Opláci zdravím
mně podobný problém stál 30.000kč a kdybych nesehnal zánovní čerpadlo,tak by to stálo ještě víc!Jak jsem již psal,ta samá závada a začalo peklo.Nejdřív to byl ventil přívodu paliva do čerpadla,pak oprava řídící jednotky čerpadla a nakonec výměna čerpadla.Auto už KONEČNĚ jezdí a já získal spoustu zkušeností ohledně této závady!Jedno však vím,že koupit starší čerpadlo je obrovský risk.Po zkušenostech a hlavně rozhovorech se specialisty(DENZO,BOSCH,OPEL) je jisté,že pokud čerpadlo(které seženeš)není zakonzervováno(zalito naftou)je takřka 100%,že nepojede,nebo v krátké době klekne!DEJTE SI všichni bacha,jinak zapláčete nad výdělkem. čau Kamil
Nestartuje 1.7 Dti ISUZU ...................... už ano :-)
- Reklama
Mám tady stejný problém s jednotkou i čerpadlem.Makám na tom už 3týden.V jednotce byl vypálený kondenzátor.Auto bylo odtaženo do ZNAČKOVÉHO servisu opel-chevrolet.Ti rozebrali co mohli a nakonec zjistili že něco štěrká v řj.čerpadla.Rozebral ji stylem kováře a majiteli nabídli novou za 50000 kč.Tak auto skončilo u mne.Jednotku jsem poslal do Polska na opravu ale bohužel ani po třetí opravě nejede.Čerpadlo celkový repas 18000 kč.Pro ty kterým mají podobný problém zasílám toto:
http://www.mrserv.de/index.php?option=c ... &Itemid=33
Nevíte někdo o funkční jednotce na čerpadlo?
http://www.mrserv.de/index.php?option=c ... &Itemid=33
Nevíte někdo o funkční jednotce na čerpadlo?
-
- Příspěvky: 9
- Registrován: 20 lis 2007, 20:37
Zdravím Opláci
Já si tímto prošel taky, ale nevěřím , co vše se tady píše! Kladivem otvírat řídící jednotku čerpadla, kodování SCV ventilu , ceny šílené atd. Nevím, kde k tomu chodíte, ale je vidět , že s váma pěkně cvičí! Sami víte ,že jsem měl stejný problém a vše jsem napsal na naše stránky. Takže....SCV ventil nový 9.000Kč, není nutno ho nijak kodovat, nebo kalibrovat pouze vyměnit, diagnostika čerpadla 4.000-5.000 Kč s kalibračním (testovacím) výpisem a zjištěním závady,repas čerpadla do 30.000 Kč,řídící jednotka čerpadla (dá se sehnat v Polsku ) dost levně, kolem 5.000-15.000 Kč, ale to nemám ověřený! Další co vím, že oplácká diagnostika na Denzo čerpala nestačí, neboť nezměří všechny vetily, proto jim počítač nic NEPÍŠE a oni nemůžou najít chybu!JÁ to viděl na vlastní oči a bylo to stejnak čerpadlo! Řídící jednotku změří v pohodě a pokud diagnostika nic nepíše, tak je to na 99% čerpadlo! Nejrychleji to zjistíte , když vyměníte na zkoušku druhé čeroadlo z fungujícího auta! Vím, že se to dobře říká, ale je to nejlevnější a víte hned jestli je to čerpadlo, nebo ne!Jinak, kdyby něco nebylo v nejasné, tak se ozvěte.
zdraví Kamil Šíma
Já si tímto prošel taky, ale nevěřím , co vše se tady píše! Kladivem otvírat řídící jednotku čerpadla, kodování SCV ventilu , ceny šílené atd. Nevím, kde k tomu chodíte, ale je vidět , že s váma pěkně cvičí! Sami víte ,že jsem měl stejný problém a vše jsem napsal na naše stránky. Takže....SCV ventil nový 9.000Kč, není nutno ho nijak kodovat, nebo kalibrovat pouze vyměnit, diagnostika čerpadla 4.000-5.000 Kč s kalibračním (testovacím) výpisem a zjištěním závady,repas čerpadla do 30.000 Kč,řídící jednotka čerpadla (dá se sehnat v Polsku ) dost levně, kolem 5.000-15.000 Kč, ale to nemám ověřený! Další co vím, že oplácká diagnostika na Denzo čerpala nestačí, neboť nezměří všechny vetily, proto jim počítač nic NEPÍŠE a oni nemůžou najít chybu!JÁ to viděl na vlastní oči a bylo to stejnak čerpadlo! Řídící jednotku změří v pohodě a pokud diagnostika nic nepíše, tak je to na 99% čerpadlo! Nejrychleji to zjistíte , když vyměníte na zkoušku druhé čeroadlo z fungujícího auta! Vím, že se to dobře říká, ale je to nejlevnější a víte hned jestli je to čerpadlo, nebo ne!Jinak, kdyby něco nebylo v nejasné, tak se ozvěte.
zdraví Kamil Šíma