OpCom a Live Data

Odpovědět
csala
Příspěvky: 292
Registrován: 25 kvě 2010, 09:54
Bydliště: Snina

Re: OpCom a Live Data

Příspěvek od csala » 06 pro 2012, 14:35

To VectraB:
In attached graph you may see dependency Boost Pressure Command from Accelerator Position Sensor Signal. But this is X20DTL engine.
V priloženom grafe je vidieť závislosť požiadavky tlaku turba od polohy pedálu plynu. Ale to je motor X20DTL.
Correct Boost Presure Command.png
Omega 2.2DTI Y22DTH
Fabia 1.4MPi
Diag. Op Com (EN v. 1.44)

Reklama
 

csala
Příspěvky: 292
Registrován: 25 kvě 2010, 09:54
Bydliště: Snina

Re: OpCom a Live Data

Příspěvek od csala » 06 pro 2012, 14:59

Motor 1.7DTL
1.7DTL Boost pressure commandOK.png
Omega 2.2DTI Y22DTH
Fabia 1.4MPi
Diag. Op Com (EN v. 1.44)

csala
Příspěvky: 292
Registrován: 25 kvě 2010, 09:54
Bydliště: Snina

Re: OpCom a Live Data

Příspěvek od csala » 06 pro 2012, 15:23

Motor Y22DTR.
Y22DTR Boost pressure commandOK.png
Omega 2.2DTI Y22DTH
Fabia 1.4MPi
Diag. Op Com (EN v. 1.44)

VectraB
Příspěvky: 6
Registrován: 05 pro 2012, 09:30

Re: OpCom a Live Data

Příspěvek od VectraB » 06 pro 2012, 20:33

But if we look only at the boost pressure signal, is it correct? Because I didn't noticed any problems with turbo boost, it starts to boost at about 1800rpm and I think if I'll change my MAF to the new one, my car would run as it should with 74kW :roll:

csala
Příspěvky: 292
Registrován: 25 kvě 2010, 09:54
Bydliště: Snina

Re: OpCom a Live Data

Příspěvek od csala » 07 pro 2012, 07:42

For test of turbo boost regulation you try full throttle on third or fourth speed gear from 1500 RPM to 4000 RPM. Send Live data and we will check it :wink:
Pre skúšku regulácie tlaku turba vyskúšaj plný plyn na tretí alebo štvrtý prevodový stupeň od 1500 do 4000 otáčok. Pošli Live data a my to skontrolujeme.
Omega 2.2DTI Y22DTH
Fabia 1.4MPi
Diag. Op Com (EN v. 1.44)

VectraB
Příspěvky: 6
Registrován: 05 pro 2012, 09:30

Re: OpCom a Live Data

Příspěvek od VectraB » 07 pro 2012, 08:35

Ok, I'll try to do this in the nearest future 8) Now it is heavily snowing, so it's a bit dangerous to do those tests on the roads :o

csala
Příspěvky: 292
Registrován: 25 kvě 2010, 09:54
Bydliště: Snina

Re: OpCom a Live Data

Příspěvek od csala » 07 pro 2012, 12:14

Where are you from?
Omega 2.2DTI Y22DTH
Fabia 1.4MPi
Diag. Op Com (EN v. 1.44)

VectraB
Příspěvky: 6
Registrován: 05 pro 2012, 09:30

Re: OpCom a Live Data

Příspěvek od VectraB » 07 pro 2012, 12:39

Lithuania

csala
Příspěvky: 292
Registrován: 25 kvě 2010, 09:54
Bydliště: Snina

Re: OpCom a Live Data

Příspěvek od csala » 07 pro 2012, 13:04

OK.
For MAF sensor signal increase you may try MAF Booster.
http://www.oocities.org/tech4tdi/pages/maf_booster.html
I use it in my Omega.
Omega 2.2DTI Y22DTH
Fabia 1.4MPi
Diag. Op Com (EN v. 1.44)

VectraB
Příspěvky: 6
Registrován: 05 pro 2012, 09:30

Re: OpCom a Live Data

Příspěvek od VectraB » 07 pro 2012, 13:26

MAF booster is already on my table :mrgreen: But the weather is too bad to mount it in the car :roll:

Vectra11
Příspěvky: 286
Registrován: 21 bře 2013, 20:43
Bydliště: Ostrava

Re: OpCom a Live Data

Příspěvek od Vectra11 » 21 bře 2013, 21:05

Zdravím pánové,dnes jsem zkoušel poprvé OpCom. Občas se mi objeví chyba "chybí signál sondy 2" a s tím související špatné složení směsi. Stalo se mi,že při akceleraci motor jako by vynechal na sekundu,chvilkové cuknutí,potom již ok. Vedení lambdy a konektor jsou v pořádku,no až do ecu jsem to neproměřoval. Byl by někdo té dobroty a mrknul na data co jsem posbíral? Asi není normální aby lambda 2 měla téměř neustále stejnou hodnotu,ne?
Přílohy
Livedata_2001_Vectra-B_Engine_Z 18 XE.rar
(11.03 KiB) Staženo 121 x

Uživatelský avatar
Marťasek
Příspěvky: 3442
Registrován: 18 zář 2011, 08:30
Bydliště: Prostějov (TIR)
Kontaktovat uživatele:

Re: OpCom a Live Data

Příspěvek od Marťasek » 22 bře 2013, 04:49

Kdyby ten opcom neukládal do souboru s názvem motoru dostal bys po kulách, že jsi ho neuvedl :mrgreen: jinak co jsem zatím vypozoroval na svém autě (RomanK mě jistě opraví) lambda 1 je ta "hlavní" na ní záleží jaká ta směs bude a ta druhá lambda slouží jen jako "kontrola" funkce katalyzátoru. Pokud je v pdr. ta druhá, nevím, ale tyhle problémy by ti to dělat rozhodně nemělo. Spíš si myslím, že máš odepsanou i tu první a to je velký problém, nebo je KO váha vzduchu. Pak by ti to dělalo výše zmíněné problémy.


Jinak hodnoty na lambda sondě by se měli průběžně měnit, ale i lambda kde se hodnoty mění nemusí být v pořádku to ukáží až livedata...


http://www.auto-pilot.cz/opel/astra-g-k ... 21931.html
Marťaskova Šmoulinka Z18XE - https://www.astra-g.cz/forum/viewtopic.php?f=24&t=21991&p=372504#p372504

Vectra11
Příspěvky: 286
Registrován: 21 bře 2013, 20:43
Bydliště: Ostrava

Re: OpCom a Live Data

Příspěvek od Vectra11 » 22 bře 2013, 08:47

Já věděl,že to tam je :D Jo,lambdy vím,která je která. Jen nevím jaké mají mít hodnoty. Přece jen je jiné složení plynů před a za katalyzátorem a ten OpCom,china je china.....
No problémy,jezdím denně (byť jen po městě) a to "chvilkové vynechání" se stane max. jednou za týden spíš méně. Kdyby to aspoň dělalo pořád,ale hledej problém,který zrovna není :) Jinak auto jede v pohodě,spotřeba stále stejná,takže to zatím není tak strašné. Jinak jediné co jsem opomněl,je že jezdím na LPG :oops:
Ale je fakt,že mám někde problém v elektrice. Kromě toho,že baterka má jen 12V-kupodivu každé ráno nastartuju,tak při zapnutí směrovek je znát velký pokles v síti. Poblikává zároveň podsvětlení palubovky,kolísá větrák. No dělám jen venku,takže v tomhle počasí kabely a ukostření neprolezu....

Alzafir
Příspěvky: 2908
Registrován: 26 dub 2010, 15:39
Bydliště: Ostrava

Re: OpCom a Live Data

Příspěvek od Alzafir » 22 bře 2013, 10:25

Vectro, mám problém s tím formátem dat, ale jasné je, že ti fest kolísá napětí v síti.
Na zbytek můžem kouknout, vidím severní morava....a zabádat. A číňana neshazuj, taky ho používám :mrgreen: a na tohle stačí 8)
Zafira 2,2DTi Elegance 2005, Y22DTR, Diag. OP COM (EN v.1.45), EGR emulátor

Vectra11
Příspěvky: 286
Registrován: 21 bře 2013, 20:43
Bydliště: Ostrava

Re: OpCom a Live Data

Příspěvek od Vectra11 » 22 bře 2013, 15:07

No je fakt,že se to občas zhoupne o pár desetinek,to jsem si všiml. Novou baterku pořídím tak jako tak a hned jak se oteplí projdu kostření.
Jinak jsem byl dneska shodou okolností na STK a emise v pohodě,byť to podle mě lehce fixlujou... Posledních pár let jezdím pořád na stejné místo a kdysi jsem posílal jen doklady :D ,ale měl jsem za to,že při emisích by se měl napíchnout i na motor-teplota,otáčky....to u nás pokládají za zbytečné asi;)
Mimochodem jaký chceš formát?

Odpovědět