Stránka 1 z 2
Re: Zaslepeni Egr ventilu u 2.0Dti,aneb jak se projevuje zavada
Napsal: 27 dub 2009, 21:22
od denny
Máš problém v podtlakovém vedení.Hadičky trubičky,elpneu ventily,vakuum pumpa nebo taky měřič hmotnosti vzduchu.Pro přesné určení bych musel tvoje vozidlo innatura měřit vč skutečných hodnot.
I membrána klapek počtu nasávacích ventilů i AGR.Vše musí být těsné a podtlak v systému 0,75-0,95 atm.
Re: Zaslepeni Egr ventilu u 2.0Dti,aneb jak se projevuje zavada
Napsal: 27 dub 2009, 22:40
od AstraMan
Co vím, tak u motorů s Turbem to zaslepení EGR ventilu nepomáhá ( a možná to ani nejde )
![Arrow :arrow:](./images/smilies/icon_arrow.gif)
jeho oprava se řeší pouze výměnou... A pokud si profukoval ty hadičky pusou, tak to je také k ničemu
Jinak špatný EGR ventil se u nás na motoru X20DTL projevoval tak, že při jízdě se za jakýchkoliv podmínek rozsvítila kontrolka elektroniky motoru ( orange kontrolka motoru s bleskem ) a výkon znatelně poklesl ( jakoby se dal do nouzového režimu )... Pak zhasnula a následně se třeba rozsvítila až když jsme zastavili ( opět nouzový režim )
![Wink :wink:](./images/smilies/icon_wink.gif)
Po výměně již OK, ale moc dlouho to nevydrželo a přišla na řadu vyčtená chyba P0400, kterou ti již denny popsal
![Wink :wink:](./images/smilies/icon_wink.gif)
Re: Zaslepeni Egr ventilu u 2.0Dti,aneb jak se projevuje zavada
Napsal: 27 dub 2009, 23:14
od denny
Každé zaslepení ventilu AGR systém přes měření hmotnosti vzduchu bezpečně pozná a nastupuje náhr.režim.Když zacpeš i jen hadičku ovládání AGR,tak co volnoběh,to orange světýlko.
Re: Zaslepeni Egr ventilu u 2.0Dti,aneb jak se projevuje zavada
Napsal: 01 kvě 2009, 19:57
od lukki
Kde si nechal cistit to sanie? kto ti to robil?
Re: Zaslepeni Egr ventilu u 2.0Dti,aneb jak se projevuje zavada
Napsal: 17 kvě 2009, 07:44
od bandyboss
Pánove zdravim
ja som riesil otazku EGR ventilu takto furt mi to blblo furt som ho vycistil a bol na chvilu klud. Az to jeho vycistenia zrazu nestacilo a ostaval mi furt vysiet tak som ho sundal a jak je na nem takovy piest, ktory pri sani chodi. tak ten byl stale trochu pootvoreny tak jsem tam natocil pruzinu aby ho zatvarala uplne a mam klid.
Re: Zaslepeni Egr ventilu u 2.0Dti,aneb jak se projevuje zav
Napsal: 06 bře 2011, 17:28
od Jarda 10
A co to dělá dál? Já tu pružinu zkusil taky a po 50km svítí kontrolka auto s klíčem. Jde to dost na tvrdo a zhasne až nad 2500ot.
Re: Zaslepeni Egr ventilu u 2.0Dti,aneb jak se projevuje zav
Napsal: 06 bře 2011, 18:05
od bandyboss
ahoj mne to nedela uz nic porad to funguje
skus silnejsi pruzinu asi ti to nedovyra uplne
![Confused :?](./images/smilies/icon_confused.gif)
Re: Zaslepeni Egr ventilu u 2.0Dti,aneb jak se projevuje zav
Napsal: 06 bře 2011, 18:15
od Jarda 10
Silná je dost mám to co utlačit. Původně to mělo hrk a tak se to mohlo jen nepatrným tlakem otevírat. Teď to drží i membrána je dobrá, ale blbne to.
Re: Zaslepeni Egr ventilu u 2.0Dti,aneb jak se projevuje zav
Napsal: 06 bře 2011, 20:08
od bandyboss
a je to urcite iba tym EGR???
co vaha vzduchu?
alebo kedy si davno mi to delalo taky tak jak tobe a byl to nejaky mrzak - elektronicke cidlo je taky na tom hliniovom kuse jak EGR prava strana kdyz tak bych ti ho nafotil co mam namysli
Re: Zaslepeni Egr ventilu u 2.0Dti,aneb jak se projevuje zav
Napsal: 06 bře 2011, 20:15
od bandyboss
este ma napadlo nebo opacne nechce se ten EGR ani otvorit proto hlasi chybu a otvori sa az pri tych 2500otacek kdyz to ma tlakyyyy.....
Re: Zaslepeni Egr ventilu u 2.0Dti,aneb jak se projevuje zav
Napsal: 07 bře 2011, 18:06
od Jarda 10
Tak jsem dnes zkusil nasát hadičkou k EGR a jde to sát nekonečně. Takže je to vyřešený úplně. Musím koupit nový. Asi odešla membrána. A co všechno může znamenat svítící kontrolka (auto s klíčem) nikde jsem to tu nenašel.
Re: Zaslepeni Egr ventilu u 2.0Dti,aneb jak se projevuje zav
Napsal: 07 dub 2011, 21:30
od Jenacerny
Jarda 10 píše:Tak jsem dnes zkusil nasát hadičkou k EGR a jde to sát nekonečně. Takže je to vyřešený úplně. Musím koupit nový. Asi odešla membrána. A co všechno může znamenat svítící kontrolka (auto s klíčem) nikde jsem to tu nenašel.
Elektronika motoru,
Automatická pøevodovka 3,
Imobilizér 3, porucha:
Re: Zaslepeni Egr ventilu u 2.0Dti,aneb jak se projevuje zav
Napsal: 08 dub 2011, 19:40
od Jarda 10
Po výměně EGR jsou kontrolky zhasnuté a vše v pohodě. Dal jsem i novou váhu vzduchu, ale auto cuká pořád při volné jízdě.
Re: Zaslepeni Egr ventilu u 2.0Dti,aneb jak se projevuje zav
Napsal: 14 čer 2011, 21:11
od ondracb
Každé zaslepení ventilu AGR systém přes měření hmotnosti vzduchu bezpečně pozná a nastupuje náhr.režim.Když zacpeš i jen hadičku ovládání AGR,tak co volnoběh,to orange světýlko.
Hmm ale já mám zalepenej egr ventil a již 5 měsíců jsem neviděl oražovou kontroku takže já jsem pro zalepení.vzhledem k tomu že přepouští z výfuku již spálený vzduch tak pro motor to neni dobře snad je to i logické že kyslík podporuje hoření!!!Jo a ta váha vzduchu je přímo za filtrem u 1,7xdtl takže nevím co to tady povídáš když hadice z chadiče vzduchu jde zpět přímo do sání a ne přez váhu vzuchu jak to zde komentuješ.
![Question :?:](./images/smilies/icon_question.gif)
Re: Zaslepeni Egr ventilu u 2.0Dti,aneb jak se projevuje zav
Napsal: 14 čer 2011, 23:22
od RomanK
ondracb píše:Hmm ale já mám zalepenej egr ventil a již 5 měsíců jsem neviděl oražovou kontroku takže já jsem pro zalepení.vzhledem k tomu že přepouští z výfuku již spálený vzduch tak pro motor to neni dobře snad je to i logické že kyslík podporuje hoření!!!Jo a ta váha vzduchu je přímo za filtrem u 1,7xdtl takže nevím co to tady povídáš když hadice z chadiče vzduchu jde zpět přímo do sání a ne přez váhu vzuchu jak to zde komentuješ.
![Question :?:](./images/smilies/icon_question.gif)
1. Přečti si nadpis o jakém motoru se tady píše
2. Podívej se jak ten motor vypadá a zjisti, že je jiný než tvůj X17DTL
3. Nastuduj si funkci EGR u motoru 2.0 DTL. Princip, ovládání, chování motoru při otevřeném a zavřeném EGR...
3. Nastuduj si něco o funkci EGR jako takovém a jeho význam u dieselových motorů. Třeba že snižuje teplotu hoření směsi ve válci...
4. Pak sem napiš něco, co není nesmysl.
Jo a u X17DTL opravdu zaslepení EGR může fungovat. Ale jsou určité jízdní řežimy, kdy se kontrolka i tady může rozsvítit.