Kourivost motoru 2.0 DTI

Odpovědět
pub24
Příspěvky: 10
Registrován: 15 říj 2006, 09:26
Bydliště: praha
Kontaktovat uživatele:

Kourivost motoru 2.0 DTI

Příspěvek od pub24 » 30 lis 2006, 11:43

Zdravim.
Patrim mezi nove majitele Astricky:-)Mam 2.0 DTI r.v. 00
Jede krasne, ale ted si zacinam vsimat docela velke kourivosti.
Na volnobeh ani za bezneho provozu to pozorovat ani nejde, ale kdyz ji prislapnu tak za mnou zustava oblak jak z tatrovky a to ji nemusim nijak extra tlacit.
Cim to muze byt? Olej nezere vubec. Udelal jsem s ni 4500km a nesezrala vubec nic. Takze ze by stahovala olej a coudila bych vyloucil?
Napadaji vas dalsi moznosti? Napadli me striky....ale ze by po 150 tis. odchazeli? Popripade mate nekdo zkousenost s vymenou? Kolik to tak muze stat?
Muze to delat nedovirajici EGR? Kontrolka elektroniky ovsem nesviti. Tak nevim.
Dik za kazdou odpoved:-)

Reklama
 

pepca

Příspěvek od pepca » 30 lis 2006, 11:48

:shock: když mně čadila karosa,tak se šlo po vzduchovým filtru,nebo se udělaly vstřiky,na stolici pod tlakem to ukázalo že jeden stačil aby nerozprašoval,taky se občas stalo že se někdo vrtal v čerpadle,tak říkajíc mu přidal,ono to jelo ale čadilo,začni s tím filtrem,pak vstřiky,stačí opravdu jeden který zlobí,je fakt,že nemůžu porovnávat astru s karosou,ale snad? :wink:

Uživatelský avatar
Vojta
Příspěvky: 8053
Registrován: 25 led 2006, 12:39
Bydliště: Liberec
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Vojta » 30 lis 2006, 12:34

hele můžu říct že moje 2.0dti kouří oproti 2.0di taky výrazně víc když to přišlápnu, ale když vidim TDI jak se drápe do kopce a neni za nim vidět tak sem hned v klidu :wink:
Zprávy prosím pouze emailem na info zavináč doopla.cz
_________________
Astra G 3dv. Z16XE Automat
Astra G 3dv. Z20LET OPC

DoOpla.cz – Opel originální díly, příslušenství a oleje Opel

pub24
Příspěvky: 10
Registrován: 15 říj 2006, 09:26
Bydliště: praha
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od pub24 » 30 lis 2006, 12:50

No s karosou to taky znam:-)
Jinak filtry jsou vsechny vymeneny. Takze mi to taky pripada na striky. A cerpadlo? Tam uz je to elektronika, takze na nem asi moc pridavat nejde. Leda ze by byla nachipovana.Ale az tak silna mi zas nepride:-) Odpovida to tem 74kW:-)
A ja to prave porovnaval s ostatnima astrama, pokud nakej dvoulitr vidim jet kolem me:-)a ta moje fakt coudi hodne. Videt to hlavne v noci ve svetlech aut co jedou za mnou:-)
Ma nekdo zkusenost co si rikaj v servisu za striky?
Jinak spotrebu ma krasnou. Mesto 6,5 mimo 5,5 a nejak extra ji nesetrim.

Doktor Br.
Příspěvky: 50
Registrován: 06 lis 2006, 16:56

Příspěvek od Doktor Br. » 30 lis 2006, 16:45

Ja si myslím že by to mohl být i měřič nas. vzducu.
Protože když měří míň vzduchu tak to dohání naftou a pak to kouří :roll:

Uživatelský avatar
Marky
Příspěvky: 1821
Registrován: 13 bře 2006, 17:39
Bydliště: Vysočina

Příspěvek od Marky » 01 pro 2006, 08:23

Jak pises Vojta, DTicka fakt kouri vice, kdyz tomu poradne slapnu tak to take vidim v zrcatkach, proti stare 1.7 TDS co jsem mel, tak ta byla temer bez koure. Jestli Ti to tak moc nevadi, tak zkus pockat na nejaky sraz a pak se to da blize porovnat s ostatnima at nahodou zbytecne nevyhazujes penize za servis.

Maranelo
Příspěvky: 350
Registrován: 29 říj 2006, 20:01
Bydliště: Košice, Slovensko

Příspěvek od Maranelo » 01 pro 2006, 19:58

Ja pridam tiez jeden postreh.. mam astru 2.0 Di... vzdy som sledoval ci dymi velmi alebo nie... potom som ju dal cipnut a vsimol som si ze dymi ako kamion ked ju tlacim.... az sa mi to nezdalo pretoze mi povedali pri chipovani ze dymivost ma velmi dobru... tak som jazdil dymil :D ked som ju pritlacil a jedneho dna idem a vsimol som si ze prestala dymit... vykon ten isty ale dym ziadny... iba ked zoslapnem plyn prudko tak trochu odfukne :D ale potom uz nic.... predtym dymila ked som aj nemal plny plyn ale teraz nic.... uz je to takto niekolko dni a super... je klud.. mozno bol tiez niedke problem tym ze teraz su väčšie tlaky a ze sa to precistilo alebo neviem..... co to mohlo spôsobovat... :lol:
Opel Astra G Cabrio 2.2 Dti

pepca

Příspěvek od pepca » 01 pro 2006, 20:03

:shock: to znamená,že jsi vymetl saze,pavouky, :shock:

pajík
Příspěvky: 2
Registrován: 11 lis 2006, 07:41
Bydliště: Znojmo

Re: Kourivost motoru 2.0 DTI

Příspěvek od pajík » 04 pro 2006, 21:06

pub24 píše:Zdravim.
Patrim mezi nove majitele Astricky:-)Mam 2.0 DTI r.v. 00
Jede krasne, ale ted si zacinam vsimat docela velke kourivosti.
Na volnobeh ani za bezneho provozu to pozorovat ani nejde, ale kdyz ji prislapnu tak za mnou zustava oblak jak z tatrovky a to ji nemusim nijak extra tlacit.
Cim to muze byt? Olej nezere vubec. Udelal jsem s ni 4500km a nesezrala vubec nic. Takze ze by stahovala olej a coudila bych vyloucil?
Napadaji vas dalsi moznosti? Napadli me striky....ale ze by po 150 tis. odchazeli? Popripade mate nekdo zkousenost s vymenou? Kolik to tak muze stat?
Muze to delat nedovirajici EGR? Kontrolka elektroniky ovsem nesviti. Tak nevim.
Dik za kazdou odpoved:-)



Mam uplne stejny problem jen ta moje si blafne uz pri rozjezdu sleduju to kdyz vjedu do krizovatky tak tam kde sem stal zustane lezet oblacek dymu. A tak sem se urcite tak jako ty pidil cim to. Jedinou odpoved na muj problem i kdyz v ruznym podani jsem dostal "muze to byt spousta veci". Takze bohuzel neporadim i kdyz bych rad.

....Dorazil me jeden servisak pres naftaky resp. cerpadla cituji:
"Tenhle typ motoru mi nesmi do dilny".Vylicil mi katastroficky scenare s vymenou vstriku a dalsich veci ktery ani nebudu psat neb to bylo na dlouhe psani. Takze se pripojuji tez se zadosti o radu.
Opel Zafira 2.0 DTi - Y20DTH - r.v. 2003

BLAŽENA
Příspěvky: 27
Registrován: 05 pro 2006, 20:20
Bydliště: PRAHA

Příspěvek od BLAŽENA » 06 pro 2006, 17:59

AŽ TEN MACHR BUDE DELAT NA VIVARU VSTŘIKY, TAK SI TO PUJDE HODIT. NASE VSTRIKY JSOU ZAKRYTE A NEJDE TAM VODA, ALE NA VIVARU JSO VOLNE PRÍSTUPNE. OBČAS HLAVA DOLU A ODVRTAT.

rtt
Příspěvky: 10
Registrován: 11 črc 2006, 09:52

Příspěvek od rtt » 08 pro 2006, 13:40

Taky se mi stalo,že jednou moje 2.0DTi začlo při prudké akceleraci hulit,pak zase při další nádrži ne,je to dost nepravidelné.Beru OMV nebo Shell,teď tam mám Shell a začala zase hulit,tak jsem koupil u pumpy aditivum do nafty a s hulením je konec!Je to balení v plechovce asi 0,5l,nevzpomenu si jak se to jmenuje,ale smrdí to úplně stejně jako Castrol TDA.

Odpovědět