Stránka 1 z 2
prerabka z 2.0DI na 2.0DTI
Napsal: 14 lis 2008, 12:07
od lukipuki
Cawte, xcel by som sa spytat ci to je velky problem nabuchat ten 60kw dvojliter na 74kw...co ej tam ine oproti tomu 60kw?ja co som pozeral porovnanie suciastok, tak myslim ze jediny rozdiel bol asi v tom, ze 60kw nema intercooler, a asi aj inaq naprogramovanu ECU...alebo aj v turbe je rozdiel?ja co som sa docital tak turba su rovnake...
diky ak to tu uz je atk vymazte diky(ale ennasel som)
Napsal: 14 lis 2008, 13:15
od RomanK
Jiné turbo, sání a chladiče (navíc intercooler a jiná klima), SW v řídící jednotce (pokud umožňuje přehrání z DTL na DTH. Nemělo by to být ale moc složité.
Napsal: 14 lis 2008, 13:19
od lukipuki
urcite aj ine turbo??lebo podla oznacenia su obe turba rovnake..v obidvoch verziach
Napsal: 14 lis 2008, 14:16
od Vojta
jiný vstřiky
Napsal: 14 lis 2008, 15:01
od AstraMan
Zigi píše:Nech si Dičko čipnout a máš pokoj, ten motor je výkonově dost poddimenzovaný, takže čip vydrží a pár koníků to přidá
Kvůli PS bych to ani nečipoval... Ale kvůli těm NM, to už stojí za hřích, pokud jsou chechtáky
Napsal: 14 lis 2008, 15:08
od AstraDTI
Bejt mrtvej, tak uz se obracim v hrobe AstraMane
Mam dojem ze tu nekteri furt nemaj jasno jak to s tema ponikama a njutnmetrama je.
Napsal: 14 lis 2008, 16:33
od lukipuki
a kolko ten chip prida na nm a konickoch??a ece jedna otazocka, keby som cel pridat intercooler, je to moc narocne?
Napsal: 14 lis 2008, 16:35
od AstraMan
Směřoval jsem pouze na to, že nehledím na PS, ale konkrétně kdy a jaký tah má motor... To jestli má 200PS, tím se akorát tak mohu chlubit, stejně jako jeden týpek z KH s octavii, který má pouhou 1.6i 100PS
K čemu ale je 100PS, když já mu stačím s 80PS
Je mě jasné, že je na vysvětlení jak to funguje, tady jseš Ty, protože od Tebe jsem to i pochopil kdysi
Jen naznačuji, že k čemu budu mít např. 200PS, když motor potáhne jak 1.2 HTP ( ikdyž to je nereálná možnost )
Napsal: 14 lis 2008, 17:00
od AstraDTI
Jasny vpohode, ja to psal ve srande
Napsal: 18 lis 2008, 18:46
od Maranelo
Ten 2.0 Di sa da upravit velmi pekne. Zalezi kam chces zajst. Ja som zariskoval a siel takmer na doraz. ale auto ani po 80 tis km od upravy sw nevykazuje ziadne problemy. pri malej zmene NM a koni netreba nic menit ale ak chces viac tak treba vymenit cidlo tlaku v sani a dat dam z DTička. Potom to ide perfekt. Len skoda ze prevodovka je tak kratka. Ale z 81kw tdičkami od wv problem uz mat nebudes.
Napsal: 18 lis 2008, 19:22
od lukipuki
a ten intercooler si nedval?
Napsal: 18 lis 2008, 19:40
od Maranelo
nedaval ale uvazujem nad tým. len je problem ho zohnat /myslim origo / aj s komplet hadicami.
Napsal: 18 lis 2008, 19:47
od Maranelo
intercooler ti zlepsi tah motora hlavne v lete a ak by si si dorobil aj chladic nafty tak to je dalsie plus. ale to s tym chladicom nafty je uz asi zbytocne. To by trebalo najprv poriesit prevodovku. Ta uz nedokaze tak preniest tu silu motora. Ale musim povedat ze spojka sa drzi velmi dobre. hoc ja auto nekatujem ale ani nejadzim ako dedo.
Napsal: 18 lis 2008, 20:22
od AstraMan
Maranelo píše:Ale z 81kw tdičkami od wv problem uz mat nebudes.
Tahle představa mě vždy potěší
Napsal: 18 lis 2008, 20:32
od RomanK
Maranelo píše:intercooler ti zlepsi tah motora hlavne v lete a ak by si si dorobil aj chladic nafty tak to je dalsie plus. ale to s tym chladicom nafty je uz asi zbytocne. To by trebalo najprv poriesit prevodovku. Ta uz nedokaze tak preniest tu silu motora. Ale musim povedat ze spojka sa drzi velmi dobre. hoc ja auto nekatujem ale ani nejadzim ako dedo.
Chladič nafty?! Tak to slyším prvně. Možná by stačilo odpojit z palivového filtru předehřev nafty. Možná i žhaviče, aby naftu zbytečně neohřívali a hned za studena by auto pořádně svištělo. Ovšem pak bych nechěl zažít ty starty.