Stránka 1 z 3
Rozvody Y17DT
Napsal: 02 úno 2006, 21:09
od Mr.Bean
Zdravím všechny přítomné a fandy značky OPEL. Chtěl bych se zeptat někoho, kdo má zkušenosti s výměnou rozvodů u Y17DT. Dle informací je interval výměny 150.000, mám najeto cca 134.000 a usilovně střádám do prasátka finance na onu proceduru... Co všechno je třeba (doporučuje se) vyměnit? Na kolik to asi přijde? Komu v okolí Brna svěřit výměnu s ohledem na cenu a kvalitu práce? Jedná se jen o výměnu rozvodů nebo i jiné práce, třeba seřízení ventilů apod??? Není 150.000 docela dost?
Dovolím si přidat ješte několik drzých otázek k jinému tématu. Děd moroz mi poslal do kytek ty věci, co drží zadní dveře v otevřené poloze - t.j. mám na mysli ty zdvíhací písty a netuším, jaxe tomu říká odborně. Je to opravitelné? Kde, za kolik? Případně koupit nové nebo ojeté? Kde a za kolik? Poraďte. Dík.
Napsal: 02 úno 2006, 22:45
od YANEK
plynový vzpěry stojej jedna 380 ted sem je kupoval na f astru tatíkovi
Napsal: 02 úno 2006, 22:56
od Mr.Bean
Ještě mi napiš, kam chodíš levně nakupovat díly na oplíka a bude se mi dobře usínat ...
Napsal: 02 úno 2006, 23:01
od YANEK
no bohužel mám na to kámoše ale je to z prahy když připočteš poštovný už to neni žádnej šlágr
Napsal: 03 úno 2006, 09:05
od din
Neviem ako to je s Y (ja mam X17DTL) ale vymena rozvodu vyjde na 5000Sk - uz sme to tu spominali (citaj vsetko pozorne) ale vzhladom na to ,ze si novacik, tak odpustame
Keby si videl mojho kamarata Jara (robi v OPLI) ten to zmakne za 25min. Co sa tyka toho intervalu, vsak uvidis, co ti povedia chalani z fora. Moj nazor - 150 000 km je dost
Napsal: 03 úno 2006, 09:19
od manli2
interval výměny je 150000km /10let, při kratších jízdách po 90000km
Napsal: 03 úno 2006, 09:22
od Mr.Bean
Registrovaný jsem sice od včera, ale jako čtenář tohoto fóra už tady figuruju delší dobu a troufám si tvrdit, že čtu pozorně všechny příspěvky...
Neznám rozdíl v systému rozvodů mezi X17 a Y17 a chtěl jsem vědět zkušenost někoho, kdo výměnu už absolvoval. V Oplu mi řekli orientační cenu za výměnu 7-9.000 CZK, podle toho, co bude třeba měnit. Jelikož peníze doma netisknu (zatím
), tak mě zajímá, jak z toho vyjít levněji, pokud to jde. Vím, že rozv. řemen + kladky jsem schopen sehnat za daleko nižší cenu, než v Oplu. Jenže kde si to nechat vyměnit, aby mi nějaký "odborník" neprovedl montáž způsobem, že po pár km rozstřelím motor ...
Napsal: 03 úno 2006, 09:33
od din
Vies, tam sa neda spekulovat, co vymenit, a co nie. Ked to uz mas raz rozobrane, tak to treba vymenit vsetko. Moze sa ti zdat, ze mas kladku v pohode, a ako vymenis remen, tak sa ti kladka po 3000km rozsype. A toto nie je ucelom vymeny rozvodov. Pamataj, ze je to je chulostiva zalezitost.
BTW: nahradne diely sa sice daju zohnat lacnejsie, ale urcite nie original, ale nahrada - i ked kolkokrat posluzi rovnako.
AK sa ti chce prejst vzdialenost 185 km (ako som pozeral na mape) tak prid, nieco zbuchame
Napsal: 03 úno 2006, 10:09
od Mr.Bean
Dík za nabídku. 185km není moc, až ta výměna bude aktuální, můžeme se pak domluvit. Snad ještě těch 10.000 by to mohlo vydržet. Odkud vlastně jsi?
info
Napsal: 04 dub 2006, 22:02
od pluhař
po 110tkm jsem měl vodni pumpu na pokraji zhrouceni!BACHA!
Napsal: 10 dub 2006, 13:02
od palo
V tej prirucke "Jak na to" sa pise ze pre motory Y17DT je potrebne pre vymenu rozvod.remena specialne pripravky. Prave sa chystam na vymenu, naozaj to nezvladnem sam bez pripravkov, cital som tam dalej ze sa ani napinak nemeni. Kto ma s tym skusenost. Dalej v tej prirucke sa pise ze Y17DT je 16V, ja si myslim ze ma iba 8 ventilov. Moje G-cko r.v. 2002 ma vzadu ciste 1,7DTI .
Napsal: 10 dub 2006, 14:50
od Mattej
palo píše:V tej prirucke "Jak na to" sa pise ze pre motory Y17DT je potrebne pre vymenu rozvod.remena specialne pripravky. Prave sa chystam na vymenu, naozaj to nezvladnem sam bez pripravkov, cital som tam dalej ze sa ani napinak nemeni. Kto ma s tym skusenost. Dalej v tej prirucke sa pise ze Y17DT je 16V, ja si myslim ze ma iba 8 ventilov. Moje G-cko r.v. 2002 ma vzadu ciste 1,7DTI .
Rozvody nevím, ale taky mám Y17DT a na kastli mám 1,7DTI - a je to 16V.
Napsal: 11 dub 2006, 08:17
od palo
Dik za info, celkom si ma potesil ze mam taky dobry motorcek, este keby tak tahal od nizsich otacok. Presiel som asi 2000 km najviac po meste a spotreba okolo 6 l v zime je OK. Neviem ako to je so spolahlivistou, trocha mi vadi aj hluk ale tah je uspokojivy ked je tam 1800 otacok.
Napsal: 11 dub 2006, 11:14
od Mattej
palo píše:Dik za info, celkom si ma potesil ze mam taky dobry motorcek, este keby tak tahal od nizsich otacok. Presiel som asi 2000 km najviac po meste a spotreba okolo 6 l v zime je OK. Neviem ako to je so spolahlivistou, trocha mi vadi aj hluk ale tah je uspokojivy ked je tam 1800 otacok.
Jojo, dokud nesepne turbo, tak se tomu musí pomáhat dírou v podlaze, jinak to nejede. :) Ale zase jsem s tím teď na dálnici udělal nádrž se spotřebou 5,2/100km...
Spolehlivost je podle různých článků dobrá, je to motor Isuzu. Šatná je předchotí 1,7ka 50kw. Ta se sere...
Napsal: 11 dub 2006, 11:55
od palo
Nejaky navod na to zopnutie turba si nevidel, naviac sa mi zda ze to turbo zapina niekedy aj pri 1800 ot oneskorene. Je to riadene elektronicky? Ja mam aj klimu a chcel by som to zautomatizovat(nejaky termostat) ale neviem ako to robia v Klimatronic, ci sa len zapina/vypina a tak sa reguluje teplota, alebo sa to reguluje plynule.