Nestartuje 2.0 DTI
-
- Příspěvky: 671
- Registrován: 27 srp 2009, 20:36
- Bydliště: Valašske Meziřiči-Wallachian Kingdom
Re: Nestartuje 2.0 DTI
Takže panove,me auto je zahada hlavolamu,jak jsem psal je v Bosch servisu,od pondělka,dnes volali,okroužky mezi rampou a vstřikama vyměněny,přepadove hadičky vyměněny,holendry a podložky pro přivod a odvod z čerpadla vyměněny(zpětny ma v sobě kuličku),naftovy filtr vyměněn,kroužky na naftovem filtru na vstupu a vystupu vyměněny,ortel?Podle pana mechanika čerpadlo saje malo paliva,tudiž to na 99.procent vypada že čerpadlo pujde ven a na stolici ,ještě že je v zaruce a doufam že to udělaji ve sve režii,očemž nepochybuju,jinak by mně stopro jeblo,kdybych ho koupil třeba někde za 15000 kč. na aukru a bez zaruky a měl kupovat dalši ,dalši podrobnosti se dozvim zas v ponděli,tak uvidime,dam zas vědět jak to vypada ,takže Ado,muže to byt zřejmně i čerpadlem,vim asi jsem Tě moc nepotěšil,ale co nadělaš,VP44 je hold mr.ka co mně začina pěkně sr.t
- Reklama
Re: Nestartuje 2.0 DTI
No ja mam auto uz od stredy v Agat Diesel Pezinok, kde mi kontroluju cely palivovy system aj tlaky, trysky a vsetko co s tym suvisi, zatial to vyzera vsetko ok, robia posledny test, vyzera to ako v Chikago Hope z auta trcia kadejake hadicky tak ze urobili z kanistra nadrz s naftou a napojili priamo na cerpadlo.. aby vylucili ci je chyba niekde na ceste od nadrze... Ak to v pondelok nenaskoci... Tak hovoria ze su dve moznosti ... 1.Cerpadlo (musi ist von na diagnostiku a naspat namontovat a nastavit ...260,- EUR). A ked bude dobre aj cerpadlo tak uz len ze je to chyba 2. Riadiacej jednotky (mam skusit v opli nahrat novy SW, ak nepomoze novu riadiacu jednotku) ...
Opel Astra 2.0Di Kombi, 60kW, X20DTL, r.v.1999, 388.000km,
-
- Příspěvky: 671
- Registrován: 27 srp 2009, 20:36
- Bydliště: Valašske Meziřiči-Wallachian Kingdom
Re: Nestartuje 2.0 DTI
Tak to vypada že mame na chlup stejny problem,pan mechanik mi řikal,že nejhorši je na tom to čekani do druheho dne,jestli naskoči nebo ne,skouši krok po kroku,specialni nadrž na naftu a pruhledne hadičky aby zjistili jestli se zavzdušnuji,v mem připadě taky proběhlo,tak uvidime,v ponděli čerpadlo ven a na stolici,každopadně mam vyhodu v tom,že pokud to bude čerpadlem,mam naštěsti zaruku ,repas mam dělany někdy v dubnu
-
- Příspěvky: 671
- Registrován: 27 srp 2009, 20:36
- Bydliště: Valašske Meziřiči-Wallachian Kingdom
Re: Nestartuje 2.0 DTI
Jinak by mně celkem zajimal nazor Dennyho,jako odbornika na slovo vzateho,ale myslim že už jsme vyčrpali všehny možnosti,jak jsem psal,vic se dozvim zas v ponděli a dam samozřejmně vědět,teda pokud to někoho zajima
-
- Příspěvky: 671
- Registrován: 27 srp 2009, 20:36
- Bydliště: Valašske Meziřiči-Wallachian Kingdom
Re: Nestartuje 2.0 DTI
Ještě čtu něco o nahrani řidici jednotky,tak na to bych se asi vykašlal a v mem servisu to vyloučili,to by po tom co to naskoči nejelo normalně.ale jak chceš,soft by Ti měli bez papiru přehrat max do 1000koruny,zaleži na tobě,nazor Dennyho by se asi opravdu hodil,zřejmně mu zavolam
Re: Nestartuje 2.0 DTI
hej tiez si myslim ze tym softwerom by to nemalo byt... no uvidim co povedia v pondelok, a ked sati podari nieco zistit od Dennyho budem rad, kazda rada dobra...
Opel Astra 2.0Di Kombi, 60kW, X20DTL, r.v.1999, 388.000km,
-
- Příspěvky: 671
- Registrován: 27 srp 2009, 20:36
- Bydliště: Valašske Meziřiči-Wallachian Kingdom
Re: Nestartuje 2.0 DTI
Taky budu čekat na pondělni ortel,nebo nemam nahradni auto a chodit pěšky mně fakt nebavi
Re: Nestartuje 2.0 DTI
Ja mam tu vyhodu ze chodim teraz na korculiach do roboty(tak si vravim cim dlhsie bude astra v servise o tolko viac schudnem), najhorsie na tom je to 15% klesanie smerom do Modry..... cakam kedy sa tam jedneho krasneho dna natiahnem na cestu Ok, v pondelok sa ozvem za ako som dopadol..
Opel Astra 2.0Di Kombi, 60kW, X20DTL, r.v.1999, 388.000km,
- denny
- Příspěvky: 3292
- Registrován: 06 pro 2008, 15:20
- Bydliště: Brozany u Kuňky,Pardubice
- Kontaktovat uživatele:
Re: Nestartuje 2.0 DTI
Já si dovolím tipnout mechanickou chybu čerpadla.Už jsem to taky řešil,ale firma provádějící opravu na záruku /po cca7měsících/ nechala současně udělat rozbor nafty a bohužel záruka padla.Pan zákazník pod palbou důkazů nakonec přiznal nějaké přimíchání levně koupené nafty od kamaráda kamioňáka.Ale jak to bylo doopravdy se už nedozvíme.Já myslím,že palivo pančoval delší dobu.Čerpadlo mělo docela vydřené tělo.
Re: Nestartuje 2.0 DTI
denny píše:Já si dovolím tipnout mechanickou chybu čerpadla.Už jsem to taky řešil,ale firma provádějící opravu na záruku /po cca7měsících/ nechala současně udělat rozbor nafty a bohužel záruka padla.Pan zákazník pod palbou důkazů nakonec přiznal nějaké přimíchání levně koupené nafty od kamaráda kamioňáka.Ale jak to bylo doopravdy se už nedozvíme.Já myslím,že palivo pančoval delší dobu.Čerpadlo mělo docela vydřené tělo.
K tomuto si dovolím říci jen toto, přesně to patří těm nezodpovědným lidem, kteří jezdí na takové sračky jaké prodává ONO apod. Já se tomuto chci vyhnout a jezdím jen na naftu od AGIP, Benzina a Schell. Na žádné jiné benzince jsem za posledních 50 000km nebyl. Nejde totiž jen o vstřikovací čerpadlo ale současně taky o vstřiky a celý palivový systém. Když někdo natankuje sračky tak to začíná zanášením nádrže a v extrémním prípadě zanešení a ucpání přívodních trubek pak následuje rychlé zanešení palivového filtru kdy čerpadlo musí "cucat" jak zběsilý až se palivák scvrkne a praskne a pak jde bordel rovnou do čerpadla a to se samozřejmě poškodí... Dělám auta 15 let a takových jsem za poslední dobu viděl nespočet. Kazdej si myslí jak je nafta dneska i u AGIPU strašně čistá a kvalitní. Ano je, ale občas se dostane i z jejich nádrží bordel a vlítne do systému. Někdo mění palivovej filtr s každou 3tí výměnou oleje. Já to dělám s každou výměnou oleje a olej měním po 10 000km.
Moje Astra startuje po ujetí 150 000km na škrtnutí i v -20stupních a vůbec nekouří ani když jí naložím pod kotel. To je i obrázkem toho v jakém stavu jsou vstřiky a že krásně práší a dochází k dokonalému spalování.
Dobrá rada na konec. Proto, že dnešní nafta at je odkudkoli není tak kvalitní jak by měla být a její mazací schopnosti jsou menší než by měli být tak já dávám na každou plnou nádrž nafty 1 dcl oleje Castrol Magnatec 5W30. Je to olej kterej se vyznačuje nízkou kouřivostí při hoření a pomáhá s mazáním čerpadla a vstřikovacích trysek v systému. Hodně lidí namítá že ve výsledném součtu když si spočítám náklady na přidávání oleje do nafty, výměny oleje při každých 10 000km místo obvyklých 15 000 že mě to vyjde dost draho...
Ano není to nejlevnější ale když si spočítám kolik by mě stála oprava čerpadla, byl bych bez auta, což si nemůžu dovolit a všechny starosti a problémy a schánění s tím společné tak si radši připlatím a mám klid....
No není to pravda?
-
- Příspěvky: 671
- Registrován: 27 srp 2009, 20:36
- Bydliště: Valašske Meziřiči-Wallachian Kingdom
Re: Nestartuje 2.0 DTI
Tak to že mi padne zaruka kvuli naftě fakt strach nemam,mame vlastni čerpačku v podniku,tankujem s ni zhruba 120 aut,jak osobni tak nakladni,mezi ktere patři fungl nove Euro5,Octavky,Bavoraky,Ceedy,Renaulty,Mercedesy atd,naftu nam dodava furt stejny dodavatel,tudiž tohle vylučuji,uvidime,každopadně diky za poznatek Denny,navic přidavam do nafty aditivum,takže tady bych problem nehledal,z Onem mam vlastni skušenost z Tahače,auto nema vykon,žere jak kr.va,a samozapal?noproblemo,takže tady opravdu nebrat,co ušetřite zaplatite dvojnasob na opravach,jinak zpět k tematu,zitra se snad hnou z mista a budu vědět co a jak K te naftě,netankuju jinde než u nas,jak před tak po repase,tady bych opravdu problem nehledal možne je ale cokoliv
Re: Nestartuje 2.0 DTI
tak to je celkem zajímavé, nalívat do nafty olej, nikdy jsem o tom neslyšel, ale asi - jak píšeš to neuškodilo- otázka je jak moc to pomohlo, jestli není lepší lít tam aditiva.
-
- Příspěvky: 671
- Registrován: 27 srp 2009, 20:36
- Bydliště: Valašske Meziřiči-Wallachian Kingdom
Re: Nestartuje 2.0 DTI
Olej do nafty bych řek že je nasmysl,zeptej se na to některeho z mechaniku,bude kroutit hlavou,a ptat se kterej vocas Ti tohle poradil,ale je mi to jedno,každy sveho............... Navic Monty666,nevim co si myslet,pišeš tu jak tomu nerozumiš a brachu jsi nechal udělat repas za 35000?To budeš asi odbornik na slovo vzatej když si ani pan bratr od tebe nenecha poradit,promin ale sam sis naběh na tu smeč
Re: Nestartuje 2.0 DTI
Vojkuvka81 píše: Olej do nafty bych řek že je nasmysl,zeptej se na to některeho z mechaniku,bude kroutit hlavou,a ptat se kterej vocas Ti tohle poradil,ale je mi to jedno,každy sveho...............
Já jezdim na srazy do německa a tam jsem to pochytil od mechanika kterej dělá v Ingolstadtu ve značkovém servisu BOSCH repase vstřikovacích čerpadel a ten mi to konkrétně na tohle čerpadlo VP 44 doporučil. On má stejnou Astru jako já jen do ní nacpal o 15000euro víc...
Takže tohle není můj výmysl ale slovo odborníka na slovo vzatého. Je mu 47 let a zkušenosti asi mt bude....
-
- Příspěvky: 671
- Registrován: 27 srp 2009, 20:36
- Bydliště: Valašske Meziřiči-Wallachian Kingdom
Re: Nestartuje 2.0 DTI
Jo a VP44 žadnej STOP režim nema když s nim dlouho točiš jak pišeš na prvni straně,je to nesmysl,ptal jsem se na to jak v Boschi tak Dennyho ,kdyby se to hodilo do stop stavu jak jsi psal,tak by jsme to nikdo po 15 startu na prazdno už nenastartovali :(Tak tu prosim nepiš nesmysly,kterych by se moh někdo chytit,diky,myslim to v dobrem