1.7 DTi úbytek výkonu při zátěži-VYŘEŠENO!
Napsal: 22 bře 2010, 13:38
Doufám, že mě admini neukřižují za založení nového tématu, ale s řešením problému motoru 1.7 DTi jsem se na fóru nesetkal.
Mám Astru G 1.7 DTi, motor ISUZU, Y 17 DT (55 kW) a při zátěži motoru, zpravidla při jízdě do kopce, ať už pod plným plynem nebo na 3/4 plynu je znát úbytek výkonu tak o 10%. Tento úbytek je znát na tahu motoru 2 až 3 vteřiny, následně výkon vzroste na normál a zhruba po pěti vteřinách zase pokles o 10% na dvě až tři vteřiny. Takto se to opakuje po celou dobu větší zátěže motoru.
Děje se to jak při studeném motoru, tak zahřátém, při nižších i vyšších otáčkám motoru. Vyměnil jsem palivový i vzduchový filtr, ale žádná změna nenastala.
Kde by mohl být podle vás zakopaný pes???
Pozn. pokud přece jen se něco podobného už řešilo, nesměrujte mě a toto téma smažte. Díky.
Mám Astru G 1.7 DTi, motor ISUZU, Y 17 DT (55 kW) a při zátěži motoru, zpravidla při jízdě do kopce, ať už pod plným plynem nebo na 3/4 plynu je znát úbytek výkonu tak o 10%. Tento úbytek je znát na tahu motoru 2 až 3 vteřiny, následně výkon vzroste na normál a zhruba po pěti vteřinách zase pokles o 10% na dvě až tři vteřiny. Takto se to opakuje po celou dobu větší zátěže motoru.
Děje se to jak při studeném motoru, tak zahřátém, při nižších i vyšších otáčkám motoru. Vyměnil jsem palivový i vzduchový filtr, ale žádná změna nenastala.
Kde by mohl být podle vás zakopaný pes???

Pozn. pokud přece jen se něco podobného už řešilo, nesměrujte mě a toto téma smažte. Díky.