svazku kabelů (na straně svazku kabelů), svorka 105 (40P)
&
K128 Řídicí přístroj - vstřikovací čerpadlo
Konektor svazku kabelů (na straně svazku kabelů), svorka 5
nebo

Vadné součásti:
K70 Řídicí jednotka - vznětový motor
nebo
K128 Řídicí přístroj - vstřikovací čerpadlo

K chybě P0400 je popis v TISu
jako C018 a B019 a to je několik listů a mnoho měření.

Re: Kód chyby P0400 a P1660

Napsal: 17 pro 2011, 17:36
od matozippi
chybu P0400 (5) som mal aj ja dnes... ako sa objavila tak az zmizla
mam tusenie na ERG reps nieco v podtlakovom systeme

Re: Kód chyby P0400 a P1660

Napsal: 17 pro 2011, 18:48
od csala
Chlapi, díky za rady.
EGR mám podtlakový.
Mätie ma hlavne kombinácia týchto dvoch chýb. Asi jedna vypôsobí aj tú druhú. Taktiež je pre mňa podozrivé to, že sa problém objavil jeden kilometer po natankovaní (benzínka OMV).
Motor dnes šiel bez problémov, žiadna kontrolka motora, konečne napadol sneh, tak sme si boli so synom na parkovisku zadriftovať 8) No ale pri tom driftovaní odišlo servo riadenia :x Dúfam, že sa len zavzdušnilo, zajtra sa skúsim na to pozrieť.