Stránka 1 z 1
Kourivost motoru 2.0 DTI
Napsal: 30 lis 2006, 11:43
od pub24
Zdravim.
Patrim mezi nove majitele Astricky:-)Mam 2.0 DTI r.v. 00
Jede krasne, ale ted si zacinam vsimat docela velke kourivosti.
Na volnobeh ani za bezneho provozu to pozorovat ani nejde, ale kdyz ji prislapnu tak za mnou zustava oblak jak z tatrovky a to ji nemusim nijak extra tlacit.
Cim to muze byt? Olej nezere vubec. Udelal jsem s ni 4500km a nesezrala vubec nic. Takze ze by stahovala olej a coudila bych vyloucil?
Napadaji vas dalsi moznosti? Napadli me striky....ale ze by po 150 tis. odchazeli? Popripade mate nekdo zkousenost s vymenou? Kolik to tak muze stat?
Muze to delat nedovirajici EGR? Kontrolka elektroniky ovsem nesviti. Tak nevim.
Dik za kazdou odpoved:-)
Napsal: 30 lis 2006, 11:48
od pepca
když mně čadila karosa,tak se šlo po vzduchovým filtru,nebo se udělaly vstřiky,na stolici pod tlakem to ukázalo že jeden stačil aby nerozprašoval,taky se občas stalo že se někdo vrtal v čerpadle,tak říkajíc mu přidal,ono to jelo ale čadilo,začni s tím filtrem,pak vstřiky,stačí opravdu jeden který zlobí,je fakt,že nemůžu porovnávat astru s karosou,ale snad?
Napsal: 30 lis 2006, 12:34
od Vojta
hele můžu říct že moje 2.0dti kouří oproti 2.0di taky výrazně víc když to přišlápnu, ale když vidim TDI jak se drápe do kopce a neni za nim vidět tak sem hned v klidu
Napsal: 30 lis 2006, 12:50
od pub24
No s karosou to taky znam:-)
Jinak filtry jsou vsechny vymeneny. Takze mi to taky pripada na striky. A cerpadlo? Tam uz je to elektronika, takze na nem asi moc pridavat nejde. Leda ze by byla nachipovana.Ale az tak silna mi zas nepride:-) Odpovida to tem 74kW:-)
A ja to prave porovnaval s ostatnima astrama, pokud nakej dvoulitr vidim jet kolem me:-)a ta moje fakt coudi hodne. Videt to hlavne v noci ve svetlech aut co jedou za mnou:-)
Ma nekdo zkusenost co si rikaj v servisu za striky?
Jinak spotrebu ma krasnou. Mesto 6,5 mimo 5,5 a nejak extra ji nesetrim.
Napsal: 30 lis 2006, 16:45
od Doktor Br.
Ja si myslím že by to mohl být i měřič nas. vzducu.
Protože když měří míň vzduchu tak to dohání naftou a pak to kouří
Napsal: 01 pro 2006, 08:23
od Marky
Jak pises Vojta, DTicka fakt kouri vice, kdyz tomu poradne slapnu tak to take vidim v zrcatkach, proti stare 1.7 TDS co jsem mel, tak ta byla temer bez koure. Jestli Ti to tak moc nevadi, tak zkus pockat na nejaky sraz a pak se to da blize porovnat s ostatnima at nahodou zbytecne nevyhazujes penize za servis.
Napsal: 01 pro 2006, 19:58
od Maranelo
Ja pridam tiez jeden postreh.. mam astru 2.0 Di... vzdy som sledoval ci dymi velmi alebo nie... potom som ju dal cipnut a vsimol som si ze dymi ako kamion ked ju tlacim.... az sa mi to nezdalo pretoze mi povedali pri chipovani ze dymivost ma velmi dobru... tak som jazdil dymil
ked som ju pritlacil a jedneho dna idem a vsimol som si ze prestala dymit... vykon ten isty ale dym ziadny... iba ked zoslapnem plyn prudko tak trochu odfukne
ale potom uz nic.... predtym dymila ked som aj nemal plny plyn ale teraz nic.... uz je to takto niekolko dni a super... je klud.. mozno bol tiez niedke problem tym ze teraz su väčšie tlaky a ze sa to precistilo alebo neviem..... co to mohlo spôsobovat...
Napsal: 01 pro 2006, 20:03
od pepca
to znamená,že jsi vymetl saze,pavouky,
Re: Kourivost motoru 2.0 DTI
Napsal: 04 pro 2006, 21:06
od pajík
pub24 píše:Zdravim.
Patrim mezi nove majitele Astricky:-)Mam 2.0 DTI r.v. 00
Jede krasne, ale ted si zacinam vsimat docela velke kourivosti.
Na volnobeh ani za bezneho provozu to pozorovat ani nejde, ale kdyz ji prislapnu tak za mnou zustava oblak jak z tatrovky a to ji nemusim nijak extra tlacit.
Cim to muze byt? Olej nezere vubec. Udelal jsem s ni 4500km a nesezrala vubec nic. Takze ze by stahovala olej a coudila bych vyloucil?
Napadaji vas dalsi moznosti? Napadli me striky....ale ze by po 150 tis. odchazeli? Popripade mate nekdo zkousenost s vymenou? Kolik to tak muze stat?
Muze to delat nedovirajici EGR? Kontrolka elektroniky ovsem nesviti. Tak nevim.
Dik za kazdou odpoved:-)
Mam uplne stejny problem jen ta moje si blafne uz pri rozjezdu sleduju to kdyz vjedu do krizovatky tak tam kde sem stal zustane lezet oblacek dymu. A tak sem se urcite tak jako ty pidil cim to. Jedinou odpoved na muj problem i kdyz v ruznym podani jsem dostal "muze to byt spousta veci". Takze bohuzel neporadim i kdyz bych rad.
....Dorazil me jeden servisak pres naftaky resp. cerpadla cituji:
"Tenhle typ motoru mi nesmi do dilny".Vylicil mi katastroficky scenare s vymenou vstriku a dalsich veci ktery ani nebudu psat neb to bylo na dlouhe psani. Takze se pripojuji tez se zadosti o radu.
Napsal: 06 pro 2006, 17:59
od BLAŽENA
AŽ TEN MACHR BUDE DELAT NA VIVARU VSTŘIKY, TAK SI TO PUJDE HODIT. NASE VSTRIKY JSOU ZAKRYTE A NEJDE TAM VODA, ALE NA VIVARU JSO VOLNE PRÍSTUPNE. OBČAS HLAVA DOLU A ODVRTAT.
Napsal: 08 pro 2006, 13:40
od rtt
Taky se mi stalo,že jednou moje 2.0DTi začlo při prudké akceleraci hulit,pak zase při další nádrži ne,je to dost nepravidelné.Beru OMV nebo Shell,teď tam mám Shell a začala zase hulit,tak jsem koupil u pumpy aditivum do nafty a s hulením je konec!Je to balení v plechovce asi 0,5l,nevzpomenu si jak se to jmenuje,ale smrdí to úplně stejně jako Castrol TDA.