JAKOU POUŽÍVÁTE NAFTU

1martin1

JAKOU POUŽÍVÁTE NAFTU

Příspěvek od 1martin1 » 31 říj 2010, 15:53

ZDRAVÍM VŠECHNY NAFŤÁKY.
ZAJÍMALO BY MĚ JAKÉ MÁTE ZKUŠENOSTI S NAFTOU NA NAŠICH ČERPAČKÁCH A JAKÁ NAFTA VÁM NEJVÍC VYHOVUJE?
JÁ MÁM STARŠÍ ZAFIRU 2,0 DTI r.v.2000 74kw A NELIJU TAM NIC JINÉHO NEŽ VERVA DIESEL CO JE NA ČERPACÍCH STANICÍCH BENZINA.JELIKOŽ JE MOJE AUTO UŽ STARŠÍ TAK TO JDE NA MOTORU A JEHO HLUKU ZNÁT A TO HLAVNĚ PŘI RANNÍCH STARTECH,ALE OD TÉ DOBY CO TAM LIJU VERVU DIESEL TAK JE TO O NĚČEM JINÉM MOTOR VÝRAZNĚ ZTICHL A LÍP TO JEDE A TO NEJSEM ŽÁDNÝ ODBORNÍK A POZNÁM TO.TAHLE NAFTA MÁ VYŠŠÍ CETANOCÉ ČÍSLO NEŽ OSTATNÍ A JE TO FAKT ZNÁT.NEDÁVNO JSEM MĚL V RUCE ČLÁNEK,KTERÝ SE JMENOVAL --DŮVĚŘUJ,ALE POMĚŘUJ A BYL TAM TEST RUZNÝCH NAFT OD BENZINEK-SCHELL,OMW,AGIP A JÁ NEVÍM,KTERÉ JEŠTĚ A NEJLÍP DOPADLA PRÁVĚ VERVA DIESEL.JESTLI TEN ČLÁNEK NAJDU TAK HO SEM VLEPÍM BYLO TO DOCELA ZAJÍMAVÉ ČTENÍ.JOO A BYLO MI ŘEČENO,ŽE DO TÉHLE NAFTY UŽ NEMUSÍM LÍT ŽÁDNÉ ADITIVA ANI V ZIMĚ,ALE TO SI JEŠTĚ RADĚJI OVĚŘÍM.ZATÍM ZDAR
OPEL ZAFIRA,2,0 DTI,2000,STŘÍBRNÁ METLA
ObrázekObrázek

Reklama

Fritol
Kontaktovat uživatele:

Re: JAKOU POUŽÍVÁTE NAFTU

Příspěvek od Fritol » 31 říj 2010, 15:54

no ja jsem nejvíc spokojenej s Benzinou Verva diesel..
ASTRA-G-2.0 -X20DTL,Hatchback 5dv.1998
Diagnostika: op-com v.1.39 (CZ) / Hradec Kralové a okolí

MAX - CZ
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od MAX - CZ » 31 říj 2010, 16:04

Kvalitní!!! A hlavně netankuju v ČR :lol:
OPEL ZAFIRA 2,2DTI Y22DTR OPC line 2005

https://www.automilacek.cz

DaveRR
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od DaveRR » 31 říj 2010, 16:09

Verva nebo Agip dieseltech 8)

susliak

Příspěvek od susliak » 31 říj 2010, 17:00

Agip
Astra caravan i line Y20DTH

1martin1

Příspěvek od 1martin1 » 01 lis 2010, 09:40

ještě jsem se na stránkách benzina.cz.dozvěděl,že je ještě další verva a to VERVA 100,ale ta je jen na BENZINA PLUS
ObrázekObrázek

zmrzlina
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od zmrzlina » 01 lis 2010, 09:56