To
Denny, nevím přesně jak se to testuje, ale jestli jsem to pochopil, pak je to výpis z jednotky, jestli to za poslední dobu ( někdy i hodně dlouhou, když se to nepromaže) nevyhodilo nějakou chybu ve všech snímačích a akčních členech, co jednotka ovládá a podílejí se na emisích, spalovacím procesu.
Takže u nafťáku to máme váhu, turbo-tlak a regulace, klapky, čerpadlo, EGR.
Když to vezmu na mojí Zafiře, tak EGR dostane impulsy, něco udělá a jednotce vrací zase impusly, informace o svém stavu. A přesně tohle dělá i ta krabička, já i jednotce vracím to, co chce vidět od EGRu.
Takže si myslím, že to není jak zjistit, jestli tam EGR je nebo ne.
U pnematických EGRů je to jednodušší, tam se to zjistí jen díky váze vzduchu, jestli funguje.
Co emulátor ovlivní, to už jsem psal, to je jasné, kouřivost tím lepším způsobem.
No a předpokládám, že přečtení těch kódů je totéž jako připojení a vyčtení opcomem.
Jestli je předpoklad správný, pak jsem v klidu, čas od času to napíchnu, od té doby, co jsem napojil emulátor se objevovala stále stejná chyba, žhavení, to bylo propaženým tranzistorem v jednotce žhavení, opraveno, kontrolka nesvítí, hlášení chyb od té doby čisté. A navíc chyba žhavení nemá souvislost s emulátorem
Známku zelenou už nemám
.Doufám, že to vědí i ochránci a pomahači
Jak jsem psal, info o readynesscode mám jen mlhavé, když Denny napíše něco víc, bude dobře