Stránka 1 z 1
Uz tretie turbo v haji... POMOZTE
Napsal: 07 črc 2011, 10:29
od Marat131
Minuly tyzden mi na mojej astre 2.0 DI 60 KW odislo uz tretie turbo za 2 roky...vie mi niekto poradit kde by mohla byt chyba? mazanie na turbo je v poriadku tak neviem v com je problem....za rady vopred dakujem
Re: Uz tretie turbo v haji... POMOZTE
Napsal: 07 črc 2011, 11:24
od Troodon
selenoid je v poriadku? nechavas dochladit turbo po jazde? netocis ho nezahriaty? Necipoval niekto jednotku?
Re: Uz tretie turbo v haji... POMOZTE
Napsal: 07 črc 2011, 17:52
od maccek
Chlapi..jen otázečka..jak poznám že s turbem něco je..?
Ne že bych to chtěl přivolávat..ale když ti odešlo třetí tak už vis jak se to projevuje..
![Smile :)](./images/smilies/icon_smile.gif)
Re: Uz tretie turbo v haji... POMOZTE
Napsal: 07 črc 2011, 18:00
od Mike.S
motor netáhne, turbo nepíská, ...
Re: Uz tretie turbo v haji... POMOZTE
Napsal: 07 črc 2011, 18:05
od Majesty
Většinou to tudy bere olej, takže to dost kouří, ale hlavně jak píše Mike, netáhne to...
Re: Uz tretie turbo v haji... POMOZTE
Napsal: 07 črc 2011, 19:07
od maccek
![Cool 8)](./images/smilies/icon_cool.gif)
dík..doufám že to řešit nebudu muset.. A nové jen tak pro inf. stojí ..? Asi hodne co?
Re: Uz tretie turbo v haji... POMOZTE
Napsal: 07 črc 2011, 19:19
od Majesty
Repasovaná turba se pohybují někde od 12000,- výš, obecně. Já ho dával na Fiata a tam stál repas 14000,-.
Re: Uz tretie turbo v haji... POMOZTE
Napsal: 07 črc 2011, 20:12
od maccek
![Shocked :shock:](./images/smilies/icon_eek.gif)
husty..diky za info..
Re: Uz tretie turbo v haji... POMOZTE
Napsal: 07 črc 2011, 20:55
od Marťas-Pupík
K tematu bych mel otazku.Pri cca jakych otackach se turbo zapina??? Je to cca 2000-2200 ot.?Nevim,jestli jsem zvykly na silnejsi vuz,ale kopec,ktery s druhym autem vyjedu klido na ctyrku (motor benzin 1,8-vykon 92 Kw) musim s astrici vyjizdet na dvojku.Je mozny takovy rozdil???
Re: Uz tretie turbo v haji... POMOZTE
Napsal: 07 črc 2011, 22:45
od p.somik
To je hodně divné, diesel by měl do kopce táhnout dobře. zkus se podívat na krouťák a porovnej a uvidíš
Re: Uz tretie turbo v haji... POMOZTE
Napsal: 07 črc 2011, 23:47
od dusan992
Troodon píše:... nechavas dochladit turbo po jazde? netocis ho nezahriaty? ....
na mojom combe 1,7dti toto nikto nikdy nerobil a bol aj často točeny motor nezahriaty (nebol čas čakať "pol dňa na zahriatie") a ma poctivych 377000 Km a šlape zatial dobre.
ale netvrdim že to nieje príčina kazenia turba
![Question :?:](./images/smilies/icon_question.gif)
Re: Uz tretie turbo v haji... POMOZTE
Napsal: 08 črc 2011, 08:50
od Alzafir
Marťas-Pupík píše:K tematu bych mel otazku.Pri cca jakych otackach se turbo zapina??? Je to cca 2000-2200 ot.?Nevim,jestli jsem zvykly na silnejsi vuz,ale kopec,ktery s druhym autem vyjedu klido na ctyrku (motor benzin 1,8-vykon 92 Kw) musim s astrici vyjizdet na dvojku.Je mozny takovy rozdil???
Turba s proměnnou geometrií lopatek zabírají už od 1500-1600 otáček. Nevýhodou je , že veškeré spaliny jdou přes turbo permanentně, takže jsou víc tepelně namáhaná.
Turba regulovaná wastgatem zabírají kolem 2000 otáček. Obtoková klapka přepouští výfukové plyny do výfuku přímo, čímž nedochází k takové tepelné zátěži. Tato turba údajně vydrží víc.
Ten rozdíl, co uvádíš, rozhodně normální není.