Vstřikovací čerpadlo 2.0DTI 16V, 74Kw

Uživatelský avatar
denny
Příspěvky: 3292
Registrován: 06 pro 2008, 15:20
Bydliště: Brozany u Kuňky,Pardubice
Kontaktovat uživatele:

Re: Vstřikovací čerpadlo 2.0DTI 16V, 74Kw

Příspěvek od denny » 14 dub 2009, 21:05

Renovace čerpadla vyjde ca 22000,- plus demontáž montáž a nastavení vč potřebných těsnění a min pal. filtru/ca 3500,-/.

Reklama
 

Uživatelský avatar
Luboš X17DTL
Příspěvky: 2216
Registrován: 03 črc 2007, 20:51
Bydliště: Slatina(NJ)

Re: Vstřikovací čerpadlo 2.0DTI 16V, 74Kw

Příspěvek od Luboš X17DTL » 15 dub 2009, 12:10

Tak a teď mi teda, denny, řekni, co je na tom tak drahého na opravu. Ty díly do čerpadla, nebo si ty ku.vy tolik řeknou za práci? Pokud to teda víš. Nechci zde nikoho napadat, ale to je snad nejdražší oprava, co může být. Nepamatuju, že by se někdy toto dělo např. u traktorů, liazek atd. Přece to není žádná zázračná technologie, pořád je to jen čerpadlo s pístkama atd.
Opel Astra F Caravan X17DTL (už má novou majitelku)=>
Astra G Caravan 1,7 DTi (na to se už jen dívám)=>
něco malého černého patří ženě a já nemám nic:-(
https://www.astra-g.cz/forum/viewtopic.php?t=10583

Uživatelský avatar
denny
Příspěvky: 3292
Registrován: 06 pro 2008, 15:20
Bydliště: Brozany u Kuňky,Pardubice
Kontaktovat uživatele:

Re: Vstřikovací čerpadlo 2.0DTI 16V, 74Kw

Příspěvek od denny » 15 dub 2009, 12:17

Traktor ani liazka nemají čerpadlo s radiálním pístem a s řídící jednotkou.Cena se skládá z nové ř.j. ca 9500,-+Dph,sady těsnění,přetěsnění čerpadla ,nahrání soft a zkoušky na spec. stolici se zápisem hodnot.
Běžná rot čerpadla-oprava a nastavení ca 7000,-.Čerpadla s elekticky ovl.plynem/třeba Omega X25TD/ když musí měnit stellwerk.tak oprava je taky ca22000,-.Jen Stellwerk stojí 16000,-

Uživatelský avatar
Luboš X17DTL
Příspěvky: 2216
Registrován: 03 črc 2007, 20:51
Bydliště: Slatina(NJ)

Re: Vstřikovací čerpadlo 2.0DTI 16V, 74Kw

Příspěvek od Luboš X17DTL » 15 dub 2009, 13:26

:shock:
Opel Astra F Caravan X17DTL (už má novou majitelku)=>
Astra G Caravan 1,7 DTi (na to se už jen dívám)=>
něco malého černého patří ženě a já nemám nic:-(
https://www.astra-g.cz/forum/viewtopic.php?t=10583

Uživatelský avatar
tenor
Příspěvky: 415
Registrován: 14 lis 2008, 08:26
Bydliště: Trenčín

Re: Vstřikovací čerpadlo 2.0DTI 16V, 74Kw

Příspěvek od tenor » 15 dub 2009, 16:06

.... no dobre chlapi. Ale teraz mi niekto rozumne vysvetlite, cim je dana životnost takéhoto čerpadla. To že sa tu spomína palivo to je mi jasné/šmejdacka nafta mu určite neprida.Skor ma zaujíma či na jeho životnost maju vplyv aj dalšie faktory ako napr. sposob jazdy/vytáčanie motoru atd ,.... Neni predsa čistá náhoda že jednému vydrží 110tis km a druhému 300.000km :? :? :?
Citroen Berlingo 1,6Hdi 68kw XTR r.v.2012
bývalka: Zafira 2.0DI 16V CDX r.2000 /Silver

Uživatelský avatar
denny
Příspěvky: 3292
Registrován: 06 pro 2008, 15:20
Bydliště: Brozany u Kuňky,Pardubice
Kontaktovat uživatele:

Re: Vstřikovací čerpadlo 2.0DTI 16V, 74Kw

Příspěvek od denny » 15 dub 2009, 18:57

No někomu vydrží televize 5let a někomu 15let asi tak.S autem je to stejné.Dřív vydržela Š120l 100000km a byla celá na šrot.

ReXoR
Příspěvky: 2
Registrován: 16 kvě 2009, 09:47

Re: Vstřikovací čerpadlo 2.0DTI 16V, 74Kw

Příspěvek od ReXoR » 16 kvě 2009, 10:32

Mne odišlo čerpadlo úplne náhodou na parkovisku pred OPEL servisom v Žiline.
Na aute bolo vtedy nabehané 220000km , neviem či tam bolo pôvodné čerpadlo.
Z ničoho nič skrátka auto umrelo a už nenaštartovalo.

Repas čerpadla (v BOSHi) 800€ + 400 € robota ktorú si naúčtoval Opel servis v Žiline. :cry:
Neviem koľko vydrží, ale záruka je tam "vraj" dva roky.
Opel Astra 2.0 DTI-16V , Y20DTH , 74kw , r.v 2001

Uživatelský avatar
tenor
Příspěvky: 415
Registrován: 14 lis 2008, 08:26
Bydliště: Trenčín

Re: Vstřikovací čerpadlo 2.0DTI 16V, 74Kw

Příspěvek od tenor » 16 kvě 2009, 15:59

ReXoR píše:Mne odišlo čerpadlo úplne náhodou na parkovisku pred OPEL servisom v Žiline.
Na aute bolo vtedy nabehané 220000km , neviem či tam bolo pôvodné čerpadlo.
Z ničoho nič skrátka auto umrelo a už nenaštartovalo.

Repas čerpadla (v BOSHi) 800€ + 400 € robota ktorú si naúčtoval Opel servis v Žiline. :cry:
Neviem koľko vydrží, ale záruka je tam "vraj" dva roky.
.... a ako to riešil v OPLI v Ziline? To ti tam urobili diagnostiku,potom vybrali čerpadlo a ty si si dal urobit repas v Boschi sám ,alebo ti to nejako sprostredkovali? Kolko ti celá oprava a vybavovanie trvali?
Citroen Berlingo 1,6Hdi 68kw XTR r.v.2012
bývalka: Zafira 2.0DI 16V CDX r.2000 /Silver

Uživatelský avatar
Marky
Příspěvky: 1821
Registrován: 13 bře 2006, 17:39
Bydliště: Vysočina

Re: Vstřikovací čerpadlo 2.0DTI 16V, 74Kw

Příspěvek od Marky » 17 kvě 2009, 09:15

ReXoR píše:Na aute bolo vtedy nabehané 220000km , neviem či tam bolo pôvodné čerpadlo.
To jsi tam mel nejspis jeste puvodni cerpadlo, pokud kilometry sedi se skutecnosti.
Vojkuvka81 píše:ten pistek uvnitř co tlači těch 1.2 baru,prostě se po čase přidře a odpor odpali řidici jednotku
Ciste hypoteticky - vcasnou genearalkou by se dalo usetrit pokazeni jednotky, ale samozrejme je to dost nerealne nechat delat generalku jen tak podle toho, ze dnes je zamrcano.

Uživatelský avatar
Marky
Příspěvky: 1821
Registrován: 13 bře 2006, 17:39
Bydliště: Vysočina

Re: Vstřikovací čerpadlo 2.0DTI 16V, 74Kw

Příspěvek od Marky » 17 kvě 2009, 09:31

Uz mam na astre taky 200 krizku a cekam, kdy to klekne a ono porad nic (tuk,tuk,tuk) 8) , az to prijde tak to prijde, vymeni se a pojede se dal. Prece se nebudu zbavovat auta jenom kvuli takoveto veci, kdyz jinak jezdi pohodove, usporne a spolehlive.

EDIT: bracha uz na sve oktavce 1.9 delal GO cerpadla a to na ni najel poctivych 250t, takze nic neni vecne ani laska k jedny slecne. Jo jo a 2x nebo 3x mus zustala v ruce sajtrpaka :D .
Naposledy upravil(a) Marky dne 17 kvě 2009, 17:47, celkem upraveno 1 x.

Uživatelský avatar
Pepino_GH
Příspěvky: 913
Registrován: 09 bře 2009, 16:03
Bydliště: Praha

Re: Vstřikovací čerpadlo 2.0DTI 16V, 74Kw

Příspěvek od Pepino_GH » 17 kvě 2009, 12:44

Luboš X17DTL píše:Tak a teď mi teda, denny, řekni, co je na tom tak drahého na opravu. Ty díly do čerpadla, nebo si ty ku.vy tolik řeknou za práci? Pokud to teda víš. Nechci zde nikoho napadat, ale to je snad nejdražší oprava, co může být. Nepamatuju, že by se někdy toto dělo např. u traktorů, liazek atd. Přece to není žádná zázračná technologie, pořád je to jen čerpadlo s pístkama atd.
Kolika traktorama nebo Liazkama jsi jezdil? Já si tedy opravy čerpadel na těchto strojích, hlavně na Liazkách a Tatrách pamatuji, sice nebyly tak náročné, protože to byla jiná technologie, ale podle toho, jak byli čerpadláři vytížení, nešlo o nic výjimečného... :wink:
ASTRA H 1,7 CDTI CARAVAN
ASTRA G 1,2 16V HTB 5D, Supersport, Cross Country..
https://www.astra-g.cz/galerie/pepino-gh/

Uživatelský avatar
Luboš X17DTL
Příspěvky: 2216
Registrován: 03 črc 2007, 20:51
Bydliště: Slatina(NJ)

Re: Vstřikovací čerpadlo 2.0DTI 16V, 74Kw

Příspěvek od Luboš X17DTL » 17 kvě 2009, 20:42

Nechápu, co tím básník myslel :( :( :(
Opel Astra F Caravan X17DTL (už má novou majitelku)=>
Astra G Caravan 1,7 DTi (na to se už jen dívám)=>
něco malého černého patří ženě a já nemám nic:-(
https://www.astra-g.cz/forum/viewtopic.php?t=10583

Uživatelský avatar
Pepino_GH
Příspěvky: 913
Registrován: 09 bře 2009, 16:03
Bydliště: Praha

Re: Vstřikovací čerpadlo 2.0DTI 16V, 74Kw

Příspěvek od Pepino_GH » 17 kvě 2009, 21:09

Nic, jen reakce na to, že dřív se to nedělo :wink: , pokud si dobře pamatuju, tak před revolucí, kdy tu bylo nejvíc Liazek a třeba těch Tater, měla téměř každá firma s větší dopravou vlastní stolici na seřizování čerpadel. Nic víc, nic míň...
ASTRA H 1,7 CDTI CARAVAN
ASTRA G 1,2 16V HTB 5D, Supersport, Cross Country..
https://www.astra-g.cz/galerie/pepino-gh/

Uživatelský avatar
Pepino_GH
Příspěvky: 913
Registrován: 09 bře 2009, 16:03
Bydliště: Praha

Re: Vstřikovací čerpadlo 2.0DTI 16V, 74Kw

Příspěvek od Pepino_GH » 17 kvě 2009, 23:01

Vojkůvko, nic nikomu netlačím, nemám to zapotřebí. Jen jsem zde napsal svůj názor, že se čerpadla sr.ly vždy, některá míň, některá víc. To se snad smí... :wink:
ASTRA H 1,7 CDTI CARAVAN
ASTRA G 1,2 16V HTB 5D, Supersport, Cross Country..
https://www.astra-g.cz/galerie/pepino-gh/

Uživatelský avatar
Trdlo
Příspěvky: 6220
Registrován: 01 říj 2006, 08:49
Bydliště: Doma, s výhledem na Ještěd

Re: Vstřikovací čerpadlo 2.0DTI 16V, 74Kw

Příspěvek od Trdlo » 18 kvě 2009, 09:15

Vojkuvka: Teď nechápu, proč jsi na Pepína takhle vystartoval. De facto potvrzuje tvou a Markyho komunikaci, že prostě čerpadla odcházeli, odchází a odcházet budou. A je jedno jestli to je na astře, mercedesu nebo Tatře. A taky kdyby jsi pozorně četl, tak dříve byla jiná technologie v čerpadlech než je nyní. Jen poukázal, jak to fungovalo dřív....

Pepíno: jedna líza mí stojí doma, vm přesně o čem mluvíš... čerpadlo jí umřelo před měsícem, hned poté co se dalo nové turbo...
END

Odpovědět