Stránka 1 z 4
Žhavení
Napsal: 05 úno 2011, 12:06
od Nedojed
Měl jsem ted problém s žhavením.I když všechny svíčky žhavily a se startem problém nebyl svítila po studeném startu kontrolka el.motoru(obecná chyba okruh žhavení).Asi to vyhodnotí jiný odpor.Po vymněně žhavičů za nové vše OK.Jinak jsou tady za dobrou cenu.
http://www.zbozi.cz/items?sId=GRAGe3lSw ... ice=.Motor 1.7td-50kw
Re: Žhavení
Napsal: 06 úno 2011, 10:38
od Luboš X17DTL
V bývalým motoru jsem je taky dával v domění špatných, nakonec to bylo baterkou a asi po roce začaly odcházet jedna za druhou, tak jsem tam vrátil origináy, které tam jsou dodnes (Beru). Taky jsem si liboval, že jsou levné. A nakonec byly až moc drahé, na to jak dlouho vydržely.
Re: Žhavení
Napsal: 06 úno 2011, 11:24
od Milangb
NO já mám žhaviče od boshe a tam píšou výdrž 3000startů
Re: Žhavení
Napsal: 01 bře 2011, 21:40
od fiabant
Řeším závadu:
Na diagnostice byla zaznamenána chyba P1635-žhavení-rozpojeno. Auto nastartuje a pak se na chvíli rozsvítí kontrolka motoru a zase zhasne. Jsou tam zánovní žhaviče zn. Febi. Byly zkontrolovány ohmetrem i na baterce mimo auto. Auto žhaví poměrně dlouho cca 15 - 20s. Ze startu je zřejmé, že to nežhaví 100%. Můžou být ty žhaviče nevhodné, nebo mam hledat jinde?
Auto máme cca měsíc. Zřejmě předchozím majitelem byl odpojen konektor vyhřívání palivového filtru, ten jsem zapojil.
Prosím co ta chybová hláška znamená v praxi?
Re: Žhavení
Napsal: 02 bře 2011, 15:45
od mirda2908
muze byt neco s rele zhaveni nebo nejaky kontakt poistka
Re: Žhavení
Napsal: 02 bře 2011, 18:15
od denny
Zkus pomocí žárovky,jestli ti jde na žhaviče napětí-ráno za studena.Jestli ne,tak problém hledej ve vedení,v relé nebo jeho napájení.Jestli ano,tak je nějakej žhavič KO.
Re: Žhavení
Napsal: 06 bře 2011, 18:32
od fiabant
Tak při prvním ranním nažhavení jsem naměřil na obou větvích žhaviček napětí cca 10,3V. Napětí tam je ještě chvíli po zhasnutí kontrolky, takže to asi bude v pořádku, nebo tam má být 12V?. Pokud nažhavím dvakrát, kontrolka se většinou neobjeví.
Měl jsem jednu úplně novou žhavičku, tak jsem jí zkusil postupně zaměnit a vždy se kontrolka objevila. Nezdá se mi, že by byla nějaká v háji...- odpor je stejný na každé žhavičce včetně fungl nové. Žhavičky jsou značky Febi.
Zkoušel jsem vyměnit baterii, také nic.
Re: Žhavení
Napsal: 06 bře 2011, 19:34
od Alzafir
Jestli naměříš 10 a něco voltů na žhavičce, tak v podstatě OK. To samé naměříš na baterii v tu danou chvíli. Jestli ne, je to špatně. Můžeš zkusit během žhavení měřit úbytek napětí na kabelu mezi plusem baterie a žhavičem.A jestli naměříš víc jak 0,5V, je třeba se zamyslet, co s tím
Jinak žhavení pod 11V, to ti na startér už moc nezbývá.
No a jestli se rozsvítila kontrolka, tak diag.
Re: Žhavení
Napsal: 06 bře 2011, 20:01
od fiabant
diagnostika ukazovala chyba P1635-žhavení-rozpojeno.
Re: Žhavení
Napsal: 06 bře 2011, 20:05
od Alzafir
Můžu ti říct, co to bylo v mém přípdě, stejná chyba, vadné 3 žhaviče. Ale jestli se ta chyba takhle hlásí i tvého motoru, tak to nevím
Re: Žhavení
Napsal: 06 bře 2011, 20:13
od fiabant
vyběhl jsem ven změřit tu baterku při žhavení - při prvním žhavení je stav žhavička 10,2V baterka 11,4V . opakované žhavení žhavička cca 11,3V a baterka cca 11,7.
Re: Žhavení
Napsal: 06 bře 2011, 20:24
od Alzafir
Druhé měření beru jako OK. To už jsi to propíchl, jak se má
Jestli je toto na ostatních žhavičích, ber to jako OK a hledej kolem anebo ve žhavícím relé.
vím mě bohužel nenapadá
Re: Žhavení
Napsal: 08 bře 2011, 13:33
od fiabant
Závada nalezena - byl to modul žhavení (hliníková krabička vedle baterky).
Přikládám foto přerušené cesty...
Re: Žhavení
Napsal: 04 lis 2011, 18:10
od radek_
S jakými žhavící svíčkami máte dobré zkušenosti?
Měl byli doporučeny - Beru Bosch NGK
Se kterými máte dobré zkušenosti ?:)
Re: Žhavení
Napsal: 07 lis 2011, 14:12
od onko
Zdravim vo spolok.
Vcera rano mi na Astre po zhaveni ostala svieti kontrolka"s klucikom"
Po vyblikani je tam p0380. Dnes som premeral zhavice dvomi sposobmi.
1/ Odpor medzi zhavicom a kostrou u vsetkých menej ako 8ohm./skrat/
2/odber prudu cez ampermeter u vsetkých 13A na zaciatku potom klesol na 8-9A.
Vyzera to ze zhavice su OK.
Ktore je rele zhavenia? Motor chyta "na brnk".
Môžu byt uz zhavice "unavene" ? a maju slabý výkon?
Ondrej