Stránka 1 z 1

Chiptunning motoru 2.0 Di X20DTL

Napsal: 31 říj 2006, 19:47
od Maranelo
Ma niekdo astru s týmto motorom, ktorá je chipnuta? ak ano o kolko isiel hore krutiaci moment a ake su teraz jazdne vlastnosti? Ja som si ju dal chipnut, je tam software od neakej talianskej firmy, ktora sa specializuje na upravy hlavne sportových áut a vraj je to velmi dobry soft. Krutak isiel podla mapy hore o 40% a je to brutal rozdiel, len mam jeden problem a to ze pri stlacenom plyne na 70% a viac a pri otackach nad 3000tisic, je citit ako motor vynechava a vraj je to sposobovane tym ze elektronika obmedzuje vykon.... to iste vraj robia aj octavie II... stretol sa stym niekdo?

Napsal: 31 říj 2006, 19:55
od Caklik
No to vypadá spíš na nějakou hodně "odbornou" firmu co to dělala ...

Napsal: 31 říj 2006, 19:59
od xpolstarekx
no taky si myslim, jestli ti to blbe neudelali....

Napsal: 31 říj 2006, 20:03
od Maranelo
chiba v uprave nie je... firma co to robila je na SR velmi znama a upravene hodnoti su od firmy ktora patri v taliansku medzi spicku.... da sa to odstranit znizenim vykonu v hornom spektre otacok alebo zviknut si na to.... pital som sa na to aj svojho mechanika a on mi tiez povedal ze to nie je chybou upravy ale asi elektronikov... ze vraj to ma snimac vykonu na náprave a ten obmedzuje zmes preto to vynechavanie aby nedoslo k poskodeniu motora... je to len take jemne vynechavanie ako ked TC pracuje pri rozjazde... ale da sa na to zvyknut... ale auto ide neskutocnym rozdielom....

Napsal: 01 lis 2006, 15:08
od AstraDTI
No to normalni podle me neni. Jeste v zadnym chipnutym aute jsem si neceho podobnyho nevsim.

Napsal: 02 lis 2006, 08:36
od Radek
Hele a má tu někdo zkušenosti s chipnutym 2,0 DTH? O kolik jde zvýšit výkon, za kolik a zda je to bezproblémové?Díky

Napsal: 02 lis 2006, 18:58
od freeKevinM
A co takto pouzit turbo z diezlu 2.2? Uz na inom mieste som sa snazil o diskusiu na tema turbo.

V principe chiptuning upravi preplnovacie tlaky, co mozno dosiahnut prave turbom z 2.2 s variabilnymi lopatkami.

Co vy na to?

Napsal: 02 lis 2006, 19:08
od Vojta
freeKevinM píše:A co takto pouzit turbo z diezlu 2.2? Uz na inom mieste som sa snazil o diskusiu na tema turbo.

V principe chiptuning upravi preplnovacie tlaky, co mozno dosiahnut prave turbom z 2.2 s variabilnymi lopatkami.

Co vy na to?
znam člověka kterej to dělal na Y20DTH, vyměnil turbo a přírubu + vstřiky, nárůst výkonu prej dost znatelnej

chip

Napsal: 02 lis 2006, 19:22
od Lysek Vladimír
Nedovedu si ale pak představit tu cenu!!!!

Napsal: 02 lis 2006, 19:25
od freeKevinM
to len ak sa objavi niekde na vrakaci. ale cena to asi bude vyssia ako chip.....

Cip

Napsal: 07 lis 2006, 09:40
od Erikk
zdarec taky zvažuji, že nechám načipovat Astru, mám motor DTI 74 KW. Informöval jsem se u firmy BIT Power a udělají z toho 100 KW a 280 N.m. Říkali že to otestují a že není možné aby to nějak blblo, dávají nato záruku. Ale asi to nechám udělat až na jaře.

Napsal: 07 lis 2006, 09:45
od Erikk
Jo a ještě bych teda doplnil cenu za výše uvedený chip motoru,pohybuje se kolem 10 000,-Kč ale je to cena bez DPH. Jinak Astra mi sece jede dobře ale někdy je to trochu slabé. Uvidíme jaké to bude, pak se podělím o zkušenosti.

lukaskpd

Napsal: 07 kvě 2007, 21:29
od lukaskpd
caute nevim ci by se mito hodilo na 1.7td dik

Napsal: 13 zář 2008, 12:43
od Maranelo
Konecne problem odstránení. Po dlhom ročnom pátrani /ked bolo času/ študovaní motora som sa zameral na to vynechavanie turba. Preco mu dava elektronika povel na znizenie plniaceho tlaku a hned na to na zvysenie co sa prejavovalo miernym vynechavanim a dymenim. Tak som sa vrhol na katalog a sledoval parametre senzora plniaceho tlaku v sacom potruby. Senzor pre X20DTL ma merací rozsah 22-255 kpa . ak pred chipnutim motor isiel dobre a po to zacalo robit a pritom este aj diagnostika vypisovala chybu ktora vsak nebola presne tou chybou tak som sa pozrel na senzor z DTIčka. ten je presne taky isty ale merací rozsah je 12-308 kpa. Tak som ho objednal vymenil a vsetko funguje ako ma. Auto taha bez prerusenia , krasne ide to otacok a prestalo dymit. Takze zaver asi taky ze po zvyseni plniaceho tlaku ten pôvodny senzor nevedel zmerat tlak a tak riadiacka davala turbo do nudzaku ale nasledne po poklese tlaku do meranej urovne zase turbo zaberalo. Teraz s tym DTIčkovym čidlom vsetko slape ako ma. este aj spotreba mi isla dole lebo sa mi zdalo ze neako to velmi papalo tym ze zle spaloval zmes a strasne dymil. teraz je to na jednicku.