X17DTL - kontrolka elektroniky motoru
- Reklama
-
- Příspěvky: 12
- Registrován: 09 úno 2007, 11:09
- Bydliště: Karlovy Vary
Zdar chlapci je mi 40 a účastním se poprvé vaší diskuze. Mám také motor X-1,7DTL a problém s tou kontrolkou. Váhu jsem dal novou od JC ale stav stejný. ERG ventil jsem čistil byl hodně zasranej. A ta podtlaková pumpa? Jak silný podtlak dává mě to ventil zatáhne a zkoušel jsem ji na jazyk. Někdo už dříve psal o nějakém zabroušení víčka? Maťas
Re: X17DTL - kontrolka elektroniky motoru
Cus.
Chtěl bych se přeptat na jednu věc:
Odešlo mi před cca týdnem turbo na mém autě (Astra F X17DTL 95rv). Sehnal jsem si turbo z Astry G a namontoval jsem ho do svého auta (stejný kod motoru najeto jen 50tis - bouračka tak že turbo jako nové ).
Turbo jsem musel rozdělat a pootočit nasávací hliníkovou část aby to pasovalo. Problém je ale v přepouštěcí klapce. Jelikož ta co na něm byla nešla (rozuměj ta ovládací membrána), dal jsem tam tu co jsem původně měl + vyměnil jsem hadičku od tlaku jejího ovládání (byla totálně změklá a zteřelá tak tam je teď hadička na benzin zesílená ale tou to není). Bohužel se mi zdá, že to ovládání nepracuje tak, jak před tím na starém turbu.
Prostě při vytočení motoru se pohne jen tak o 5mm, jenže před tím se hýbala při stejném vytočení motoru přes 1cm! Auto jede po výměně oproti předchozímu turbu jak střela! Zrychlení je taky supr! Ta klapka je otvírána pokud jsem správně pochopil přetlakem v nasávací části - že by to turbo dávali menší tlak než to moje původní a proto se ta klapka hýbala míň?
Vyčistil jsem i Intercooler + hadice, které byly fakt brutálně zas...ý bordelem! (taky to nikdo 15let nečistil že! ) Stačilo odpojit všechny hadice nalít tam do Interco.oleru Arvu a tlakovou horkou vodou ho zvrchu vystříkat - a bylo to i bez jeho demontáže! Co s toho vylítlo bych Vám přál vidět!!
Zpět k té klapce: Má to cenu řešit a zajet na seřízení do Opla nebo na to prdět + neví někdo plnící tlak pro tento motor? Nerad bych aby se mi motor rozletěl kvůli vyššímu tlaku ve válcích!
Díky za rady a připomínky.
Chtěl bych se přeptat na jednu věc:
Odešlo mi před cca týdnem turbo na mém autě (Astra F X17DTL 95rv). Sehnal jsem si turbo z Astry G a namontoval jsem ho do svého auta (stejný kod motoru najeto jen 50tis - bouračka tak že turbo jako nové ).
Turbo jsem musel rozdělat a pootočit nasávací hliníkovou část aby to pasovalo. Problém je ale v přepouštěcí klapce. Jelikož ta co na něm byla nešla (rozuměj ta ovládací membrána), dal jsem tam tu co jsem původně měl + vyměnil jsem hadičku od tlaku jejího ovládání (byla totálně změklá a zteřelá tak tam je teď hadička na benzin zesílená ale tou to není). Bohužel se mi zdá, že to ovládání nepracuje tak, jak před tím na starém turbu.
Prostě při vytočení motoru se pohne jen tak o 5mm, jenže před tím se hýbala při stejném vytočení motoru přes 1cm! Auto jede po výměně oproti předchozímu turbu jak střela! Zrychlení je taky supr! Ta klapka je otvírána pokud jsem správně pochopil přetlakem v nasávací části - že by to turbo dávali menší tlak než to moje původní a proto se ta klapka hýbala míň?
Vyčistil jsem i Intercooler + hadice, které byly fakt brutálně zas...ý bordelem! (taky to nikdo 15let nečistil že! ) Stačilo odpojit všechny hadice nalít tam do Interco.oleru Arvu a tlakovou horkou vodou ho zvrchu vystříkat - a bylo to i bez jeho demontáže! Co s toho vylítlo bych Vám přál vidět!!
Zpět k té klapce: Má to cenu řešit a zajet na seřízení do Opla nebo na to prdět + neví někdo plnící tlak pro tento motor? Nerad bych aby se mi motor rozletěl kvůli vyššímu tlaku ve válcích!
Díky za rady a připomínky.
Astra F Caravan X17DTL r.v. 1995 - minulost
Astra G Caravan Z18XE r.v. 2003 současnost
Astra G Caravan Z18XE r.v. 2003 současnost
-
- Příspěvky: 1
- Registrován: 23 zář 2009, 22:17
- Bydliště: POPRAD
x17dtl kontrolka elektroniky
Mam problem so systemom EGR kontrolka mi pri ustalenej jazde zasvieti na chvilu kym pridam niekedy sa to opakuje aj 3 krat na kratkej vzdialenosti niekedy aj 3 dni nesvieti. Dokonale mam tuto problematiku nastudovanu vakuovku som menil je to asi solenoid. Nakolko novy stoji podla oplu 368 eur !!!!! rozhodol som sa obist to odporom udajne sa to da. V podstate cely EGR system je tam na nic okrem ekologie. Takze pani kto ma skusenosti s odporom alebo inym oklamanim EGR systemu poprosim radu popripade navod alebo konkretne riesenie. Vopred dakujem.
Motor X17DTL 50 kW 8 ventil r. v 99
Motor X17DTL 50 kW 8 ventil r. v 99
Re: x17dtl kontrolka elektroniky
Cav, skus pouzit tlacitko HLADAT, je tu toho dost popisaneho... https://www.astra-g.cz/forum/viewtopic.p ... 03&start=0
- denny
- Příspěvky: 3292
- Registrován: 06 pro 2008, 15:20
- Bydliště: Brozany u Kuňky,Pardubice
- Kontaktovat uživatele:
Re: x17dtl kontrolka elektroniky
Spíš budeš mít problém s váhou vzduchu.Vše se odrazí v chybových kodech v systému recirkulace/P0400 apod/.
Re: X17DTL - kontrolka elektroniky motoru
Zistil som, ze kontrolka nesvieti ak sa na 2x nazhavi. Ale planujem diagnostiku, tak snad ta ukaze co a ako dalej.
Re: x17dtl kontrolka elektroniky
Ale to by měla poznat diagnostika že váha nefunguje.Já mám ten samej problém ale diagnostika řekla recirkulace výf.plynů.I když je vyčištěnej ten egr tam to pořád padá do nouzáku.Proč?? Ty zkur..Adame ophle!denny píše:Spíš budeš mít problém s váhou vzduchu.Vše se odrazí v chybových kodech v systému recirkulace/P0400 apod/.
Re: X17DTL - kontrolka elektroniky motoru
co nadavas na opla kdyz si koupis jine auto bude mit taky problem a taky budes nan nadavat
ja sem mel stejnej problem porad kontrolka a diagnostika řekla recirkulace výf.plynů.Vycistil sem egr porad kontrolka,koupil sem novu vahe ne origo bosch a je bez kontrolky ani jednou se na me nekoukla auto ma tah a jede perfektne.
recirkulace vyf. plynov tedy P0400 neznamena jenom egr ale ma to vic veci k tomu spojene-vaha,egr,vakuova pumpa.... takze muj problem byl vaha vzduchu
egr ventil u 1.7TD se moc nepokazi je to nepravdepodobne ze odejde vecsinou to je neco jineho.HOU
ja sem mel stejnej problem porad kontrolka a diagnostika řekla recirkulace výf.plynů.Vycistil sem egr porad kontrolka,koupil sem novu vahe ne origo bosch a je bez kontrolky ani jednou se na me nekoukla auto ma tah a jede perfektne.
recirkulace vyf. plynov tedy P0400 neznamena jenom egr ale ma to vic veci k tomu spojene-vaha,egr,vakuova pumpa.... takze muj problem byl vaha vzduchu
egr ventil u 1.7TD se moc nepokazi je to nepravdepodobne ze odejde vecsinou to je neco jineho.HOU
[color=#000000]Mirdova2908-Tempomat,4xEl.okna,Pp od davida a mnoho dalsich veci[/color]
Kia ceed 1.6crdi 94kw,2013
Kia ceed 1.6crdi 94kw,2013
Re: X17DTL - kontrolka elektroniky motoru
Tak jsem zaslepil přívod spalin od egru do sání a kontrolka se již 2 měsíce nerozsvítila max. problikla ale auto jelo tak jak má žádný naouzák moje doporučení zaslepte egr.Vyskoušeno a funguje to.
Re: X17DTL - kontrolka elektroniky motoru
Dobrý večer, mám prosbu, řekne mi někdo co je za jednotku na Oplu Astře G X17DTL před levým předním kolem?
Re: X17DTL - kontrolka elektroniky motoru
uz sem ti psal je to ridici lednotka klimatitace
[color=#000000]Mirdova2908-Tempomat,4xEl.okna,Pp od davida a mnoho dalsich veci[/color]
Kia ceed 1.6crdi 94kw,2013
Kia ceed 1.6crdi 94kw,2013