Stránka 1 z 3
Tlak turba 2.2DTR
Napsal: 14 lis 2008, 09:45
od Mirek MH
Mám takovou bolístku,je to rok,co mám nové turbo,ale od té doby se nějak nemohu vejít do spotřeby,co jsem měl.Pokud motor je vytáčen pod 2.500 otáček,tak to ještě jde,ale stane se,že při cca 2700 ot/min spadne výkon,klesne mi tlak od turba a jede to ztěžka a spotřeba leze nahoru.Tohle se ovšem děje zcela nepravidelně,někdy to jede normálně,jindy jak se zataženou ruční.Nesetkal jste se s tím někdo?Díky za podněty.
Napsal: 14 lis 2008, 10:03
od AstraDTI
Nevim jak jsi presne diagnostikoval, ze klesa tlak turba. Jeden clen, co se tu uz moc neukazuje mel taky problem s vykonem a na diagnostice mu to tusim hlasilo neco ohledne nizkeho plniciho tlaku. Po vymene cidla tlaku v pohode.
Napsal: 14 lis 2008, 19:14
od Mirek MH
Bylo mi divné,že když jsem bez kvaltu pomalu zvyšoval otáčky,tak se mi na 2700 ot zastavil nárůst otáček a přitom jsem stále přidával plyn,pak to najednou přeskočí a to už to točí 4000 a víc.Pokud šáhnu na hadici od turba,tak v ní tlak plynule stoupá,po dosažení těch 2700 otáček,najednou změkne,jak na volnoběhu....když jsem měl tu výměnu turba za sebou a něco jsem najel,tak na diagnostice tlaky odpovídaly požadovanému tlaku a otáčkám,ale jak jsem psal,dělá to nepravidelně....
Napsal: 14 lis 2008, 21:23
od AstraDTI
Neco bude odchazet ... zkontroluj jestli v poloze klicku na zhaveni zhasne kontrolka motoru, nebo jestli zhasne az po nastartovani. V druhem pripade to znamena chybu v registru.
Nevim zda je to mozne v pripade tohodle motoru, ale co jezdil bracha renaultem dci, tak tam mel podobny potize s rozbitym ventilem zpetne recirkulace vyfukovych plynu.
Napsal: 14 lis 2008, 22:16
od Mirek MH
OK,zítra kouknu,dnes se mi ven už nechce...díky za info.
Napsal: 15 lis 2008, 14:44
od Mirek MH
Tak kontrolka elektroniky motoru zhasne až po nastartování motoru.......Máš nějaký tip?
Napsal: 16 lis 2008, 13:09
od AstraDTI
Nevim jestli jde u tehle motorizace vyblikat chyby na pristrojovce, ale nekdo s diagnostikou by nemel mit problem precist co tam bylo ulozeno za chyby. Pak budeme moudrejsi. Je to podle me lepsi nez zacit menit cidla stylem pokus-omyl.
Napsal: 16 lis 2008, 15:03
od Mirek MH
OK,zajedu na dignostiku.Zatím díky!
Napsal: 21 lis 2008, 13:38
od Mirek MH
Tak diagnostika nic nehlásí,totál čisto! Dnes jsem s tím jel do táhlého kopce a najednou v půlce kopce nárůst výkonu-musel jsem ubrat plyn a tak klesla spotřeba.Už to zlobí čím dál tím víc,třeba něco konečně uhnije.Nemáte někdo tip?
Napsal: 21 lis 2008, 13:40
od AstraDTI
To je fakt zvlastni, nechce se mi verit, ze se jinak chova ta kontrolka u Astry a Zafiry! U me vzdy kdyz kontrolka svitila dokud nenastartuju byla nalezena chyba
Napsal: 21 lis 2008, 15:27
od Mirek MH
AstraDTI píše:To je fakt zvlastni, nechce se mi verit, ze se jinak chova ta kontrolka u Astry a Zafiry! U me vzdy kdyz kontrolka svitila dokud nenastartuju byla nalezena chyba
No,říkal,že jsem ho s tou kontrolkou dostal.....ale že se to takhle snad chová u benzínu,u nafty tak jak mě....nevím.Ještě padla volba na váhu vzduchu,ale nevím,jestli by ovlivňovala tlak turba,to já nevím.
Napsal: 21 lis 2008, 15:55
od AstraDTI
Myslim ze vaha vzduchu by neprimo ovlivnila i ten tlak turba(ukaze mene vzduchu -> vstrikne mene paliva -> mensi prutok vyfukovych plynu).
Ohledne te kontrolky - v autorizaku taky nejak moc nevedeli, ale ze prej to tak asi je. Moje zkusenost - stalo se mi to 2x za 5 let co mam y22dtr - jednou byla zapsana chyba EGR ventilu podruhe zhaveni.
Napsal: 21 lis 2008, 17:31
od Mirek MH
AstraDTI píše:Myslim ze vaha vzduchu by neprimo ovlivnila i ten tlak turba(ukaze mene vzduchu -> vstrikne mene paliva -> mensi prutok vyfukovych plynu).
.
No,mě to žere jako tank,dříve se dalo jezdit rychle a úsporně a teď je to buď pomalu a úsporně-do 80km/h a nebo rychle a draze.
Napsal: 01 pro 2008, 20:22
od Mirek MH
Tak nikdo nic? To je divný.......
Napsal: 01 pro 2008, 20:29
od Vojta
byls na diagnostice?