Čerpadlo VP44
Re: Čerpadlo VP44
Zdravim. Vie mi niekto pomoct ze co moze byt problem?
Auto tazko startovalo a mechanik povedal ze cerpadlo je v koncoch. Po case to uplne klaklo a auto uz neslo nastartovat.Po vymene cerpadla a potrebnych veci s tym spojenymi auto tak isto nestartuje.
Diagnostika vyhodila tieto chyby:
P0400 exhaust gas recirculation
P1335 crankshaft synchro pulse for pump control module
P1635 sensor voltage supply 2
O EGR viem, to nieje problem ale tie dve chyby co znamenaju? Uz som prehladal skoro vsetko a nikde nic.
P1335 som nasiel ale vsade pisu tej chybe iny popis.
Jedná sa o Astra G 1,7DTL 50kw r.v:1998
Auto tazko startovalo a mechanik povedal ze cerpadlo je v koncoch. Po case to uplne klaklo a auto uz neslo nastartovat.Po vymene cerpadla a potrebnych veci s tym spojenymi auto tak isto nestartuje.
Diagnostika vyhodila tieto chyby:
P0400 exhaust gas recirculation
P1335 crankshaft synchro pulse for pump control module
P1635 sensor voltage supply 2
O EGR viem, to nieje problem ale tie dve chyby co znamenaju? Uz som prehladal skoro vsetko a nikde nic.
P1335 som nasiel ale vsade pisu tej chybe iny popis.
Jedná sa o Astra G 1,7DTL 50kw r.v:1998
- Reklama
- denny
- Příspěvky: 3292
- Registrován: 06 pro 2008, 15:20
- Bydliště: Brozany u Kuňky,Pardubice
- Kontaktovat uživatele:
Re: Čerpadlo VP44
P1335 Obvod snímače polohy klikového hřídele 1, mimo rozsah/činnost
vypadá to na vadný snímač ot klikovky.
P1635 Vysvětlení Chybového kódu:
Vyměňte elektronickou řídicí jednotku
vypadá to na vadný snímač ot klikovky.
P1635 Vysvětlení Chybového kódu:
Vyměňte elektronickou řídicí jednotku
Re: Čerpadlo VP44
Takze podla vas to moze byt RJ alebo snimac polohy?
Vymenit radsej Rj alebo snimac?
Vymenit radsej Rj alebo snimac?
Re: Čerpadlo VP44
Dnes om rozobral riadiacu jednotku motora ci niesu prepalene kontakty alebo nieco a jedine co mi udrelo do oci boli tieto dve kontakty spojene.
Moze toto sposobovať chybu?
Moze toto sposobovať chybu?
- denny
- Příspěvky: 3292
- Registrován: 06 pro 2008, 15:20
- Bydliště: Brozany u Kuňky,Pardubice
- Kontaktovat uživatele:
Re: Čerpadlo VP44
No,já bych začaltím snímačem ot klikovky a ne hned rozmontit jednotku.
-
- Příspěvky: 3559
- Registrován: 01 srp 2009, 13:55
- Bydliště: červenomodrá TOTALITA. PO Vychod.
Re: Čerpadlo VP44
Sedliacky rozum da že najsamprv tym lacnejšim a jednoduchšim, alebo ako nas to život uči...?karcsixyz píše:Takze podla vas to moze byt RJ alebo snimac polohy?
Vymenit radsej Rj alebo snimac?
ZA-22dtr mt6-f40 Silver Elegance m03 (aktuálne 393tkm) No-Kat No-EGR.Alzaf 285tkm,bolo AstraF-1,6 8V combi. Pokiaľ nie som tu tak, som určite niekde inde.. ešte sa nestalo, že by som nebol absolútne nikde.. Alfamobil +421 948 833 957 alebo Pevný 0905 833 957
Re: Čerpadlo VP44
Prosím o radu
Žirafa Y20DTH mi náhle neštartuje. Počas štartu sa po pár sekundách rozsvieti kontrolka - servisný kľúč.
Diagnostika - chyba P1631.
Po odpojení vysokotlakých trubiek ku vstrekom pri štartovaní tečie (nestrieka) z vysokotlakých vývodov čerpadla takmer čierna nafta od oleja. Takže je jasné, že vymeníme tesnenia pod traverzami trysiek.
Ale čo mi nie je jasné - čo vlastne čerpadlu je. Skúšali mi výstupné vodiče klasickou ihlovou autosúšačkou so žiarovkou. Počas štartu neblikala ani na jednom kábliku ku vysokotlakému ventilu. To vyzerá na odídený koncový tranzistor. Ale prečo z čerpadla ide nafta, ak by tranzistor nespínal cievku vysokotlak. ventilu??? Má ísť pri točení nafta z čerpadla stále, len sa mení jej tlak?
Žiaľ nemám ako otestovať, či čerpadlo dokáže pretlačiť naftu cez trysky, s tou traverzou to nejde mimo motora zapojiť.
Ďakujem za rady.
Žirafa Y20DTH mi náhle neštartuje. Počas štartu sa po pár sekundách rozsvieti kontrolka - servisný kľúč.
Diagnostika - chyba P1631.
Po odpojení vysokotlakých trubiek ku vstrekom pri štartovaní tečie (nestrieka) z vysokotlakých vývodov čerpadla takmer čierna nafta od oleja. Takže je jasné, že vymeníme tesnenia pod traverzami trysiek.
Ale čo mi nie je jasné - čo vlastne čerpadlu je. Skúšali mi výstupné vodiče klasickou ihlovou autosúšačkou so žiarovkou. Počas štartu neblikala ani na jednom kábliku ku vysokotlakému ventilu. To vyzerá na odídený koncový tranzistor. Ale prečo z čerpadla ide nafta, ak by tranzistor nespínal cievku vysokotlak. ventilu??? Má ísť pri točení nafta z čerpadla stále, len sa mení jej tlak?
Žiaľ nemám ako otestovať, či čerpadlo dokáže pretlačiť naftu cez trysky, s tou traverzou to nejde mimo motora zapojiť.
Ďakujem za rady.
Zafira A 1,8 92kW Z18XE
Re: Čerpadlo VP44
Zdravím.
Takže snimač otacok klukovky je vymeneny za novy a nic.
Viete mi este poradit co mohlo odist? Ked uz skoro vsetko bolo vymenene.
Chybove kody po vymene cidla ot. klukovky: P1335 a P1635
Takže snimač otacok klukovky je vymeneny za novy a nic.
Viete mi este poradit co mohlo odist? Ked uz skoro vsetko bolo vymenene.
Chybove kody po vymene cidla ot. klukovky: P1335 a P1635
-
- Příspěvky: 3559
- Registrován: 01 srp 2009, 13:55
- Bydliště: červenomodrá TOTALITA. PO Vychod.
Re: Čerpadlo VP44
Môže pánove unikať z čerpadla nafta cez tesnenie po hriadeli do motorového priestoru a zmiešať sa s olejom? Dnes kontrola uniku oleja alebo mix nafty a oleja z miesta spojenia vstrekovacieho čerpadla z blokom motora, pripadalo mi to ako naftoolej riedšej konzistencie a nie veľmi špinavé. Ked som prekladal minuli rok čerpadlo tak som tam dával origo O-kružok za nemalý peniaz. Taktiež sa mi zda že mi pribudlo trochu oleja cca 0.5 až 0.6dcl ktorý je taky riedší a malo mazľavý ako keby mal 20tkm najazdeno ale v skutočnosti ma len 6tkm. Najviac ma štve že motor si poklepuje ako kosačka!
ZA-22dtr mt6-f40 Silver Elegance m03 (aktuálne 393tkm) No-Kat No-EGR.Alzaf 285tkm,bolo AstraF-1,6 8V combi. Pokiaľ nie som tu tak, som určite niekde inde.. ešte sa nestalo, že by som nebol absolútne nikde.. Alfamobil +421 948 833 957 alebo Pevný 0905 833 957
Re: Čerpadlo VP44
kamaratovi skapalo cerpadlo, tak mu chcem pomoct...
pozeram ze viaceri pisali ze vymenili tranzistor a namontovali IRLR2905
ako pozeram katalogove listy, tento typ nie je uplne spravny, resp vyraba sa vo viacerych verziach (rozny vnutorny odpor)
lebo vyrobca International Rectifier vyraba tento mosfet aj vo verzi pre automobilovy priemysel... tento ma oznacenie AUIRLR2905Z co podla parametrov je uplne ine cafe...
vsetky vykonove parametre su o cca 50% lepsie
obejdnat sa da napr tu: http://sk.farnell.com/international-rec ... dp/1865625
mate s tym niekto skusenost?
pozeram ze viaceri pisali ze vymenili tranzistor a namontovali IRLR2905
ako pozeram katalogove listy, tento typ nie je uplne spravny, resp vyraba sa vo viacerych verziach (rozny vnutorny odpor)
lebo vyrobca International Rectifier vyraba tento mosfet aj vo verzi pre automobilovy priemysel... tento ma oznacenie AUIRLR2905Z co podla parametrov je uplne ine cafe...
vsetky vykonove parametre su o cca 50% lepsie
obejdnat sa da napr tu: http://sk.farnell.com/international-rec ... dp/1865625
mate s tym niekto skusenost?
Astra G Caravan 2.0DI 60kW X20DTL r.v.98 (ABS, man. klima, el. okna, tempomat) foto
-
- Příspěvky: 1
- Registrován: 03 čer 2015, 06:53
Re: Čerpadlo VP44
Přátelé a kamarádi, prosím poraďte my. nechal jsem repasovat čerpadlo a mám problém se startováním, motor nastartuju pouze stříknutím spreje do sání, pak auto jede bez problému. po vypnutí motoru po pár hodinách už zase ne nasrartuji. prý padá nafta, všechny spoje byli několikrát rozebrány a utěsněny tak vzduch by to někde přisávat nemělo. jedná se o astru 2.0 di. děkuju za každou radu
Re: Čerpadlo VP44
rano kedy budes mat studeny motor, odpoj snimac teploty pri termostate a skus nastartovat
auto bude zhavit a budu svietit chyba motora a hladenia
ak nastartujes bez problemov, nafta nepada ale mas zle nastavene cerpadlo
auto bude zhavit a budu svietit chyba motora a hladenia
ak nastartujes bez problemov, nafta nepada ale mas zle nastavene cerpadlo
Astra G Caravan 2.0DI 60kW X20DTL r.v.98 (ABS, man. klima, el. okna, tempomat) foto
Re: Čerpadlo VP44
Auto jede prý bez problémů, to nebude špatně nastaveným rozvodem. V čerpadle samotném není už co nastavovat.
Někde to chytá vzduch. Může to být i trubkou ke vstřiku, stává se i že tříska vstřiku netěsní na vývodu pro přepadovou hadičku. Ale těch špeků je dost dalších. A třeba i špatně utěsněné víko čerpadla. Těch možností je moc.
Někde to chytá vzduch. Může to být i trubkou ke vstřiku, stává se i že tříska vstřiku netěsní na vývodu pro přepadovou hadičku. Ale těch špeků je dost dalších. A třeba i špatně utěsněné víko čerpadla. Těch možností je moc.
Zafira 2,2DTi Elegance 2005, Y22DTR, Diag. OP COM (EN v.1.45), EGR emulátor
Re: Čerpadlo VP44
Zdarec, mám problém se Zafirou 2.0 DTI motor Y20DTH. Stalo se tohle: auto jelo zničeho zdechlo, svítila rezerva, takže první úvaha byla dosla nafta a je to zavzdušněno. Takže vše bylo odvzdušněno správně! Auto točí ale nemá jedinou snahu chytit ani s pomocí Start Spreje. Diagnostika píše chybový kod 06060D 60060D ted jsi nejsem jistý který. při startování jsem povolil trublu 1. vstřiku a kolega točil motorem, nafta dle mého názoru pravidelně "stříkala" ale prsten jsem konec trubky ucpal a nafta neměla žádný tlak. Takže asi tak.
K čemu se chci dostat: Je možné, že by odešel pouze tranzistor, nebo nějaká jiná součástka která by šla vyměnit tak aby auto jezdilo?
Repas čerpadla se mi nevyplatí vzhledem ke stáří auta a jeho hodnoty.
K čemu se chci dostat: Je možné, že by odešel pouze tranzistor, nebo nějaká jiná součástka která by šla vyměnit tak aby auto jezdilo?
Repas čerpadla se mi nevyplatí vzhledem ke stáří auta a jeho hodnoty.
- denny
- Příspěvky: 3292
- Registrován: 06 pro 2008, 15:20
- Bydliště: Brozany u Kuňky,Pardubice
- Kontaktovat uživatele:
Re: Čerpadlo VP44
Mám obavu,že je procesor zcela kaput.