Stránka 1 z 3

2.0 Di - špatně startuje

Napsal: 29 srp 2010, 22:12
od bidrs
Ahoj opláci..Nedavno jsem si koupil Astru 2.0Di 60Kw r.v.2000 a špatně mi napoprvé startuje..potom uz chytá normálnně..ale když jí chci nastartovat třeba za 4 hodiny tak zas napoprné nechytne..četl jsem tu na foru že to muže být netěsnost palivováho systému, tak se chci zeptat kde se daj koupit hadičky a O kroužky pod vstriky mimo autorizovaného servisu??a ještě jsem si všiml že chladící kapalina je nějáká kalná, nemuže to bejt olej v okruhu??Díky za rady

Re: dotaz:)

Napsal: 29 srp 2010, 22:56
od radek_
A co třeba žhavící svíčky?

Re: dotaz:)

Napsal: 29 srp 2010, 23:00
od Fritol
ted v teplech to nežhaví.. spíš mu zapadava nafta.. skus vyměnit přepadové hadičky.. pak jestli ti to nezapadava přes netěsnost paliv filtru.. a nebo kroužky pod traverzou vstřiku..

Re: dotaz:)

Napsal: 30 srp 2010, 08:52
od denny
Kroužky nad vstřiky jsou pouze origo GM.

Re: dotaz:)

Napsal: 30 srp 2010, 08:56
od Alzafir
Hadičky vyměníš sám, palivový filtr přetěsníš taky sám, ale těsnění na vstřiky nech někomu, kdo to zná a umí.

Re: dotaz:)

Napsal: 30 srp 2010, 09:08
od bidrs
žhavičky jsem zkoušel na baterce ty jsou v pohodě..A ty přepadové hadičky seženu kde??

Re: dotaz:)

Napsal: 30 srp 2010, 11:26
od radek_
nežhaví? :shock: a proč já žhavím pořád jak d---l ... i když je třeba 30°C :? a to mám nový svíčky (půl roku)

Re: dotaz:)

Napsal: 30 srp 2010, 11:41
od Luboš X17DTL
Protože máš motor X17DTL a ten žhaví furt :D

Re: dotaz:)

Napsal: 30 srp 2010, 11:43
od radek_
Uff :D už jsem myslel, že je zase jiná :D Ale tak co jsem tak zpozoroval, tak bez nažhavení jen tak nechytne :D

Re: dotaz:)

Napsal: 30 srp 2010, 11:44
od Luboš X17DTL
Dokonce to žhaví ještě pár sekund po nastartování :D

Re: dotaz:)

Napsal: 31 srp 2010, 07:48
od Alzafir
To birds- hadičky seženeš např v Kelly. Je toho třeba asi metr. A odkud že tě k nám vítr zavál??

Re: dotaz:)

Napsal: 31 srp 2010, 08:34
od bidrs
Alzafir píše:To birds- hadičky seženeš např v Kelly. Je toho třeba asi metr. A odkud že tě k nám vítr zavál??
Jsem z Písku Jižní Čechy..Do ted jsem byl věrnej koncernu ale potřeboval jsem vetší auto, protože se mi narodilo mimčo, tak jsem sahl po astře v kombajnu:) je to krásný ale bojim se toho motoru..

Re: dotaz:)

Napsal: 31 srp 2010, 10:00
od Alzafir
To chápu. Když jsem před 2lety koupil Žirafu, tak jsem taky myslel, že budu dolívat naftu a navštěvovat servisy. Po 1. návštěvě jsem pochopil, že takhle teda ne. Zrovna jsem řešil padání nafty. Bylo to pod vstřikama a dělal to autorizák. Od té doby tady saju informace a když vím o něčem , co někomu může pomoct, napíšu nebo sám pomůžu vlastníma končetinama :mrgreen:
Tak žádné strachy!!! :)

Re: dotaz:)

Napsal: 31 srp 2010, 20:02
od bidrs
tak jsem dneska koupil hadičky, palivovej filtr a kroužky pod vstřiky a platil jsem 1200 jeden ten kroužek 220kč myslíte že si zvládnu vyměnit ty kroužky sám?? koukal jsem že musí asi vačka dolu...

Re: dotaz:)

Napsal: 31 srp 2010, 20:27
od Alzafir
Jestli to zvládneš, to se dá těžko posoudit. Já vrtám do lecčeho, ale tohle bych sám dělat neriskoval ( myslím ty vstřiky).
Dotahuje se to nějakým momentem ( hodnotu nevím, ale je to taky údajně hodnota tzv opičího chytu na prodlouženém nástavci golovky + něco k tomu). A když se dá vačka dolů, mám dojem, že je třeba nějakých přípravků, aby se to dalo potom zpět správně. Možná na tom nic není, ale já si na to netroufám ani dnes. Těžko posoudím, jestli se to dá udělat tak jako podomácku. Snad se vyjádří někdo zkušený v tomto oboru :D