Intercooler 2.0DTI/2.2DTI + spojka
Re: Intercooler 2.0DTI/2.2DTI + spojka
vzduch se coolí za turbem,páč při stlačení se ohřeje
zafira Y20DTH 2001 PP od davida +tempomat za 300,- :-)))
agila 1,2 2004 drahé polovice(pasé,teď ochcávka :D)
op-com 1.39 EN
agila 1,2 2004 drahé polovice(pasé,teď ochcávka :D)
op-com 1.39 EN
- Reklama
Re: Intercooler 2.0DTI/2.2DTI + spojka
Si malý...??? Zohnať na Slovensku 2,2DTi v Astre je nemožné - nie takmer, ale nemožné!!! Za 2,5 roka čo ju mám a všímam si ostatné okolo seba som videl 1 (slovom jednu)!!! A po inzerátoch ani toľko. A ešte jeden dôvod "tú moju mám rád" A keby som ju predal, tak druhú Astru by som si kúpil skorej v benzíne, ak by som si teda ešte kúpil Astru.Zigi píše:Prodej a kup 2.2DTi
Kto má peniaze, kúpi si auto, kto ich nemá zomrie ináč.
Re: Intercooler 2.0DTI/2.2DTI + spojka
... no čo je šeci de ste???
Kto má peniaze, kúpi si auto, kto ich nemá zomrie ináč.
Re: Intercooler 2.0DTI/2.2DTI + spojka
A jděte furt všichni někam s 2.2, mám 2.0 na ní powerbox a rozdíl s 2.2 skoro nepoznáš. Yanek potvrdí vezl jsem ho...
Edit: mimochodem rozdíl s a bez powerboxu, není až tak markantní, jo, má to lepší tah odspodu, je tam znát těch pár koníků navíc, ale pohodový provoz je i bez něj. Ten největší rozdíl mezi 2.0 a 2.2 asi bude turbo s proměnnou geometrií lopatek...
Edit: mimochodem rozdíl s a bez powerboxu, není až tak markantní, jo, má to lepší tah odspodu, je tam znát těch pár koníků navíc, ale pohodový provoz je i bez něj. Ten největší rozdíl mezi 2.0 a 2.2 asi bude turbo s proměnnou geometrií lopatek...
END
Re: Intercooler 2.0DTI/2.2DTI + spojka
power box? NO zrovna do tebe bych to teda neřekl....
Re: Intercooler 2.0DTI/2.2DTI + spojka
Já do sebe taky ne, ale on už tam byl. A už byl i vyndanej, opravenej, zase nandanej, teď je zase vyndanej.... Nevím jestli ho tam dám a nechám, ale asi jo.
END
Re: Intercooler 2.0DTI/2.2DTI + spojka
A jeste sem napis tu o cervene KarkulceTrdlo píše:A jděte furt všichni někam s 2.2, mám 2.0 na ní powerbox a rozdíl s 2.2 skoro nepoznáš. Yanek potvrdí vezl jsem ho...
Dej si sprint nebo to hod na brzdu a uvidis ten rozdil...
Edit:
Mala napoveda - ani tak nejde o maximalni hodnoty (tam zas tak velkej rozdil nebude), ale o prubeh vykonu/kroutaku. U 2.2 totiz vykon od 3 tisic dosahuje vic nez 90 procent maxima ... coz o 2.0 rict nelze.
Re: Intercooler 2.0DTI/2.2DTI + spojka
Ano, ale o 2.0 s powerboxem ano. Brzdit ho nebudu, na sprinty taky kašlu, jo jasně je to subjektivní pocit, nepřu se. Mejch 140 na dálnici to má během chvilinky, na předjetí přidá v pohodičce, tak ani větší výkon nepotřebuju, jen jsem konstatoval, jak furt všichni 2.2 že to taky není až tak horký s tím výkonem u ní...
END
Re: Intercooler 2.0DTI/2.2DTI + spojka
Samozrejme to neni zadnej sportak, ale oproti seriovy 2.0 naprosto neporovnatelny... s powerboxem uz to nejni o tridu, ale rozdil tam furt je. Vzhledem k tomu ze drzi krok i s 2.0 TDI v O3, tak je to v danem segmentu vykonove porad motor na urovni.
Co se tyce subjektivniho pocitu - treba na motorce mi neprijde zrychleni pocitove tak markantni jako v Astre a pritom by musela mit nejakejch 500 koni aby jela podobne...
Co se tyce subjektivniho pocitu - treba na motorce mi neprijde zrychleni pocitove tak markantni jako v Astre a pritom by musela mit nejakejch 500 koni aby jela podobne...
Re: Intercooler 2.0DTI/2.2DTI + spojka
BYch chtěl vidět co by udělal powerbox s 2.2....
Re: Intercooler 2.0DTI/2.2DTI + spojka
Y20DTH bez boxu:
74kW/100HP, 230Nm při 1850ot.
Y20DTH s boxem:
89kW/121HP, 276Nm při 2150ot.
Y22DTR bez boxu:
92kW/125HP, 280Nm při 1500ot.
Y22DTR s boxem:
107kW,145HP, 350Nm při 1500ot.
Y22DTH bez boxu:
88kW/120HP, 270Nm při 1500ot.
Y22DTH s boxem:
106kW/144HP, 324Nm při 1500ot.
Y17DT bez boxu:
55kW/75HP, 165Nm při 1800ot.
Y17DT s boxem:
66kW/90HP, 210Nm při 1800ot.
74kW/100HP, 230Nm při 1850ot.
Y20DTH s boxem:
89kW/121HP, 276Nm při 2150ot.
Y22DTR bez boxu:
92kW/125HP, 280Nm při 1500ot.
Y22DTR s boxem:
107kW,145HP, 350Nm při 1500ot.
Y22DTH bez boxu:
88kW/120HP, 270Nm při 1500ot.
Y22DTH s boxem:
106kW/144HP, 324Nm při 1500ot.
Y17DT bez boxu:
55kW/75HP, 165Nm při 1800ot.
Y17DT s boxem:
66kW/90HP, 210Nm při 1800ot.
END
Re: Intercooler 2.0DTI/2.2DTI + spojka
čeče 20 koníků by bylo cejtit
-
- Příspěvky: 4563
- Registrován: 09 dub 2007, 19:55
- Bydliště: Hlinsko v Cechcach
- Kontaktovat uživatele:
Re: Intercooler 2.0DTI/2.2DTI + spojka
co je to ten powerbox ?