Stránka 1 z 2

EGR Y17 DT

Napsal: 04 lis 2010, 08:16
od marwi
Zdravim . Necistil niekto EGR na motore Y17DT Isuzu? Neaky postup by sem niekto nehodil ? Lebo ten EGR je pri tomto type zabudovany v takom odliatku a nie je k nemu asi dobry pristup. Este som ho nemal vonku , tak zhanam dopredu informacie , ak to uz niekto absolvoval... Pomohol by aj postup demontaze. Fotky by boli super . Dik.

Re: EGR Y17 DT

Napsal: 04 lis 2010, 15:21
od ferguson
Čistil jsem ho asi před půl rokem..... docela pakárna. Dost blbý přístup, dost toho muselo jít dolů a stejně pořád něco překáželo. No dolů jsem jej dostal, vyčistil, odmastil, vysušil. Ale zase tolik na vyčištění toho nebylo. Na stěnách byl mastný film, který na funkci EGR nemá vliv a sedlo kam dosedá ten pístek, bylo čisté, takže dosedal jak má. Demontáž jsem nijak nedokumentoval, ale není to nic těžkého, pár šroubů a je to. Ale jak říkám, blbý přístup. Hodně věcí kolem dokola muselo jít dolů, to byl asi největší problém.

Re: EGR Y17 DT

Napsal: 08 lis 2010, 09:32
od onko
Na čo čistit?
Odpoj od neho tu "hrubsiu" podtakovu hadicu, zaslep ju nejakým kolíkom.
Motor od vtedy taha od spodných otacok ako divý. 8)

Re: EGR Y17 DT

Napsal: 08 lis 2010, 12:23
od marwi
Ako dlho to uz mas zaslepene ?

Re: EGR Y17 DT

Napsal: 08 lis 2010, 13:38
od Luboš X17DTL
onko píše:Na čo čistit?
Odpoj od neho tu "hrubsiu" podtakovu hadicu, zaslep ju nejakým kolíkom.
Motor od vtedy taha od spodných otacok ako divý. 8)
Zrob fotku, taky bych to zkusil.
Měl jsem to i na X17DTL a bylo to znát. 8)

Re: EGR Y17 DT

Napsal: 12 lis 2010, 14:43
od onko
Mam to odpojene asi rok. Zatial bez problemov 8) .
Bol som aj na STK+EK, zabudol som to zapojit, a hodnoty
na ek boli lepsie ako pred dvomi rokmi. :lol:
na prvej fotke je EGR bez hadicky, na druhej "zaslepena" hadicka.

Re: EGR Y17 DT

Napsal: 12 lis 2010, 16:26
od Luboš X17DTL
Super díky, takže je to úplně stejné, jako X17DTL. Taky lepší emise i tah. 8)

Re: EGR Y17 DT

Napsal: 12 lis 2010, 16:56
od radek_
a co ŘJ? nepozná to? u x17DTL...

Re: EGR Y17 DT

Napsal: 12 lis 2010, 19:32
od mirda2908
taky by me to zajimalo

Re: EGR Y17 DT

Napsal: 12 lis 2010, 19:52
od radek_
Co jsem si tu přečetl... by to měla s dobrou váhou vzduchu poznat ...
Tak jsem to dneska zkoušel a při ustálené jízdě se kontrolka klasicky rozsvítí a auto jede v nouzovém režimu :(

Re: EGR Y17 DT

Napsal: 28 led 2011, 19:29
od ondracb
Dneska jsem se naštval tak jsem vytáhl jenom hadičku která ovláda ten egr a kontrolka již nesvítí a ani se mi nerozsvitíla.Zkusil jsem tu hadičku zaslepit ale boužel kontrolka se rozsvěcovala klidně i 3200 ot/min.Toto je prozatím moje zkušenost najeto na tom zatím přez 100 km bez rozsvicení kontrolky.Astala vista ophle!!!!!!!

Re: EGR Y17 DT

Napsal: 05 úno 2011, 17:20
od jena.cukr
zdravým vas borci, mám problém s egr, před pár dny jsem ho vypojil, žádná kontrolka vše ok, dneska jsem najel přes 100km a rožla se kontrolka motoru, předpokládal jsem souvislost tak jsem tu podtlakovou hadičku dal zpět a tím egr znovu aktivoval, ten výkonostní projev motoru byl znát, znova jsem ji vypojil a ucpal, vyblikal jsem kod 0400 Nesprávný signál ventilu EGR, je možné nějak zamezit aby řj načítala tento signál?
Děkuji.

Re: EGR Y17 DT

Napsal: 06 úno 2011, 14:21
od jena.cukr
Zdravým, nikdo nemá zkušenost?

Re: EGR Y17 DT

Napsal: 06 úno 2011, 18:07
od HonzaL
Včera syn u Corsy zaslepil přírubu na výfukovém potrubí, dneska jsme to byli projet(20km) a zatím dobrý. EGR chodí dál, ale nic do sání nepouští, tak uvidím, s jakou přijede zítra z práce(120km).

Re: EGR Y17 DT

Napsal: 09 úno 2011, 15:23
od ferguson
Protože mám taky problémy s nízkým výkonem, zkusil jsem tedy odpojit a zaslepit hrubší podtlakovou hadičku od EGR jak psal onko na začátku příspěvku. Nicméně žádná změna nenastala, výkon pořád stejný. Po nějaké době jízdy se mi rozsvítila kontrolka motoru a poté auto mělo daleko větší výkon (20-30%) než před rozsvícením kontrolky (i od spodních otáček). Tohle mi dělalo už i v minulosti, aniž bych před tím tu hadičku odpojoval. Může mi tohle někdo vysvětlit :? ???

A nemůže mít třeba nižší výkon a rozsvěcování kontrolky spojitost s netěsností výfukové soustavy? V poslední době registruju v kabině při delším stání na místě s motorem v běhu smrad od spalin a když jsem otevřel víko motoru, odešla odtud menší mlha s výfukovými spalinami. Tipuju na netěsnost někde u svodů nebo v prvním dílu výfuku. Jestli třeba tím, že ve výfukovém potrubí není potřebný tlak, může toto mít za příčinu snížení výkonu a náhodné rozsvícení kontrolky.
(motor Y17DT Isuzu)