Nestartuje 2.0 DTI
-
- Příspěvky: 671
- Registrován: 27 srp 2009, 20:36
- Bydliště: Valašske Meziřiči-Wallachian Kingdom
Re: Nestartuje 2.0 DTI
Takže dnes mi volali,čerpadlo na stolici a vše v naprostem pořadku,tudiž to neni ani čerpadlem ,tohle už snad byla posledni možnost ,napada ještě někoho něco?Denny co Ty na to?Je udělano v podstatě vše,kde by mohla byt ještě chyba?System se nezavzdušnuje,jak jsem popsal vyše,vše vymněněno a odzkoušeno,vše na mrtvem bodě,uvidim s čim ještě přijdou,každopadně začinam byt dost zoufaly
- Reklama
- denny
- Příspěvky: 3292
- Registrován: 06 pro 2008, 15:20
- Bydliště: Brozany u Kuňky,Pardubice
- Kontaktovat uživatele:
Re: Nestartuje 2.0 DTI
No už mě toho moc nenapadá.Jen jednou jsem ještě musel vyměnit celou nádobku palivového filtru,asi byla malinko porezní.
-
- Příspěvky: 671
- Registrován: 27 srp 2009, 20:36
- Bydliště: Valašske Meziřiči-Wallachian Kingdom
Re: Nestartuje 2.0 DTI
Diky moc Denny za tvou ochotu ,uvidim z čim ještě přijdou :?Zajimalo by mně na co přišli Adovi,dlouho se neozval
Re: Nestartuje 2.0 DTI
Sorry te som sa dlho neozval ale pokazil sa mi aj notebook ... zajtra budem vediet viac mam to uz u 3 tieho servisaka... naposledy co mi robili v agat diesel diagnostiku celeho palivoveho systemu, tak ze vsetko ok, zhavice ok, prepady ok, rele zhavenia ok, tlaky ok, trysky ok ...ale nestartuje. povedali ze bud je to riadiaca jednotka alebo cerpadlo... nakolko som tam nechal 200EUR ! a po odchode z ich parkoviska auto netahalo a hucalo jak svina otvorim kapotu a nechali vytiahnutu hadicu sania ... tak som si ju tam pripevnil...potom pozeram detailnejsie a plastova rura za vahou vzduchu bola len tak nasadena chybala sk paska ...!!! a cely motor zasvineny od nafty ... tak ma nasrali ze som tam radsej uz nesiel lebo neviem co by som im tam spravil. A preto si tam nepojdem dat skontrolovat cerpadlo lebo by som sa nedoplatil.... Motor som bol dat umyt od nafty nech sa nerozozeru hadicky a 3 servisak mi dnes nahodil rucnu pumpicku so spatnym ventilom a opravil nadobku na filter nafty nakolko znej kvapkala nafta (od spodu) ... tak rano to ide este vyskusat ze co, da mi tam na test nove cidlo teploty vody lebo to vyzera ze mi zhavi len ked je 0 a menej ... vyjadril sa tak ze ked to nepomoze tak vymeni dajake uz aj tu spominane kruzky na vstrekoch.. takze napisem hned ako sa nieco zmeni....
Opel Astra 2.0Di Kombi, 60kW, X20DTL, r.v.1999, 388.000km,
-
- Příspěvky: 671
- Registrován: 27 srp 2009, 20:36
- Bydliště: Valašske Meziřiči-Wallachian Kingdom
Re: Nestartuje 2.0 DTI
Jsem rad že ses ozval Ado,A jsem zvědavy jestli pomuže třeba to teplotni čidlo,možna by to mohlo mit něco do sebe,uvidime,sem zvědavy,pak určo pisni a diky Problem se řeši lip když na něm děla vic lidi na jednou ,to mně věr
- denny
- Příspěvky: 3292
- Registrován: 06 pro 2008, 15:20
- Bydliště: Brozany u Kuňky,Pardubice
- Kontaktovat uživatele:
Re: Nestartuje 2.0 DTI
vojkuvka-u tebe čidlo teploty asi ne,protože píšeš že chytne a pak zdechne a pak nejde dlouho natočit.
Re: Nestartuje 2.0 DTI
no dnes rano to zevraj naskocilo aj vecer ked som siel po auto naskocilo asi na 3-4 otocenie startera ale naskoci, takze zmena od kedy to neslo bola pretesnenie slziacej nafty z nadobky filtra nafty, vlozenie spatneho ventilu, vlozenie gumennej pumpy na nacucnutie nafty keby sadla (zatial som to nemusel pouzit + k tomu pribudlo asi 40 cm predlzenie palivovej hadicky), nove cidlo na chladiacu kvapalinu (otestujem zajtra ci bude zhavit pod 5 stup.) a nanovo ukostrili minus pol baterie s blokom motora (bola strata napatia pri zhaveni a asi aj pri startovani, zrejme niekde zoxidovany stary spoj alebo kabel z baterie - takze ho nehladal a ukostril nanovo). To je vsetko co je tam nove, otestujem cez vikend ako to bude startovat a napisem, ze ak by to este robilo problemy pri tak potom vymeni tie okruzky na vstrekoch...
Vojkuvko: kedze tebe to chyti a potom zdochne to je ako by si mal tiez problem s naftou asi ti niekde pada - aj mne sa to tak zoparkrat stalo...
Vojkuvko: kedze tebe to chyti a potom zdochne to je ako by si mal tiez problem s naftou asi ti niekde pada - aj mne sa to tak zoparkrat stalo...
Opel Astra 2.0Di Kombi, 60kW, X20DTL, r.v.1999, 388.000km,
-
- Příspěvky: 671
- Registrován: 27 srp 2009, 20:36
- Bydliště: Valašske Meziřiči-Wallachian Kingdom
Re: Nestartuje 2.0 DTI
Tak to vypada že v ponděli si auto ze servisu stahnu a dam ho bud do autorizaku,nebo ho po domluvě z Dennym dovezu k němu do 200.km vzdalenych Brožan,musim si to vše ještě pořadně rozmyslet,už jsem dokonce zase začal přemyšlet o prodeji,což je špatne
Re: Nestartuje 2.0 DTI
no ja som to dnes rano skusil nastartovat, pri toceni sa snazilo chytat ako by mal malo nafty, tak som skusil pozriet tu pumpicku na naftu a bola makka takze som napumpoval, pred nou je taky polopriesvitny spatny ventil cez ktory bolo vidiet ze tam idu bubliny takze je jasne ze mi niekde padala nafta, takze po napumpickovani som skusil natocit a chytilo to hned na brnk, akurat hned som dal plyn tak na 2000 ot. a trochu to kolisalo kym sa ukludnil, asi tam bolo trochu vzduchu... ale funguje to.Tu pumpu mam na hadici ktora smeruje do nadobky s filtrom paliva. Akurat mi nie je jasne kde ta nafta pada...lebo pod autom nevidno vytecenu naftu...ale ta pumicka tomu pomaha..
Opel Astra 2.0Di Kombi, 60kW, X20DTL, r.v.1999, 388.000km,
Re: Nestartuje 2.0 DTI
Vojkuvko skus si este nechat skontrolovat plavak v nadrzi... ci ten nerobi problem..
Opel Astra 2.0Di Kombi, 60kW, X20DTL, r.v.1999, 388.000km,
-
- Příspěvky: 671
- Registrován: 27 srp 2009, 20:36
- Bydliště: Valašske Meziřiči-Wallachian Kingdom
Re: Nestartuje 2.0 DTI
A co s Tim ma společneho plovak?Je fakt že když jsem měl plnou,tak to startovalo normalně,ale že by a to měl vliv plovak?to jsem nikdy neslyšel,dik za tip
Re: Nestartuje 2.0 DTI
Netusim ako presne funguje ten plavak, len mi ho kontrolovali a hovoril ize je ok, nikdy som ho nevidel ako to vyzera, premyslam aj ja ako je mozne ze pada nafta, lebo von nevitecie to by som si vsimol mlaku od nafty... tak mi to pripada ako by bol niekde v nadrzi podtlak ze ked dojazdim tak naftu vcucne naspat do nadrze , a tam by mohol mat nejaky vplyv plavak, pripadne vicko nadrze..
Opel Astra 2.0Di Kombi, 60kW, X20DTL, r.v.1999, 388.000km,
-
- Příspěvky: 671
- Registrován: 27 srp 2009, 20:36
- Bydliště: Valašske Meziřiči-Wallachian Kingdom
Re: Nestartuje 2.0 DTI
Takže to na 99.procent to vypada na softverovou chybu,ale na 99.proc.jsem už psal že je to čerpadlo a O kroužky,a nakonec nebylo,pry špatně nastavena řidici jednotka,nebo něco takoveho,uvidi se rano jestli naskoči nebo ne,sem na to už sam zvědavy ,už to trva dlouho,zitra ještě doupřesnim zavadu,pokud bude vše ok ,i tak,projde se pul auta a pak se zjisti tohle?nějak mně to hlava nebere
-
- Příspěvky: 671
- Registrován: 27 srp 2009, 20:36
- Bydliště: Valašske Meziřiči-Wallachian Kingdom
Re: Nestartuje 2.0 DTI
glemo piše v jinem tematu:
Takže problém s čerpedlom vyriešený. Auto bolo odtiahnuté do servisu vo Frýdku hneď vedľa Tesca(nie Ostrava ako som písal predtým).Diagnostika hlásila chybu čerpadla takže som nič neriešil,neskúšal a auto v domienke, že je naozaj zlé čerpadlo zal do opravovne kde robili repas.Po čase sa mi ozvali s výsledkom.Čerpadlo bolo OK a bola zaoxidovaný konektor elektroniky vedúci k čerpadlu.Takže ma to stálo ďalších 2100CZ.Blbca (a že ing....) ma nenapadlo poznačiť si či čerpadlo vyberali alebo nie.Čo si o tom myslíte.Je možné že to bolo v tom konektore alebo mali predsa len chybu v čerpadle a chceli zo mňa aspoň čo to dostať????Auto ale jazdí perfektne a ak mu to vydrží peňazí nebudem ľutovať.Zdarec
Me auto je ve stejnem Bosch servise jako byl glemo,Dnes mi bylo zděleno uplně to same jako jemu ,začinam si o tom myslet sve v mem připadě nehlasila diagnostika chybu čerpadla,a auto bylo pojizdne a po repase 7.měsicu,ale zaraži mně že udělali vše viz me přispevky vyše a až potom přišli na tohle: porušeny kabel elektroniky vedouci k čerpadlu,tak mi přijde že něco dělaj špatně a tuhle větu použivaji pravidelně jako odpověd zakaznikovi,takže nastava stejna otazka jako u glema v přispěvku,zvyrazněna červeně zitra si pro něj jedu,boužel nechcou 2100 ale 4000,kč,co vy na to?
Takže problém s čerpedlom vyriešený. Auto bolo odtiahnuté do servisu vo Frýdku hneď vedľa Tesca(nie Ostrava ako som písal predtým).Diagnostika hlásila chybu čerpadla takže som nič neriešil,neskúšal a auto v domienke, že je naozaj zlé čerpadlo zal do opravovne kde robili repas.Po čase sa mi ozvali s výsledkom.Čerpadlo bolo OK a bola zaoxidovaný konektor elektroniky vedúci k čerpadlu.Takže ma to stálo ďalších 2100CZ.Blbca (a že ing....) ma nenapadlo poznačiť si či čerpadlo vyberali alebo nie.Čo si o tom myslíte.Je možné že to bolo v tom konektore alebo mali predsa len chybu v čerpadle a chceli zo mňa aspoň čo to dostať????Auto ale jazdí perfektne a ak mu to vydrží peňazí nebudem ľutovať.Zdarec
Me auto je ve stejnem Bosch servise jako byl glemo,Dnes mi bylo zděleno uplně to same jako jemu ,začinam si o tom myslet sve v mem připadě nehlasila diagnostika chybu čerpadla,a auto bylo pojizdne a po repase 7.měsicu,ale zaraži mně že udělali vše viz me přispevky vyše a až potom přišli na tohle: porušeny kabel elektroniky vedouci k čerpadlu,tak mi přijde že něco dělaj špatně a tuhle větu použivaji pravidelně jako odpověd zakaznikovi,takže nastava stejna otazka jako u glema v přispěvku,zvyrazněna červeně zitra si pro něj jedu,boužel nechcou 2100 ale 4000,kč,co vy na to?
Re: Nestartuje 2.0 DTI
to je hnus,velebnosti
zafira Y20DTH 2001 PP od davida +tempomat za 300,- :-)))
agila 1,2 2004 drahé polovice(pasé,teď ochcávka :D)
op-com 1.39 EN
agila 1,2 2004 drahé polovice(pasé,teď ochcávka :D)
op-com 1.39 EN