Stránka 1 z 1
Slaby tlak turba. 2,2 Y DTR.= Bol zly repas!!!
Napsal: 26 zář 2009, 12:03
od jerry mouse
Uz mam v aute tretie turbo za tri dni po reklamacii. To predchadzajuce vydrzalo 5 minut[ tiekol olej do vyukovej turbiny 1l za 5min super dymovnica] Ked sa namontovalo to druhe tak, motor nechcel ist do otacok max tak 3,5 viac ani nahodou a hadica z turba do motora ked sa zmackne uplne tak, ju nafukne max do polovice. Podotykam ze, ked porazilo to prve turbo tak, mi motor preplo na nudzovi rezim az kym som nedosiel domov a kontrolka zavady blikla mozno 6x po 5-tich minutach. To druhe turbo ani neviem ci tahalo ok, lebo po 5-tich minutach kaput. Tiez chcem zdoraznit, ze pocas tych troch rokov co mam to auto tak mi asi 10x v nepravidelnych intervaloch sa preplo do nudzoveho rezimu, ale po odstaveni auta a patovnom nastartovani bolo vsetko ok! Konrolka zvacsia stale svietila, ale po restarte uz nie. Moze byt upchaty povedzme vyfuk ked don pred 1500km natieklo asi 4,5l motoroveho oleja? Motor sice potom isiel,ale nie tak ako pred tym. Odpojil som aj hadicu od vzduchoveho filtra do turba a nic ziadna zmena. Kontrolka uz nesvieti, tak mi nevedia nic diagnostikovat. Ked je motor v nudzovom rezime tak, ani turbo ne ide tak ako ma, a zase ked by blblo turbo coz tomu moc neverim tak by motor nebol taky chciply!!! Ako zistit pricinu toho ze, motor nechce ist do otacok? PLS!!!!!
Re: Slaby tlak turba. 2,2 Y DTR.
Napsal: 28 zář 2009, 07:36
od jerry mouse
Vyfukovy system nema vplyv odskusane! Kompletne vycistene sacie potrubie + klapky [pekny sajrajt] mierne zlepsenie, ale stale 3,7 otacok za min. Ked som podrzal trochu plyn na otackach tak jednu chvilu motor isiel postupne hore az do 5 tis ot sice pomaly ale isiel. Urobil to iba raz, a ja mam podozrenie na vahu vzduchu alebo snimac otacok motora. Dnes idem patrat dalej, a dufam ze sa rozsvieti aj kontrolka poruchy ako v sobotu.
Re: Slaby tlak turba. 2,2 Y DTR.
Napsal: 17 lis 2009, 00:16
od jerry mouse
Chybou bolo zle turbo po repasu, ked to diagnostika vyhodnotila ako slaby tlak v sacom systeme!
![Evil or Very Mad :evil:](./images/smilies/icon_evil.gif)
Prve turbo vydrzalo tak 2000km a zadrelo sa
![Confused :?](./images/smilies/icon_confused.gif)
druhe ani nie 5 minut lebo hned tiekol olej cez hriadel turba do vyfukoveho traktu! Dymovnica ako T-55, a to tretie turbo nehvizdalo a netlakovalo tak ako malo! Takze absolvova som uz štvrtu cestu do PL za učelom navratenia peniažkou. Poliak samozrejme ako ze nemal eura tak, mi vratil zlote za ktoré som u nas v banke dostal o 100,-eur menej ako som mu dal.[ hajz.l jeden zkurv.ny] Cestou naspat na slovensku ma zmerali poliši takze dalsich 100,-eur
![Evil or Very Mad :evil:](./images/smilies/icon_evil.gif)
Celkove naklady na tento spas ma vysli na cca 500 a viac eur. Turbo nemam zatial ziadne auto stoji na dvore druhy mesiac a o 500,-eur som chudobnejsi!
![Question :?:](./images/smilies/icon_question.gif)
Ked sa niekto pouci z tejto mojej skusenosti tak len budem rad.
![Arrow :arrow:](./images/smilies/icon_arrow.gif)
PL-Firma TurboReg Mielce lokalizacia juhovychod PL. Tu je link ak by niekto odvazny mal zaujem!
http://www.turboreg.pl/
Re: Slaby tlak turba. 2,2 Y DTR.= Bol zly repas!!!
Napsal: 17 lis 2009, 14:45
od denny
Škoda,že si tak daleko
![Confused :?](./images/smilies/icon_confused.gif)
.Tady mi je renovují do 12000,-Kč se zárukou.
![Very Happy :D](./images/smilies/icon_biggrin.gif)