Špatné startování chladného motoru
Špatné startování chladného motoru
Nazdar chlapáci,
potřeboval bych poradit s problémem špatného startování chladného motoru. Mám nové žhavící svíčky NGK takže ráno v pohodě nastartuju ale pokud chci nastartovat odpoledne kdy se mě nerožne kontrolka žhavení tak už je to problém. Tento problém jsem měl i v létě kdy se žhavení nezapne vůbec.
Dík za radu ZAFIRA 2.0 DI r.v 2000
potřeboval bych poradit s problémem špatného startování chladného motoru. Mám nové žhavící svíčky NGK takže ráno v pohodě nastartuju ale pokud chci nastartovat odpoledne kdy se mě nerožne kontrolka žhavení tak už je to problém. Tento problém jsem měl i v létě kdy se žhavení nezapne vůbec.
Dík za radu ZAFIRA 2.0 DI r.v 2000
- Reklama
Re: Špatné startování chladného motoru
Zkusil bych zkontrolovat čidla teploty ( motor, nasávaný vzduch..) jestli tam není zmatečného, podle čehož by jednotka posílala mylné údaje pro množství nafty.
Zafira 2,2DTi Elegance 2005, Y22DTR, Diag. OP COM (EN v.1.45), EGR emulátor
Re: Špatné startování chladného motoru
Díky zkusím to, myslíš to čidlo váhy vzduchu ?
Re: Špatné startování chladného motoru
To taky. Máš teploměr venkovní teploty ( nárazník), teplotu nasávaného vzduchu ( váha), teplotu motoru a určitě něco dalšího. Projeď to diagnostikou, jestli někde něco není mimo. Ale netvrdím, že to musí být zrovna tím, nějak se mi zamlžila křišťálová koule
Zafira 2,2DTi Elegance 2005, Y22DTR, Diag. OP COM (EN v.1.45), EGR emulátor
Re: Špatné startování chladného motoru
Dík za radu, teplotní čidlo jsem měnil cca před půl rokem tak ten zakopaný pes musí být někde jinde.
No budu muset zkoušed dál
No budu muset zkoušed dál
Re: Špatné startování chladného motoru
To je sice hezké, že jsi ho měnil, ale víš určitě , že je OK? No a máš další, výše zmíněné možnosti
Zafira 2,2DTi Elegance 2005, Y22DTR, Diag. OP COM (EN v.1.45), EGR emulátor
- denny
- Příspěvky: 3292
- Registrován: 06 pro 2008, 15:20
- Bydliště: Brozany u Kuňky,Pardubice
- Kontaktovat uživatele:
Re: Špatné startování chladného motoru
Taky dost často je už motor těsně před pohřbem.Nemá dostatečný tlak ve spalovacím prostoru a když nenažhaví,tak bohužel nafta ne a ne chytnout.Předpis výrobce je 28-30atm.Když je pod 25atm,tak už se objevuje tato neřest.Dá se to ale ještě na nějakou dobu obejít tím,že do vedení teplotního čidla do ř.j. přes tlačítko vřadíš odpor cca 2kohmy a vždy před startem prostě nažhavíš.
Dalším důvodem bývá začátek mechanického odcházení čerpadla.
Dalším důvodem bývá začátek mechanického odcházení čerpadla.
Re: Špatné startování chladného motoru
To je pochopitelně taky varianta, ale bohužel ani nenapsal kilometráž
Zafira 2,2DTi Elegance 2005, Y22DTR, Diag. OP COM (EN v.1.45), EGR emulátor