slaby tah 2.0 DTH X20DTH

patriknet
Příspěvky: 32
Registrován: 17 zář 2007, 21:23
Bydliště: Praha

slaby tah 2.0 DTH X20DTH

Příspěvek od patriknet » 17 zář 2007, 21:28

mam tento motor 2.0 16v DTH 74kw 205Nm rv99. mam subjektivny dojem ze ma motor slaby tah, par ludi ktori sa v tom viezlo malo ten isty pocit, skusal som uz vsetko mozne, niekolkokrat som skusal inu vahu,m kontroloval podtlakove hadicky, cerpadlo... 4. a 5. rychlost je uplna slobota, max rychlost 170-180, no hlavne te slaby zatah pri predbiehani... Stalo ma to uz dost usilia tak chem vediet ci vobec ma zmysel stracat cas nadalej.... Nemate niekto podobny motor a podobnu skusenost idealne i radu??? Je to ok, ci nie?
Vopred vdaka.

Reklama
 

AstraDTI
Příspěvky: 1944
Registrován: 25 čer 2006, 22:48

Příspěvek od AstraDTI » 18 zář 2007, 11:56

Je slaby vuci tomu jak jezdil driv, nebo vuci motorum jinejch vyrobcu se stejnym vykonem? Tenhle motor ma relativne nizkej kroutak, takze vykony ve strednich otackach zaostavaji za konkurenci (az v 2003 zvedli kroutak na 230Nm). Pokud jsi na pochybach, tak zajed na diagnostiku.

patriknet
Příspěvky: 32
Registrován: 17 zář 2007, 21:23
Bydliště: Praha

Příspěvek od patriknet » 18 zář 2007, 12:33

...neviem ako jazdilo predtym, odkedy ho mam, jazdi stale rovnako - slabo. Porovnavam len subjektivne s podobnymi motormi (cca rovnake kw). Na diagnostike som bol, vsetko je ok.

AstraDTI
Příspěvky: 1944
Registrován: 25 čer 2006, 22:48

Příspěvek od AstraDTI » 18 zář 2007, 12:49

No pokud to treba srovnas s TDI PD 74kW nebo nejakym CR, tak zatah musi byt znatelne slabsi. Co se tyce rychlosti, tak tech 180km/h je IMHO odpovidajici tomu co je to schopny v beznejch podminkach dosahnout, opet se to blbe srovnava treba s koncernovejma autama, kde daleko vic promerujou rychlomery.

Maranelo
Příspěvky: 350
Registrován: 29 říj 2006, 20:01
Bydliště: Košice, Slovensko

Příspěvek od Maranelo » 18 zář 2007, 21:15

Kedy si naposledy menil naftovy filter?

Lebo ak este nikdy tak to robi zázraky...
Opel Astra G Cabrio 2.2 Dti

patriknet
Příspěvky: 32
Registrován: 17 zář 2007, 21:23
Bydliště: Praha

Příspěvek od patriknet » 18 zář 2007, 23:15

..palivovy filter bol meneny cca rok spat. predpokladam ze je jen jeden, je to tak? ...nedavno som meral zrychlenie z 0-100, dosiahol som cca 14s, mozno to je pri hmotnosti 1450kg 205Nm i normalne... preto by som rad to porovnanie....

Spin
Příspěvky: 101
Registrován: 23 črc 2007, 09:44
Bydliště: Zlín

Příspěvek od Spin » 19 zář 2007, 10:48

Myslím, že to zrychlení je v normě. Teď jsem někde našel, že výrobce udává 12s.
Astra 2.0DTI Caravan, CDX, Y20DTH, 2001

Spin
Příspěvky: 101
Registrován: 23 črc 2007, 09:44
Bydliště: Zlín

Příspěvek od Spin » 19 zář 2007, 10:54

AstraDTI píše: .... Tenhle motor ma relativne nizkej kroutak, takze vykony ve strednich otackach zaostavaji za konkurenci (az v 2003 zvedli kroutak na 230Nm). .....
Nevíte někdo co na motoru změnili, že dosáhli větší kroutící moment?
Astra 2.0DTI Caravan, CDX, Y20DTH, 2001

mklement
Příspěvky: 17
Registrován: 10 dub 2007, 09:43

slaby tah

Příspěvek od mklement » 19 zář 2007, 12:05

ahoj, mam ten isty motor, teda moj je 2003 tak neviem ci uz ma ten vyssi krutak, alebo nie, ale kazdopadne je to auto pomalsie ako konkurencia, to je proste poznat, takze auto mas asi v pohode. mame vo firme octaviu ktora ma sice 77kw a 270Nm, ale je to uplne o nieco inom.... no je to asi tou kontrukciou motra, ale podla mna to nie je zase az take zle... nie je to sice nic oslnive, ale ani nic pomale...
Astra Caravan 2.0 DTI, r.v.2003, xenony, 16" disky,

AstraDTI
Příspěvky: 1944
Registrován: 25 čer 2006, 22:48

Příspěvek od AstraDTI » 19 zář 2007, 12:10

Od 2003 se davalo jine vstrikovaci cerpadlo.
0-100 za 14s se mi zda celkem dost i u toho starsiho dvoulitru, u me vyrobce deklaruje 10,5 ale z vlastni zkusenosti to lze i pod 9,5 ...

patriknet
Příspěvky: 32
Registrován: 17 zář 2007, 21:23
Bydliště: Praha

Příspěvek od patriknet » 19 zář 2007, 16:02

...teraz sa pozeram spetne ja som to sem pisal automaticky a ani si neuvedomil ze tento server patri astre, ja mam vectru, tymto sa ospravedlnujem, ale kedze sa jedna o ten isty motor snad to tolko nevadi...

k tomu zrychleniu: ked ma moje auto s hmotnostou 1450kg zrychlenie z 0-100, 14s tak podla vzorcov:
F = m.a, a = dv/dt
by auto o 100 resp 200kg lahsie (astra ma 1250kg) malo mat zrychlenie 12s - co vlastne sedi..

a = F/m --> F/m = 100/14
F/1450 = 100/14 --> F = 100/14*1450 = 10357
a ked tato ista sila posobi na auto o 100kg lahsie --> t=(1350*100)/10357 = 13s
a ked tato ista sila posobi na auto o 200kg lahsie --> t=(1250*100)/10357 = 12s

co maximalna rychlost? tam by na hmotnosti nemalo zalezat.. ja som dosiahol max 185 a to mi uz trosku trvalo....

AstraDTI
Příspěvky: 1944
Registrován: 25 čer 2006, 22:48

Příspěvek od AstraDTI » 19 zář 2007, 20:39

Ja bych rekl, ze to rychlejs nema jezdit. U maximalky zalezi jak dobre je zprevodovana 5, resp. zda se dosahuje maximalni vykon pri maximalni rychlosti a aerodynamicka cistota, hmotnost je zohlednena prez valivej odpor pneu.

Spin
Příspěvky: 101
Registrován: 23 črc 2007, 09:44
Bydliště: Zlín

Příspěvek od Spin » 19 zář 2007, 22:11

AstraDTI píše:Od 2003 se davalo jine vstrikovaci cerpadlo.
...
Nevíš jaké čerpadlo se tam dávalo? Já jsem nenašel nikde žádnou informaci, že by tam bylo něco jiného než VP44.
Astra 2.0DTI Caravan, CDX, Y20DTH, 2001

Uživatelský avatar
Marky
Příspěvky: 1821
Registrován: 13 bře 2006, 17:39
Bydliště: Vysočina

Příspěvek od Marky » 19 zář 2007, 22:34

Je to modifikace VP44, je tam jina a integrovana ridici jednotka a vyssi vstrikovaci tlaky. Krom toho tam bylo jeste par dalsich drobnych uprav kolem motoru, kvuli padani nafty, jiny remen, jina skrtici klapka, nova vaha vzduchu a laserove honovani kvuli snizeni spotreby oleje.
http://download.astra4ever.cz/diesel.pdf

Uživatelský avatar
Chavron
Příspěvky: 657
Registrován: 10 črc 2007, 20:20
Bydliště: Slovensko - Zilina

Příspěvek od Chavron » 22 zář 2007, 21:34

Ja mam ties DTI 2.0 aj ked je to Y20DTH. Neviem aky je presny rozdiel oproti X20DTH ale mam subjektivny pocit ze odkedy som auto kupil (cca 3 mesiace) kontinualne mu klesa vykon a mierne rastie spotreba. Niekedy sa mi dokonca zda ze ide lepsie inokedy horsie. Ja som zatial nemenil nic ani necistil, tak skusim palivovy filter, potom hadicky a vycistit EGR. Dufam ze pomoze. Vie niekto aky je medzi tymi dvoma typmi rozdiel?

Odpovědět