Stránka 1 z 2
Nafta v oleji
Napsal: 19 lis 2008, 20:30
od palo
Nazdar vsetci.
Mam 1,7 DTI ISUZU - Y17DT.Mam problem, pribuda mi olej asi 1 liter/ 2000km. Voda neodbuda. Je to podla farby oleja aj zapachu nafta, ktora preteka niekde hore kde vstupuju potrubia k tryskam, mozno niekto vie poradit. Ten vrchny kryt sa nejako zhodi bez problemov, alebo je tam nejaky problem napriklad s tymi privodmi k tryskam? Mal niekto tento problem? Poradte co tam bolo, kade to tieklo? Su tam prepadove hadicky, alebo nejake tesnenia ktore treba menit? Dik Palo
Napsal: 20 lis 2008, 16:34
od APiK
Napsal: 20 lis 2008, 21:18
od tovy
mal som to rozobrate nesu tam hadičky, ale je tam prepadova trubka ktora je priskrutkovana na vstrekoch, bud je prasknuta abo su vadne medene podložky pod holendramy na tej trubke
Napsal: 20 lis 2008, 22:07
od palo
Cital som aj
https://www.astra-g.cz/forum//viewtopic.php?t=9197, ale je to nedokoncene. Bol som v servise a ze su tam nejake tesniace kruzky, cakam uz 3 dni ze ich objednali, ale stale nic. Je to nejaky uzkoprofilovy diel? Dufam ze ta trubka o ktorej pises nie je prasknuta.
Napsal: 21 lis 2008, 18:45
od tovy
ked hovoriš o tich medenych tak ich maju vkaždej predajni s autosučiastkamy
Napsal: 21 lis 2008, 22:06
od RomanK
Něco jiného je dvoulitr a něco jiného sednasedmička. Motory jsou úplně jiné od základu. Společné mají jen to, že jsou na naftu. U dvoulitru to může krom těsnění vstřiků být i netěsnost hřídele vstřikovacího čerpadla. Nafta pak teče do oleje (čerpadlo je hnané řetězem a ten je mazaný olejem) a když se pak směs oleje a nafty dostane nad vačky do víka ventulů, turbo tuto směs nasaje (přes odvětrání víka ventilů) a natlačí do sání. Výsledkem je neřízený chod motoru až do maximálních otáček a možné zničení motoru. U 1.7 je však čerpadlo hnané řemenem, takže tato situace nenastane. Problém bych hledal spíš někde v okolí vstřiků - přepadové trubky, vstřiky, těsnění a všechno kde je nafta. A podle toho, že přibývá 1 litr na 2000 km, hádal bych to na problém někde v přepadech. Těsnění nebo trubka přepadu.
Napsal: 22 lis 2008, 10:27
od palo
Ja to tiez typujem na tie prepady... Ale zrejme s tym pojdem do OPLA nech to vymenia vsetko, teda okrem trysiek. Dal by som sa do toho, keby som mal nehradne diely, myslis, ze by to predali Oplaci ?
Napsal: 27 lis 2008, 10:20
od palo
Tak som sa do toho pustil sam. Zhodil som kryt ventilov( strasne vela skrutiek a odstrojenia ...) a predo mno sa zjavili krasne ciste vacky... a prepadove potrubie, ktore vychadzalo z kazdej trysky. Prepady boli upevnene skrutkami a na kazdom holendri boli 2 medene podlozky. Jedine co som mohol urobit bolo dotiahnut vsetky tieto spoje a ono to slo na kazdom asi o 30 - 40 stupnov. Teda dotiahol som ich spolu 5. 4 na kazdej tryske a 1 vystupny na okraji bloku.
Budem sledovat ci olej pribuda, potom napisem. Inak ta prepadova trubka stoji asi 3000 + podlozky kazda 45,-.
Mam a foto ale neviem kde ho umiestnit.
Re: Nafta v oleji
Napsal: 31 led 2009, 18:55
od plošinař
Zdravím všechny ,v loni na podzim jsem koupil astru G rv.2001 1.7DTI isuzu,a po ujeti ca.1000 km jsem zjistil ten samý problém,přibývá mi olej v motoru asi 1cm nad horní rysku,bude to asi naftou protože voda neubývá!je to opravdu těma přepadovýma trubkama??? a jak to vypadá nyní?mohl by jste poslat ty fotky třeba na mejlem,rad bych se podíval co mně čeká , předem děkuji za každou odpověď a názor ,Aleš
Re: Nafta v oleji
Napsal: 03 úno 2009, 08:05
od lsoft
Konecne som sa predral cez nejaky login do fora, stary nepustil.
Tak zatial olej nepribuda, ale chodim iba kratke trasy a je zima(vsetko je stiahnute).
Ale myslim ze to jemne dotiahnutie pomohlo.
Obrazky poslem zajtra.
Re: Nafta v oleji
Napsal: 03 úno 2009, 09:13
od Frydex
Jo jo, na fotky kouknu rád..
Re: Nafta v oleji
Napsal: 05 úno 2009, 08:14
od lsoft
Frydex to uz dostal emailom, ale plošinař na teba nemam email.
Re: Nafta v oleji
Napsal: 05 úno 2009, 17:35
od Frydex
Tady to je...
Re: Nafta v oleji
Napsal: 05 úno 2009, 21:31
od plošinař
jo díky moc ,tak konečně to vidím co je "pod kapotou" teď mi to je jasné .já to nevydržel a dal to dnes oplakum do servisu a je to tak,povolené těsněni na přepadech .a krom toho mi řekli že ten motor málo vytáčím -turbo prý potřebuje řádně protáhnout .....tak přeji všem hodně najetých kilometru
Re: Nafta v oleji
Napsal: 05 úno 2009, 21:34
od Frydex
plošinař píše:....mi řekli že ten motor málo vytáčím -turbo prý potřebuje řádně protáhnout .....
No jasně, to na motoru poznáš, turbo se musí točit, nejlépa pořád nad 1900 ot/min, vůbec se toho neboj to sem tam vytáhnout i přes 4 tisíce
Průvan tam musí být, aby se bordel vytáhnul ven..