Stránka 1 z 2
Kolísání výkonu 2,0DTI
Napsal: 10 lis 2008, 20:49
od MAX - CZ
Vážení,
měl bych takový drobný problém.
Při zátěži motoru např. v rychlosti nad 140km/h (v tomto režimu je to nejmarkantnější) kolísá celkem citelně tah motoru. Neni to škubání, prostě to plynule kolísá. Jako by se to "zadýchávalo". V "ekonomickém" stylu jízdy to jede naprosto bez problémů, má to i zátah, ale jak tomu trošku "osolím" tak to nestíhá. V dálničním režimu se to prostě trápí (i já)
. Jinak to šlape dobře, žádný vibrace, žádný divný zvuky, startování bez problémů.
Jsem po výměně oleje, všech filtrů (naftový, vzduchový, olejový) přímo v Oplu, ale nepomohlo to. Diagnostika je taky naprosto čistá (v Oplu).
Napsal: 10 lis 2008, 20:49
od Vojta
váha vzduchu na 99,99999999999999999999%
Napsal: 10 lis 2008, 20:57
od MAX - CZ
Kámoš co má autoservis, tak mi to říkal taky. Asi ho budu muset vyměnit. To bude zase palba.
Re: Kolísání výkonu 2,0DTI
Napsal: 10 lis 2008, 21:33
od lukki
MAX - CZ píše: v rychlosti nad 140km/h (v tomto režimu je to nejmarkantnější) kolísá celkem citelně tah motoru
no ved u nas nieje povolena rychlost vyssia, ako 130km/h
:D:D tak nechapem, co ta to trapi
:D:D:D
Napsal: 10 lis 2008, 21:36
od Vojta
hele a těch báglů máš 6
Napsal: 11 lis 2008, 10:32
od Vojta
vono to mate protože střešní airbag má na sobě 3x napsaný "Airbag"
Napsal: 17 lis 2008, 20:20
od MAX - CZ
Vojta píše:hele a těch báglů máš 6
V origo papírech i českym techničáku, všude je psaných
10. Takže 10 a ani o pytel míň!!!
Napsal: 17 lis 2008, 21:07
od Mirek MH
MAX - CZ píše:Vojta píše:hele a těch báglů máš 6
V origo papírech i českym techničáku, všude je psaných
10. Takže 10 a ani o pytel míň!!!
Taky mám 10 pytlů..... A jinak s tím zátahem,nemáš problém jako já,že turbo přestane tlačit?(o pár řádků níž...)
Napsal: 21 lis 2008, 09:33
od RomanK
Už jsem to dady psal, ale ještě jednou:
10x airbag v zafiře nikdy není. Maximálne 6x (2xčelní, 2xboční v sedačkách a 2xhlavové). Nesmí se počítat nápis airbag, ale airbagy fyzicky. Hlavový airbag je totiž dlouhý od čelního skla až po zadní a nápis je na každém sloupku (1x airbag a 3x nápis)
To že to je v TP 10x airbag znamená, že na STK neumí počítat airbagy, ale umí počítat nápisy a pak by mělo být v TP 10x nápis airbag a počet airbagů nezjištěn.
Osobně bych si to nechal v TP opravit na správný počet airbagů (pokud nevíte jak to zjistit, zajeďte si na diagnostiku a v datech ŘJ se ukáže kolik airbagů tam skutečně je), protože při pojistné události pokud se někomu v autě ("s 10 airbagy") něco stane i při tom, že vystřelil hlavový a boční airbag, bude se pojišťovna ptát proč nevystřelily i ty další když je jich tam 10. Pojišťovna nezkoumá co auto má (často totiž nemá co má mít - např. odpory místo airbagů a napínačů pásů), ale co auto má mít podle TP (stejně jako zapsaná velikost kol v TP).
Pokud si i teď někdo stále myslí, že má v autě (Opel Astra či Zafira do r.v. 2004) víc než 6 airbagů, doporučuji zkusit je najít. Ty kteří najdou originální a zapojený sedmý až desátý airbag osobně odměním.
Napsal: 21 lis 2008, 09:49
od Majesty
Na tom něco je. U aster nevím, ale u Peugeota jsem v TP měl psaných 8 pytlů. Pak jsem byl na diagnostice a tam mi povídá, že jich je 6. Tak jsem se divil a bylo mi vysvětleno, že je to tak, jak píše Roman. 1 pytel a více nápisů. Při dotazu na zastoupení Peugeotu mi napsali, že je jich samozřejmě osm. Asi se to lépe prodává. Pak jsem cestou do SK udělal zastávku v Žilině u místního dealera a tam jsem se nestačil divit, co a jak dovedou. U nich je těch pytlů opravdu 6 a např. filtr pevných částic se u nich čistí atd. s cenou asi 4000Sk. U nás mi řekli, že jen a pouze výměna za cca 20tis.Kč. Takže bych se ani nedivil, kdyby se u náe to auto oficiálně prodávalo s 10 pytlema. A s pojišťovnou to pak asi problém bude.
Napsal: 21 lis 2008, 23:19
od Maranelo
10 pytlov som zatial vydel len u aut vyssej strednej triedy /aj to vecsinou je zaklad 6-8 + speci objednávka/ a limuzín tie ich maju v serii 8 az 10. Najnovsie vlajkové lode od Audi, BMW, Mercedes, lexus maju uz aj 12.
Napsal: 21 lis 2008, 23:22
od Majesty
No já měl Peugeot 607, rv 2000. Což by měla být nejvyšší třída. V plný palbě. Psali 8 a bylo jich 6.
Napsal: 22 lis 2008, 21:42
od morko2001
Chcel by som sa opitat MAXA ako vyriesil ten problem lebo ja mam asi taky isty tiez mz to vynechava ale ja som uz skusal vymanit aj vahu vzduch a nic ak môžete tak mz niekto poradte DIK
Napsal: 23 lis 2008, 08:27
od Miro Palko
Ahoj - v suvislosti s kolísaním otáčok chcel by som sa aj ja na niečo spýtať. Pokiaľ brzdím motorom (otáčky 1800-2500) tak mi auto plynule nespomaluje ale v cykloch cca 1sek si samo mierne pridá a ubere. Je to rovnaké či brzdím na rovine alebo z kopca a je to skutočne nepríjemné. Pomôže len mierne pridanie plynu. Pritom otáčky na volnobehu OK, rovnako pri akcelerácií ide za plynom v pohode. Filtre a pod. mám vymenené ...
(Astra 2.0DI - 200000km)
Napsal: 23 lis 2008, 09:01
od MAX - CZ
morko2001 píše:Chcel by som sa opitat MAXA ako vyriesil ten problem lebo ja mam asi taky isty tiez mz to vynechava ale ja som uz skusal vymanit aj vahu vzduch a nic ak môžete tak mz niekto poradte DIK
Ještě jsem to neřešil, protože furt nevím co to je. Nejhorší je, že to nedělá vždycky, ale jen někdy. Byl jsem v servisu a jako na potvoru auto jelo jako nový, tak to bylo asi dva dny a pak to zase nebylo ono.
napadlo mě, jestli to není zanešeným sacím potrubím (někde o tom bylo téma i s fotkama), ale nemám teplou garáž, abych to rozhodil a pod "širákem" se mi to teď nechce dělat.