Motor 2.0 DTI

Odpovědět
mklement
Příspěvky: 17
Registrován: 10 dub 2007, 09:43

Motor 2.0 DTI

Příspěvek od mklement » 10 dub 2007, 09:48

caute, minuly tyzden som kupil Astru Caravan 2.0 DTI a rad by som ziskal viac informacii o motore. kto je vyrobca? niekto mi vravel ze by to mal byt Ford. Tiez by ma zaujimalo aky princip tento motor pouziva. Cital som ze to nie je ani common rail and pumpa dyza, tak by som rad vedel na akom principe pracuje.. tiez rad ocenim skusenosti, a vsetky mozne info... vdaka :D

Reklama
 

AstraDTI
Příspěvky: 1944
Registrován: 25 čer 2006, 22:48

Příspěvek od AstraDTI » 10 dub 2007, 10:12

Vyrobce je Opel a ma radialni vstrikovaci cerpadlo.

Uživatelský avatar
Marky
Příspěvky: 1821
Registrován: 13 bře 2006, 17:39
Bydliště: Vysočina

Příspěvek od Marky » 10 dub 2007, 10:18

Vyrobce motoru je opel s rotacnim vstrikovacim cerpadlem, 16ventilu, ma retez, objem naplne oleje 5,5litru, vice viz. odkaz.

http://www.gmpartsworld.com/product_det ... 7&tab=spec

Obrázek
Naposledy upravil(a) Marky dne 10 dub 2007, 11:10, celkem upraveno 1 x.

AstraDTI
Příspěvky: 1944
Registrován: 25 čer 2006, 22:48

Příspěvek od AstraDTI » 10 dub 2007, 10:44

Ten graf vykonu bude asi z 2.0T :shock:

Uživatelský avatar
Marky
Příspěvky: 1821
Registrován: 13 bře 2006, 17:39
Bydliště: Vysočina

Příspěvek od Marky » 10 dub 2007, 11:10

Mas pravdu ten vykon je nejak ohromujici :D , beru zpet a smaznu to, ale maji to blbe na strankach u GM.

mklement
Příspěvky: 17
Registrován: 10 dub 2007, 09:43

Astra Caravan 2.0 DTi

Příspěvek od mklement » 10 dub 2007, 11:22

hosi dik za odpoved, co je to to rotacne vstrekovacie cerpadlo? ako to funguje? dik za odpoved.. P.S. aky to ma servisny interval 15 alebo 30? asi je lepsie ist aj tak na 15, ze?

Uživatelský avatar
Bobik
Příspěvky: 255
Registrován: 27 říj 2006, 07:50
Bydliště: Kadaň
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Bobik » 10 dub 2007, 11:45

Ad.. k cerpadlu:
http://aa.bosch.cz/download/formule/for ... 004_01.pdf
Ad.. k intervalum servisu:
15tkm .. je normalni servisni interval a je odvisly zejmena od typu pouziteho oleje..
30tkm je prodlouzeny servisni interval, pri kterem se do motoru leje olej, tzv. longlife :wink:
Ja jezdim na servisni po 15tkm, je lepsi ten olej menit po 15 nez po 30 i nehlede k tomu ze longlajfy jsou trosku drahe :-) oproti klasice... Ale zalezi na tobe :lol:
OPEL ASTRA DTI_16V - sport edition, Y20DTH, r.v.2001, 3D
https://www.astra-g.cz/forum/viewtopic.php?t=3299

AstraDTI
Příspěvky: 1944
Registrován: 25 čer 2006, 22:48

Příspěvek od AstraDTI » 10 dub 2007, 11:50

Co se tyce intervalu, tak dodrzuj co pise vyrobce. Treba ja mam jako zakladni servisni interval 30tkm (stejnej motor ve Vectre ma 50tkm) ... konstrukcne je 2.2 a 2.0DTI velice podobnej motor, takze 30tkm intervalu bych se nebal.

AstraDTI
Příspěvky: 1944
Registrován: 25 čer 2006, 22:48

Příspěvek od AstraDTI » 10 dub 2007, 12:01

Pro nadmerne namahana vozidla ma vyrobce jiny servisni plan, kde se vymena oleje provadi casteji. Nadmerne zatizeni znamena prevazny provoz ve meste, kratke trasy, atd. Kdyz ma nekdo auto jako dalnicni expres jako ja s prumernou delkou jizdy prez 50km, tak v 30tkm intervalu nevidim problem 8)

Uživatelský avatar
Marky
Příspěvky: 1821
Registrován: 13 bře 2006, 17:39
Bydliště: Vysočina

Příspěvek od Marky » 10 dub 2007, 12:41

Jo jeste bych dodal, netankuj do autra zadne sra.ky jako je bionafta a nafta od zemedelce. Radeji si priplat a tankuj u znackovych benzinek, cerpadlo Ti za to podekuje mnohem delsi zivotnosti :D .

Jak se zhruba jezdi s naftou vis? Zastudena moc netocit, po dlouhem zatahu napr. po dalnici nechat chvili auto po dojeti nastartovane a dochladit turbo, podtaceni motoru take neni dobre atd.

mklement
Příspěvky: 17
Registrován: 10 dub 2007, 09:43

Odpoved

Příspěvek od mklement » 10 dub 2007, 13:14

tak dik za info... no ako som spominal zatial mam to auto asi tyzden, na jednu nadrz som presiel 850 km, a to bolo tak 50 % dialnica, 50% mimo dialnica, takze zatial spokojnost. auto je vyrobene 12/2003 a ma 39,000 km, dovoz rakusko
co sa tyka nafty, tak vylucne tankujem len shell alebo omv....
vseliaka ina nafta, nad tym ani nerozmyslam. tie intervaly asi radsej necham na 15t bude to asi lepsie.
inak zatial som spokojny, dufam ze sa neozve nejaka zavada.. napr. turbo to by ma roztrhlo...

Uživatelský avatar
Jarda 10
Příspěvky: 104
Registrován: 20 lis 2010, 09:42
Bydliště: Králíky

Re: Motor 2.0 DTI

Příspěvek od Jarda 10 » 21 lis 2010, 13:08

zdar, souhlasím že je dobré dávat dobrou naftu. Ale jak píše Marky nebrat od zemědělce tak s tím bych si dovolil nesouhlasit. Kupuji u nás v práci ( vyjde mě o 4kč levněji než na pumpě) A je to ta samá co vozej na benzinu a je to i s atestem. Záleží co kde kupujou , ale i motory v traktorech jsou dnes úplně stejný jak v našich autech.

Mitom
Příspěvky: 345
Registrován: 07 zář 2007, 20:48
Bydliště: Severni Morava

Re: Motor 2.0 DTI

Příspěvek od Mitom » 21 lis 2010, 16:09

Zemědělská nafta je zcela normální nafta, je to akorát nafta zbavená spotřební daně - takže bych se vůbec nebál ji tankovat. Ono dnes kolikrát u pumpy koupíte pod hlavičkou "normál" nafta pěkný sajrajt. Např. zemědělská "červená" nafta z SK je daleko kvalitnější, než běžně tankovaná na našich pumpách - můžu osobně potvrdit ;)
P.S. Mohl by mi někdo napsat, jaké přesně má označení čerpadlo v mém 2.0 DI/60 kW? (asi Bosh VP44...nebo může být i jiné?)
Opel Astra Caravan 2.0 DI (X20DTL) 16V/60 kW
(10/1998)
Obrázek

Odpovědět