Stránka 1 z 2
Žhavící svíčky
Napsal: 30 lis 2006, 10:11
od mig
Zdar všichni.Řeším ,,menší" problém.Byl u mě kámoš a chtěl vyměnit žhavící svíčky na Zafiře 2.0 Dl.Říkal,že se bojí,aby je neurval.Volal jsem známýmu,který má servis a ten mi potvrdil,že se to může stát.U těchto motorů jsou žh.svíčky 13 cm dlouhý a pod matkou (myslím nesmyslně) zúžený a tam to praská.No a pak je to dost pakárna odvrtávat.Někdy musí i dolů hlava
Mám stejný motor , chystám se je taky měnit a teď se toho dost bojím.Máte s tím někdo zkušenosti??Myslím,že minimálně Vojta a Zdeněk Lbc to mají určitě vyzkoušený
Není na to nějaká finta??(Kámošovi jsem ,,poradil".............ať si je utrhne sám.)
Napsal: 30 lis 2006, 10:26
od maxim
ja je menil, sli tezko ale povolili se vsechny. delal jsem to trubkovym klicem, ten do orechu a tyckou.
Napsal: 30 lis 2006, 10:41
od Mecoun
Se zhavicima svickama je sranda, u nas doma na eFkovy Astre sme je taky chteli vymenit ale krome jedny sme zadnou nepovolili, proste tam zarezli ci co. Byli sme i v servisu a tam nam rekli, ze to taky nepovolili (a to je vozvejkali pekne). Takze az jednou prestanou fungovat uplne tak jedine odvrtat.
Napsal: 30 lis 2006, 12:37
od Vojta
no na déíčku i ted na dti nebyl žádnej problém, měnim dycky jenom jednu ne všechny najednou a na déíčku sem měnil asi 3x a na dti jednou
Napsal: 30 lis 2006, 17:30
od Doktor Br.
ja s tím mám tu skušenost že to bývá fakt problém je lepší to dělat s teplým motorem a hotně mazat. Už dvakrát to dopadlo že šla hlava dolu
Napsal: 01 pro 2006, 15:13
od manli2
pánové držte se tématu... téma benzín x nafta již funguje v pokecu...
Napsal: 01 pro 2006, 17:18
od Sršeň
Ja som menil žhaviace sviečky niekedy na jar a všetke 4. Išli povoliť bez nejakých problémov. Vojto keď si písal že si menil žhaviče po jednej, ako si vedel že je práve ta zlá?
Napsal: 01 pro 2006, 18:32
od Vojta
Sršeň píše:Ja som menil žhaviace sviečky niekedy na jar a všetke 4. Išli povoliť bez nejakých problémov. Vojto keď si písal že si menil žhaviče po jednej, ako si vedel že je práve ta zlá?
změří se ohmmetrem, víc jak 1ohm = špatná, dělaj to tak i v oplu, levnějšíma měřičema nejde tak malej odpor změřit takže sem měnil ty co měly víc než ostatní, v mym případě 3x4OHM a 1x60OHM
Napsal: 01 pro 2006, 19:43
od Sršeň
Jaj tak, ja som menil všetke. Aspoň budem mať pokoj, teda dúfam.
Napsal: 06 pro 2006, 18:21
od BLAŽENA
PROBLEM JE ZE TELO SVICKY JE OCELOVE A ZAVIT V HLAVE HLINIKOVY. JE TO SAME, JAKO OXIDACE NA NABOJI KOLA S ALU KOLEM. JO A KDYZ VYMENA TAK 4 KUSY, JINAK HLASKA OBECNA CHYBA ZHAVENI A DIAGNOSTIKA SE ROZSVITI.
Napsal: 06 pro 2006, 19:11
od Vojta
ty co nejsou špatný měnit nemusíš a nic ti svítit nebude
Napsal: 06 pro 2006, 19:35
od Lukas G.
Vojta píše:ty co nejsou špatný měnit nemusíš a nic ti svítit nebude
Mas recht Vojto, ja byl na diagnostice a tam me menili jednu svicku. A nic me nesviti.
Napsal: 06 pro 2006, 19:54
od BLAŽENA
TAK JINAK. JEDNA TI ODEJDE A JAK VIS KOLIK TI VYDRZI TY OSTATNI? KDYZ POJEDES K DEALEROVI TAK DAS JENOM 800KC ZA NACTENI CHYBY. PAK DASI PRACHY ZA VYMENU. VEM TO TAK ZE JSI NORMALNI ZAKAZNIK.
Napsal: 06 pro 2006, 20:13
od Lomikar
No a já bych řekl taky měnit všechny.Je to jako by jsi vyměnil zapalovací svíčku jen jednu ze čtyř
s tím že ostatní jsou dobrý.
Jo a jinak vlastně ani nejsou potřeba.Tak kupříkladu já je tam nemám a taky mi to jezdí.
Napsal: 06 pro 2006, 20:24
od BLAŽENA
Dík, Lomikare. Další problém je opravdu s tím povolováním. Jestliže půjde povolit na prd ted., tak co potom za třeba dalších 10 000 km?