špatné starty za studena u 2,0di 16v

honza_prodava
Příspěvky: 7
Registrován: 02 bře 2007, 14:28
Bydliště: Prerov

filtr

Příspěvek od honza_prodava » 23 dub 2007, 13:36

jo abych nezapomel po povoleni skrutky nahore je treba jen vytahnout nahoru, ne kroutit jak kompotovku!!!

Reklama
 

Filipg
Příspěvky: 1
Registrován: 25 říj 2015, 00:44

Re: špatné starty za studena u 2,0di 16v

Příspěvek od Filipg » 25 říj 2015, 00:58

Ahoj chlapy ja to startování sem měl špatný i v létě prostě sem nastartoval hned to chciplo a abych zas mohl nastartovat tak to musím turovat ale to jenom když jdu do auta tak po deseti hodinách.prostě jenom to ráno startování je nahovno ale během dne když sednu do auta tak bez problému nastartují a jedu .prosím poradte děkuju moc

Alzafir
Příspěvky: 2908
Registrován: 26 dub 2010, 15:39
Bydliště: Ostrava

Re: špatné starty za studena u 2,0di 16v

Příspěvek od Alzafir » 25 říj 2015, 08:41

Filipg píše:... startování je nahovno ...
Za chvíli budeš mít i čerpadlo v těch místech :lol: 8)
Projdi si vlákno diesel- VP44 čerpadlo, je to ústřední téma.
A pak vše, co je o padání nafty, zavzdušňování systému paliva.....
Tohle je tu omýlané každý podzim, každé jaro, to se to nejčastěji projeví.
Zafira 2,2DTi Elegance 2005, Y22DTR, Diag. OP COM (EN v.1.45), EGR emulátor

Odpovědět